איך תולים טלוויזיה על זרוע ?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

 

אם רכשתם מסך טלוויזיה שטוח וחדש ואתם מעוניינים לתלות אותו על מנת לנצל בצורה יעילה את חלל החדר, בוודאי תופתעו לגלות שמתקן עליו תלויה טלוויזיה הוא לא אחיד ויש צורך לבחור אותו בצורה הטובה ביותר ובהתאם לצרכים שלכם על מנת שהוא יתאים לכם מכל הבחינות. חלק מהעיצובים של זרוע לטלוויזיה כוללים אפשרות להסתרת החיווט מאחורי המסך, אחרים יאפשרו לכם להטות את הטלוויזיה בזוויות שונות ועוד. מעבר לבחירת הזרוע המתאימה לתליית הטלוויזיה שלכם שכאמור מהווה את השלב הראשון בתהליך תליית הטלוויזיה, יש להתקין את הטלוויזיה על הזרוע בצורה המקצועית, המדויקת והטובה ביותר.

הגובה שבו ממקמים את הטלוויזיה

חשוב מאוד להבין שהגובה שבו ממקמים את הטלוויזיה בכל פרויקט תליית טלויזיה על ידי טכנאי חייב להיקבע בצורה נוחה ולא בהתאם לפי מה שנראה לנו טוב בעין. משפחה ממוצעת מעבירה שעות רבות מול המסך ורצוי מאוד שהיא תעשה בכיף, מבלי שיהיו לה כאבי עורף או צוואר. בכדי לבחור את המיקום הנכון יש לחלק את הטלוויזיה ל3 חלקים לרוחבה, לאחר מכן יש להתמקם במקום ממנו אתם רוצים לצפות בטלוויזיה, אם זה בסלון בישיבה ואם זה בחדר השינה בשכיבה. המיקום האידאלי הוא באופן שבו העיניים שלכם יגיעו לקצה העליון של השליש התחתון של הטלוויזיה או קצת מעל. ברוב המקרים אם צופים בטלוויזיה בישיבה על ספה בגובה סטנדרטי מומלץ לתלות את הטלוויזיה בגובה של 80-90 ס"מ מהרצפה. אם הטלוויזיה מיועדת לחדר השינה ואתם מעוניינים לצפות בה בשכיבה הגובה המומלץ הוא בין 120-140 ס"מ מהרצפה.

קיר גבס

קיר גבס אמנם חלש יותר מקיר בטון אך למרות זאת ניתן לתלות עליו את הטלוויזיה. על קיר גבס ניתן לתלות טלוויזיה רק באמצעות מתקן תלייה צמוד קיר ולא בעזרת זרוע. בקיר גבס תליית הטלוויזיה תתבצע באמצעות דיבלים מיוחדים לקיר גבס, כאלה שניתן להכניס אותם בקלות לקיר ולפצל אותם על מנת לחזק את האחיזה שלהם בקיר. את הדיבלים יש לחבר באמצעות מברג או מברגה. הגבס עצמו לא מספיק חזק להחזיק משקל טלוויזיה ולכן מחברים את מתלה הטלוויזיה לניצבי מתכת שמחברים בין לוחות הגבס.

בקיר בטון או קיר בלוקים ניתן לתלות את הטלוויזיה על כל חלק בקיר ללא הגבלה וניתן להשתמש בזרוע או במתלה צמוד קיר.

כיצד תתלו את הטלוויזיה על הקיר בצורה הטובה ביותר?

בין אם מדובר על קיר גבס ובין אם מדובר על קיר בטון, חשוב מאוד שתבחרו את איש המקצוע הטוב ביותר בתחום. אם יש לכם רקע כלשהו והבנה בתחום קירות ותליית טלוויזיה עליהם, תוכלו לעשות זאת באופן עצמאי, אך אם אין לכם את הידע או הרקע, חשוב מאוד שתבחרו באיש מקצוע מיומן, מקצועי ומנוסה בתחום אשר יש עליו המלצות. בחירה בחובבן לא תעניק לכם את התוצאה הטובה ביותר ואף יכולה לגרום לנזק לקיר או לטלוויזיה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!