באילו מקרים מומלץ לפנות לחברה לפינוי דירה?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

החיים של רובנו מעט עמוסים. אנחנו מתמרנים בין העבודה לבין הסידורים הקשורים לבית, בין גידול הילדים למשימות שעלינו לבצע בבין לבין ולפעמים אנחנו מרגישים שלא באמת נשאר לנו מספיק זמן פנוי. בנוסף לשגרה ולחיים שלנו ביום יום, אחת לתקופה, מתרחשים כל מיני אירועים, חלקם צפויים יותר, כמו למשל חתונה או בר מצווה אליה הוזמנו וחלקם צפויים פחות כמו למשל אדם שקרוב לנו והלך לעולמו. בן רגע אחד החיים נעצרים ואנחנו צריכים להתפנות לדברים אחרים. אבל הם לא באמת נעצרים. כי השגרה ממשיכה לה. אם קיבלתם דירה בירושה, אם יש לכם דירה, מחסן, בית או נכס אחר שאתם חייבים לפנות, יכול מאוד להיות ששירות פינוי דירות יכול לסייע ולהקל עליכם.

 

אילו שירותים מעניקה חברה לפינוי דירות?

  • פינוי נכסים מדיירים הסובלים מאגרנות כפייתית – מדובר בתופעה מוכרת שבה אנשים פשוט מתקשים לזרוק ולהיפטר מדברים וחפצים שהם לא משתמשים בהם יותר. לא רק זה, אותם אנשים גם אוספים כל מה שבא ליד מהרחוב בין אם זה ספרים ישנים, רהיטים שאנשים זורקים, כלים וכדומה. בחלק מהמקרים זה מגיע למצב שהבתים בהם אותם אנשים מתגוררים מעלים צחנה וסירחון, עד שמסוכן לגור בהם מבחינה בריאותית. אם אתם מכירים אדם כזה, שירות פינוי דירות כולל ניקיון, יכול בהחלט לעשות לאותם אנשים סדר ולסייע להם להחלים מהמצב בו הם נמצאים, שכן בעיה זו מוגדרת על ידי הרפואה כמחלה לכל דבר.
  • קניית תכולת דירה – אם אתם מחזיקים בדירה או בנכס אחר שיש בו כל כך הרבה דברים וחפצים שאין לכם מה לעשות איתם והדבר האחרון שיש לכם זמן להתעסק איתו זה מיון ואיסוף של החפצים הללו. שירות פינוי דירות נועד בדיוק בשבילכם. אל הנכס יגיע צוות מנוסה ומקצועי, האנשים יעשו סדר בכל הדירה, ימיינו את הדברים שאפשר להיפטר מהם, למסור אותם לתרומה ואת השאר הם פשוט יקנו מכם.
  • פינוי משרדים – אם רכשתם משרד שחייב להתפנות כמה שיותר מהר, אותן חברות המתמחות בפינוי נכסים וניקיון שלהם, יכולות גם לבצע עבורכם את השירות הזה.

 

השירותים כוללים בין השאר גם ”אלטיזכן“, פינוי ירושות ועזבונות, פינוי מחסנים, פינוי מקלטים ופינוי חצרות.

 

מה היתרונות של השירות

לשירות כמה יתרונות. קודם כל העובדה שאנחנו לא צריכים להתעסק עם מה שיש בתוך הדירה ולכן אנחנו חוסכים המון זמן. בנוסף, לפעמים פינוי של דירה הוא תהליך שמערב בתוכו לא מעט רגשות כי איבדנו אדם שהיה מאוד קרוב לנו וקשה לנו להתמודד עם תהליך הפינוי. שירות של פינוי ירושות ועזבונות חייב להתבצע בליווי של אדם רגיש, אמפתי ומקצועי המיומן בתהליך, מה שהופך את הכל להרבה יותר קל. גם אם תתלוו לאותו אדם שיבצע עבורכם את השירות, זה יהיה ליווי קצר וכל מה שתצטרכו לעשות זה לראות אם יש חפצים או דברים שאתם כן רוצים לשמור. אז אם הזמן שלכם יקר, אם אין לכם מושג מה יש בתוך הנכס שאתם צריכים לפנות, כדאי לפנות לשירות פינוי נכסים וירושות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!