איך לבחור את התריס המתאים ביותר שישתלב עם הפרגולה בחצר הבית?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

 

ישנם לא מעט אלמנטים עיצוביים שונים שניתן לשלב בבית, כולל תריסים ופרגולות מסוגים שונים. זה נכון שבסופו של דבר פרגולה ותריס צריכים להיות יעילים ואפקטיביים, אבל אין ספק שעל העיצוב לא מוותרים! אז איך משלבים בין תריסים מסוגים שונים ופרגולות בחצר?

בבואכם לשפץ את הבית או לעצבו מחדש, אתם תצטרכו לקחת בחשבון לא מעט החלטות חשובות, להחליט על חומרי גלם, להחליט על קו עיצובי מסוים, להתנהל אל מול אנשי מקצוע שונים ועוד. אין ספק, הפרויקט של שיפוץ הבית עשוי להיות מורכב למדי, לכן אנחנו רוצים לפתור בעבורכם לפחות את הנושא של התקנת תריסים והתקנת פרגולות. כיצד נתאים ביניהם? ככה:

סוגי תריסים וסוגי פרגולות לבחירתכם

באפשרותכם לבחור בין סוגים שונים של תריסים, לרבות תריסים חשמליים, תריסים ונציאנים, תריסי גלילה, תריסים ידניים, תריסי כנף ועוד. בכדי להיות בטוחים שאתם שומרים על אותו קו עיצובי בחצר או במרפסת, אנחנו ממליצים לתת דגש על העניין של בחירת חומרי הגלם.

ככל שתתאימו טוב יותר בין חומרי הגלם ובין הצבעים שלהם, ככה תוכלו להנות מאווירה ייחודית ומעוצבת בבית. ניתן דוגמה? קודם כל, אם הלכתם על תריסים שמשרים תחושה מאוד כפרית, אנחנו אישית ממליצים לבחור התקנת פרגולת עץ ולא פרגולות אלומיניום. נכון, זה לחלוטין עניין של טעם אישי, אבל בסופו של דבר, תריסי עץ כפריים ייראו לרוב האנשים טוב יותר כשהם צמודים לפרגולת עץ.

אלמנטים עיצוביים בחצר ובמרפסת: מה עוד כדאי לדעת?

אם כבר מדברים על פרגולות ותריסים, כדאי גם לקחת בחשבון את הנושא של בניית שערי עץ לבית והחצר. ניתן לבנות שערים לבית מסוגים שונים, כולל שערים מעץ שישלימו את האווירה הכפרית שכולנו כל כך אוהבים.

נעבור הלאה?

בואו נדבר על תריסי כנף. וואו, איזה פינוק! תריסי כנף הם תריסים שנפתחים בצורה של כנף, בדיוק כמו שזה נשמע. אתם מוזמנים להנות מתריסים באמת ייחודיים ויפהפיים, שיתאימו לסוגים שונים של פתרונות הצללה גם כן.

תריסים ופרגולות: ככה משלבים ביניהם ב-2020

אם כבר מדברים על שדרוגים של פתרונות הצללה, אנחנו מזמינים אתכם להכיר גם את הדבר הבא – סגירות צד לפרגולות. אם תרצו, תוכלו להתקין מסכי גלילה שפועלים כמו תריסי גלילה לכל דבר. מסכי הגלילה מותקנים לצידי הפרגולה, ככה שאתם תוכלו להנות מפרטיות מוחלטת ומכל כיוון.

בסופו של דבר, בין אם אתם הולכים על תריסים מסוג כזה או אחר, כדאי גם לקחת בחשבון את הנושא של תיקון תריסים בעתיד. כמו כל מוצר אחר בעולם, גם תריסים עשויים להתבלות עם הזמן ולהצריך שירות תיקון תריסים חשמליים, תיקון תריסי גלילה וכדומה. אם אתם רוכשים תריסים חשמליים, יהיה כדאי לזכור כי מנגנונים חשמליים גם יכולים להתקלקל עם הזמן. יחד עם זאת, אם רכשתם מוצר איכותי, אתם ללא ספק מקטינים את הסיכויים לכך.

נכתב בשיתוף המומחים של חברת אמיר תריסים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!