פרגולות מאלומיניום או מפלדה ?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר משפחות בוחרות להתקין פרגולות עשויות אלומיניום בחצר הבית או במרפסות. אם גם אתם מתעניינים בנושא ויש לכם שאלות, תוכלו להתחיל לאסוף מידע מרשימת השאלות הנפוצות הבאה.

פרגולות מאלומיניום או מפלדה ?

התשובה היא שניתן לייצר פרגולות מעוצבות גם מחומרים אחרים כמו עץ וברזל, אך פרגולה מעוצבת מאלומיניום היא אכן הבחירה הנפוצה. ניתן לזקוף זאת לתכונת הגמישות המאפיינת את חומר גלם זה, אשר הופכת אותו לנוח לעיצוב ולכן הוא מהווה בחירה חכמה בבניית פרגולות מעוצבות.

אלו יתרונות נוספים יש לאלומיניום בבניית פרגולה מול פרגולת פלדה ?

מלבד גמישות החומר, פרגולה מעוצבת מאלומיניום נחשבת לזולה יותר לעומת פרגולות ברזל והתחזוקה שלה פשוטה וקלה יותר. בנוסף, אלומיניום הוא חומר עמיד גם בפני חום וגם בפני רטיבות ולחות, ולכן ייצור פרגולה מעוצבת מאלומיניום מתאימה לאקלים הישראלי.

אלו עיצובים מיוחדים של פרגולות ניתן להזמין?

ציינו קודם את גמישותו של האלומיניום מול פרגולת  הפלדה ולכן למעשה, ניתן לייצר פרגולות אלומיניום  בצורות שונות ובמגוון סגנונות עיצוב, החל מעיצובים פשוטים ועד לעיצובים יוקרתיים. תוכלו לבחור בין פרגולות בקווים ישרים לעומת פרגולות בקווים מעוגלים, פרגולות על עמודים ופרגולות תלויות, פרגולות קבועות ופרגולות נפתחות באמצעות לחיצת כפתור וכן הלאה. בנוסף, ניתן לצבוע את קורות הפרגולה בכל גוון שתרצו וכך להתאים את הפרגולה לעיצוב חזית הבית וליצור מראה מושלם ונעים לעין.

למה פרגולה מעוצבת מאלומיניום נחשבת לבחירה אסתטית מוצלחת?

התשובה פשוטה. אלומיניום הוא חומר עמיד שלא עובר תהליכי חימצון ולא מחליד כתוצאה מלחות או גשם. בנוסף, כאשר הצביעה של הפרגולה נעשית בצורה מקצועית, הצבע לא ידהה לאורך השנים. התוצאה היא פרגולה ששומרת על המראה האסתטי שלה מהיום הראשון ולמשך שנים רבות, גם ללא צורך בתחזוקה מורכבת.

האם כדאי להזמין פרגולה חשמלית?

פרגולה חשמלית מתאימה למי שרוצה לשלוט במידת הקירוי. באמצעות מנגנון חשמלי ניתן כיום לתכנן פרגולות אותן תוכלו לפתוח לגמרי או לסגור וגם לשחק עם זוויות ההצללה. מדובר בהפעלה פשוטה הנותנת לכם ליהנות מישיבה תחת השמיים הפתוחים בימים נעימים או משהייה במקום מקורה בימים קרירים יותר או כשמתחיל להחשיך. עם זאת, חשוב לדעת את שני הדברים הבאים לגבי פרגולה מעוצבת מאלומיניום עם מנגנון חשמלי. הדבר הראשון זה שפרגולה חשמלית יקרה יותר ביחס לפרגולה רגילה ולכן אתם צריכים להחליט האם זה עומד במסגרת התקציב שלכם או לא. הדבר השני זו העובדה שמנגנון חשמלי יכול להתקלקל ואתם תצטרכו להתעסק עם מציאת איש מקצוע שיגיע לתקן וגם זה עולה כסף.

את הנקודה השנייה אפשר לעקוף באמצעות הזמנת פרגולה מעוצבת חשמלית מחברה מקצועית, אמינה ובעלת שם, המספקת אחריות מקיפה למוצריה ומציעה גם שירותי תיקונים בעת הצורך.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!