איכות חיים גם בקור – עם סגירת חורף איכותית למרפסת

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

לאורך האביב, הקיץ והסתיו נהניתם מהמרפסת הפתוחה – ישבתם בשמש החמימה עם שתייה קלה וצוננת, אירחתם חברים לארוחות או סתם נחתם עם ספר טוב. אבל מה קורה בחורף? בדרך כלל המרפסות שלנו נותרות ריקות ועצובות, שכן לפתע העובדה שהן פתוחות וחשופות הופכת לחיסרון עבורנו ובעיקר בימים הקרים והגשומים. איזה כיף שגם לזה יש פתרון! סגירת מרפסת לחורף תגן עליכם מפני הגשמים, הרוחות, הברד ושאר מאפייני החורף הקפואים, ותאפשר לכם ליהנות ממזג האוויר מבלי להיחשף אליו ישירות.

 

למי כדאי להתקין סגירת חורף?

לא תאמינו עד כמה סגירת חורף למרפסת היא יעילה ומבוקשת. יש כל כך הרבה אנשים, מוסדות ועסקים שיוכלו להפיק ממנה את המיטב:

  • חנויות – ישנן לא מעט חנויות שמוציאות חלק ממרכולתן החוצה לרחוב. בעזרת סגירת חורף, יוכלו לוודא שהמוצרים לא נרטבים ונהרסים בגשם, וליהנות משטח נוסף בו יוכלו להשתמש לצורך מכירה ועבודה.
  • מסעדות ובתי קפה – בקיץ, האזורים החיצוניים של עסקים אלו משמשים את הסועדים שנהנים מהשמש החמימה. בחורף לעומת זאת, הסגירה מגנה עליהם מפני החורף ויחד עם תנורים, הופכים את אזור הישיבה החיצוני לאטרקטיבי לא פחות.
  • דירות ובתי קרקע – בין אם מדובר בדירה בקומה עשירית או בית פרטי עם חצר, סגירות חורף הן פתרון נפלא לכל אדם שלא רוצה לנטוש את המרפסת שלו בחורף.
  • ארגונים ומוסדות – מוסדות, בתי עסק אחרים, ארגונים ומפעלים – כל אלו זקוקים לסגירות חורף עבור מתחמי פנאי, פינות עישון, מרפסת בחדר האוכל, בחצר בגני ילדים ובתי ספר ועוד רבים. כך, נראה שכל מקום שבו יש איזשהו צורך בשטח חיצוני, כדאי שיהפוך למקורה בימי החורף.

 

אל תשכחו לעמוד בדרישות התקן

סגירת מרפסת לחורף כפי שלמדנו כעת היא מבוקשת במיוחד ולא בכדי; היא באמת עונה על צורך קיים של לא מעט פרטיים ועסקים מכל התחומים. יש לאופציה הזו המון יתרונות נפלאים וביניהם שמירה על טמפרטורה נעימה גם בימים הכי קרים, הגנה מפני גשם, שלג ברד ורוחות, ושליטה על הסגירה עצמה.

רוצים לסגור את המרפסת שלכם לקראת החורף? זכרו שעליכם לקבל אישור לעשות זאת. חשוב לציין שמדובר בתהליך פשוט וקל, כשהמענה יינתן בתוך 45 ימים מרגע הגשת הבקשה. לאחר מכן יש לפנות לגורם מקצועי המתמחה בסגירות חורף, להתאמת הסגירה המדויקת ביותר בהתאם לתנאי השטח; גודל המרפסת, המיקום שלה (האם מדובר במרפסת בקומה גבוהה או בחצר של בית פרטי) ובקריטריונים נוספים החשובים לצורך התאמת סגירת החורף.

הבנייה היא כמובן מהירה יחסית, כך שהחל מרגע שתמצאו את החברה שתגיע עד אליכם ותבצע את ההתקנה, תוך זמן קצר כבר תוכלו להעביר את הארוחות והישיבות עם החברים, החוצה אל האוויר הפתוח. זאת כמובן מבלי לסבול מקור או חום כבדים מידי, ובהגנה מלאה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!