שיפוץ בניין מגורים בשילוב פרגולה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מבנים ישנים בארץ לא חסר, כמו גם שבשכונות בהן אוכלוסיות מוחלשות: מתגלים לא מעט מבנים הדרושים שיפוצים קלים וכבדים שנודעו לחזק את המבנה, לייצב אותו, להחליף תשתיות ועוד. לכן חשוב לדעת כי בניין שנחלש עם השנים והפך למבנה רעוע – חייב לעבור שיפוץ.

שיפוץ בניין מגורים – כל מה שצריך לדעת

אם אתם בעלי דירות מבנים ישנים והחלטתם כי הגיע הזמן לבצע שינוי לטובה במבנה, כמו גם להעלות את ערך הדירות על ידי שיפוץ בניין מגורים – חשוב שתדעו כמה עובדות על התהליך ועל הדרך לבצע שיפוץ בצורה הנכונה ביותר.

אז כיצד מתחילים?

השלב הראשון בתהליך שיפוץ בניין משותף מגורים הינו קבלת הסכמה של 66 אחוזים מדיירי המבנה לביצוע השיפוץ. חשוב לדעת כי לא כל הדיירים מוכנים למעבר לדירה אחרת לכמה חודשים טובים, כמו גם שלא לכל הדיירים קיים התקציב לביצוע המהלך. לכן יש לקבל את הסכמתם של מרבית הדיירים ורק לאחר מכן לפנות לקבלת אישורים מהרשויות המקומיות לביצוע הפעולה. חשוב לדעת כי ללא היתרי בנייה: לא תוכלו לבצע שיפוצים במבנה, כמו גם ששיפוץ ללא היתרים, אינו בטוח ואינו חוקי.

איתור קבלן מבצע להוספת פרגולה בשיפוץ בניין

כעת לאחר שקיבלתם "אור ירוק" להתחלת תהליך השיפוצים, יש לבחור קבלן מורשה שיהיה קבלן מבצע של הפרויקט. תפקידו של קבלן שיפוצים טוב הינו לאגד את כלל אנשי המקצוע (כמו אינסטלטורים, חשמלאים, מעצבים ועוד) יחדיו, וזאת כדי להוציא לפועל את תכנית השיפוצים בצורה הטובה, היעילה והנכונה ביותר.

תכנון השיפוצים

חשוב לבצע תכנון קפדני של השיפוצים ולהבין מה דורש שיפוץ דחוף ומה נמצא בראש סדר העדיפויות שלכם. כאשר אתם מבצעים שיפוץ בניין מגורים – שימו את הדגש על שיפוץ חזית הבניין שתכלול איטום מחודש של המבנה, צביעת קירות, חיפוי אבן, צביעת המבנה ושלל פעולות שנודעו להקנות מראה מעוצב למבנה ויחזקו אותו.

עוד יש לשים את הדגש על שיפוץ לובי וחדרי מדרגות וזאת תוך החלפת ריצוף או תיקון אריחים, ביצוע פוליש לרצפות, צביעת המסדרונות, החלפת מעקות ואפילו החלפת מעלית.

מומלץ לקחת בחשבון הוספת מרפסות למבנה – מה שמעלה מאד את ערך הדירות בבניין, כמו גם יצירת מרחב נעים למגורים גם בחלל הפנימי של המבנה וגם בחלל החיצוני. יצירת חלל נעים נעשית על ידי עיצוב, פינוי פסולת מהמקום עיצוב הגינה וטיפוח מראה המבנה באופן כללי.

לסיכום, שיפוץ בניין מגורים יכול להעלות את ערך הנכס ב20% לפחות! בעוד שמגורים בבניין נעים נקי ומוחדש – יעלו  את איכות החיים של הדיירים השוהים במבנה.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!