הכירו את הפרגולה החשמלית והסוגים השונים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

בעוד שחלק מאיתנו אוהבים להשתזף נון-סטופ, חלק אחר מאיתנו יעדיף פתרונות הצללה ייעודיים להגנה מפני השמש. למעשה, פרגולות ופתרונות הצללה הן הרבה יותר מאשר אלמנט פרקטי בחצר. הן אלמנט עיצובי לכל דבר בבית. בואו נדבר על התקנת פרגולות נאספות, הטרנד הכי חדש בעולם הפרגולות.

אם אתם לא מוכנים להתבשל תחת השמש הישראלית, ואם אתם לא מוכנים להירטב מהגשם בחורף, אתם צריכים פתרון הצללה מעל ראשכם. וכשמדברים על פתרונות הצללה מסוגים שונים, באותה הנשימה חובה להזכיר פרגולות מכל מיני סוגים. בעוד שיש לכם פרגולה חשמלית, פרגולת עץ ופרגולות אלומיניום, יש לכם גם פרגולות תלויות מחומרי גלם שונים.

מה היא פרגולה חשמלית נאספת?

יחד עם כל סוגי הפרגולות שציינו כאן בשורה למעלה, בימינו יש גם פרגולה חשמלית נאספת, שזהו בעצם אחד החידושים האחרונים בעולם הפרגולות. באמצעות פרגולה נאספת, תוכלו לקבל פתרון הצללה וקירוי אולטימטיבי במשך 365 ימים בשנה. בואו נבין מה היא בעצם פרגולה חשמלית נאספת, ומה הם יתרונותיה על פני פרגולות מסוגים אחרים?

פרגולה חשמלית נאספת, כשמה כן היא – נאספת בצורה חשמלית על ידי מתג, או על ידי שלט רחוק. בחורף אתם סוגרים את הפרגולה הנאספת, מה שמאפשר לכם להנות מקירוי מושלם. יש לכם מרזבים בתחתית הפרגולה הנאספת, ככה שמי הגשמים נאספים ומתנקזים אל נקודות ייעודיות. באופן הזה, המים למעשה לא ישפריצו עליכם ותוכלו להנות מהחורף בחצר שלכם.

פרגולה נאספת עם תאורה מתאימה ל-365 ימים בשנה

בעונת הקיץ אתם יכולים לפתוח את הפרגולה הנאספת ולהנות מכיפת השמיים. ניתן גם לקרוא לה פרגולה חשמלית מתקפלת לחצר ולמרפסת, המוצר עדיין יהיה אותו המוצר. אתם יכולים להתקין בבית פרגולה חשמלית מאלומיניום (גם במרפסת וגם בחצר), אבל כמובן שלא מתקפלת מעץ.

כמובן, חומר גלם העץ הוא אינו חומר גמיש שניתן להגמיש אותו לטובת בניית פרגולה מתקפלת. הפרגולות הנאספות לרוב בנויות מחומרים של PVC, וכדאי לדעת שניתן אפילו לשדרג את הפרגולות האלו עם גופי תאורה.

התקנת גופי תאורה LED בפרגולות חשמליות נאספות

אתם יכולים להזמין גופי תאורת LED מסוגים שונים בכדי לשלבם על הפרגולות הנאספות. גופי התאורה יהיו מותאמים לפרגולה שלכם בהתאמה אישית, ככה שאין מראה עיצובי יותר נהדר מזה. ואם כבר אתם הולכים על כיוון של התקנת גופי תאורה בפרגולות נאספות, אנחנו נמליץ לכם גם על שילוב של צמחיה מטפסת.

חשוב לזכור, הצמחייה המטפסת יכולה להשתלב באופן חופשי על עמודי הפרגולה, אבל לא על החלקים המתקפלים של הפרגולה. אם אתם צריכים סיוע נוסף, אתם יכולים לקבל אותו אצל חברת התקנת פרגולות לבחירתכם. תאתרו לכם מתקין או משווק פרגולות, תתייעצו וקבלו את כל התשובות הטכניות והמדויקות. הצללה נעימה!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!