גגון למרפסת מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

גגון למרפסת מחיר

אחד מפתרונות ההצללה היעילים ביותר עבור מי שאין לו תקציב או רצון להתקין פתרון הצללה מקיף לכל שטח המרפסת הוא גגון למרפסת. בתוך סך השיקולים המנחים לבחירת גגון למרפסת מחיר הוא ללא ספק אחד השיקולים המרכזיים והדברים נכונים גם לגגון קטן המכסה שטח מצומצם במרפסת וגם לגגון גדול המספק כיסוי למרפסת כולה. יחד עם זאת, מגוון האפשרויות העומדות בפניכם, יכול להשתנות מאוד בהתאם לגודל הגגון שאותו אתם רוצים להתקין ועל כך נספר לכם בשורות הבאות.

 

מה זה גגון למרפסת?

גגון למרפסת הוא מונח גג שיכול להתייחס למספר פתרונות הצללה למרפסת, שהמכנה המשותף לכולם הוא שהם אינם נתמכים בעמודים, אלא תלויים ומעוגנים לקיר המבנה. ככלל, רבים חושבים שגגון למרפסת הוא אותו פתרון הצללה קטן שמתקינים מעל דלת הכניסה למרפסת וגם זה הוא אכן גגון, אבל גגון למרפסת יכול להתייחס גם לפתרונות הצללה נרחבים יותר, שמעניקים כיסוי מלא לכל המרפסת. כאמור, בניגוד לפרגולה למשל, גגון למרפסת אינו נסמך על עמודים והוא נושא במשקל של עצמו, תוך שהוא מעוגן לקיר המבנה בלבד. לעובדה זו יש השלכות גם במחיר וגם בחומרי הגלם בהם ניתן לעשות שימוש. בבחירת גגון למרפסת מחיר הוא בהחלט פרמטר שיכול להכריע על הפתרון הנבחר, אבל גם גודל הגגון הוא פרמטר לא פחות חשוב.

 

גודל הגגון אל מול האפשרויות העומדות בפניכם

בתוך הסל הגדול של פתרונות הצללה למפרסת ופתרונות הצללה בכלל, ישנם אינספור סוגי פתרונות לרבות פרגולות עמודים, פרגולות תלויות, פרגולות חשמליות, פרגולות עץ, פרגולות אלומיניום, מרקיזה, סוכך זרועות, סוכך קבוע, סוכך בד, שמשיות וכן הלאה. גגון הוא מעין פרגולה תלויה שמחזיקה את עצמה ולכן ככל שהגגון גדול יותר, כך הוא אמור להיות קל יותר, על מנת שיוכל לשאת את משקלו. כך למשל, גגון עץ יכול להימתח על פני שטח קטן בלבד, שכן מדובר בחומר גלם מאוד כבד. לעומת זאת, אלומיניום הוא חומר חזק מאוד וגם קל משקל ולכן יכול לשמש להתקנת גגון גדול שמעניק כיסוי מלא לכל שטח המרפסת. בגגון גדול ייתכן שגם משטח הקירוי יצטרך להיות קל מאוד, ובמקום למשל אריחי רעפים או רצועות אלומיניום, יהיה עליכם להשתמש בקני במבוק או בד בכדי להקל כמה שיותר על משקל הגגון.

בכל מקרה, בבחירת גגון למרפסת מחיר הוא כבר לא השיקול היחיד הרלוונטי ורבים בוחרים בפתרון זה גם בגלל המינימליזם שלו וההשפעה המינימלית שלו על המרחב. הוא לא תופס מקום, הוא לא מסתיר את הנוף והוא לא דורש עבודת התקנה מורכבת עם חציבה בקירות ורצפת המרפסת. גגון כזה יכול לעלות לכם בין 500 ובין 1500 שקל למ"ר, בהתאם לסוג הגגון, חומר הגלם, העיצוב וכן הלאה. הסתייעו באיש מקצוע לא רק לייצור והזמנת הגגון, אלא גם לתכנון המוקדם והתאמתו למרפסת שלכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!