התקנת פרגולות ברחובות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

 

התקנת פרגולות ברחובותישנם המון פתרונות הצללה בשוק, אבל ללא ספק פתרון ההצללה האהוב ביותר על הישראלים הוא הפרגולה ולא בכדי. הפרגולה מספקת לנו גם מענה מצוין להצללת החצר או המרפסת בעונת הקיץ וגם מענה מצוין להגנה על החצר והמרפסת מפני הגשמים בעונת החורף. לאורך שנים ארוכות, הייתה זו פרגולת העץ שכבשה את עמדת ההובלה בשוק הפרגולות, אלא שבשנים האחרונות הולכות ותופסות את מקומה פרגולות האלומיניום. אז מה חשוב לוודא בבחירת פרגולה לחצר או למרפסת? מהם היתרונות של פרגולת עץ ומהם אלו של פרגולת אלומיניום? למי פונים אם רוצים להזמין ולהתקין פרגולה בחצר או במרפסת? מי מציע את השירות של התקנת פרגולות ברחובות וכמה זה צריך לעלות? את כל התשובות על שאלות אלו ועוד תוכלו למצוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

שיקולים שחשוב לקחת בחשבון בהזמנת פרגולה לחצר או למרפסת

ללא ספק, אחד הפרמטרים החשובים לנו ביותר בבחירת פרגולה לבית הוא הפרמטר העיצובי ובהיבט הזה אין לנו הרבה מה לומר. בהמשך נדבר על פרגולות עץ מול פרגולות אלומיניום, בחירה שיש לה ללא ספק השלכות עיצוביות חשובות, אבל בסופו של דבר הבחירה העיצובית היא בחירה סובייקטיבית של כל אחד ואחת ובהיבט הזה יהיה עליכם לבחון כמה שיותר אפשרויות ולהתכנס סביב האפשרות המתאימה לכם. הטיפ שכן נוכל לתת לכם בנושא עיצוב הפרגולה הוא להקפיד ולבחון את הטעם האמיתי, העמוק והפנימי שלכם ולא להיות מושפעים מטרנדים, מגמות שוק וכתבות מגזין, שאולי ידחפו אתכם למשהו מאוד פופולארי אבל לאו דווקא כזה שאתם מתחברים אליו עמוק בתוככם.

התקנת פרגולות מומלצות ברחובותמה אנחנו כן יכולים לספר לכם על השיקולים בבחירת פרגולה ובכל הקשור לנושא של התקנת פרגולות ברחובות? ובכן, הדבר הראשון שחשוב הוא מידות הפרגולה. הפרגולה משמשת כאמור גם להצללה בקיץ וגם לקירוי בחורף. בהתאם לכך אתם רוצים שהפרגולה תהיה גדולה מספיק כדי לספק לכם את שטח הצל הדרוש לכם בקיץ ולהגן על תכולת הגינה או המרפסת בחורף, אבל אתם גם רוצים לקחת בחשבון את הצורך שעולה בנו תמיד להביט קצת בשמים, לראות כחול ביום או כוכבים בלילה. אם כל מרחב החוץ שעומד לרשותכם מסתכם במרפסת אחת, אתם רוצים אולי לקרות אותה באמצעות פרגולה המכסה חצי או שלושת רבעי משטח המרפסת ולהשאיר פיסה קטנה של מרפסת בה תוכלו לשבת וליהנות מאוויר פתוח לחלוטין, לצפות בשמים וליהנות מהתחושה של ישיבה תחת כיפת השמים, אבל באמת תחת כיפת השמים. מעבר לשיקול זה, ככל שהפרגולה יותר גדולה כך האפקטיביות שלה תהיה רבה יותר, גם בהבטחת שטח צל מספק לאורך כל שעות היממה ללא תלות בזווית ממנה קורנת השמש וגם בהבטחת קירוי נאות לתכולת המרפסת או הגינה בתקופת החורף.

על השיקול של פרגולת עץ או אלומיניום נדבר מייד ועל עיצוב הפרגולה אמרנו שאתם צריכים לדבר בינכם ובין עצמכם, אבל שיקול אחד נוסף שאתם רוצים לקחת בחשבון הוא תנועה של אור ואוויר במרחב אותו אתם מקרים באמצעות פרגולה. נושא זה זוכה להתעלמות כמעט מוחלטת מאנשי מקצוע בתחום של התקנת פרגולות ברחובות ולכן אתם רוצים להיות הבוגרים האחראים בעניין זה. ככלל, פרגולה היא התקן בעל ערך רב מאוד בכל הקשור להצללה וקירוי, אך היא יכולה גם לפגוע מאוד בחוויית הישיבה במרפסת או בגינה, בין באמצעות מניעת תנועה של אוויר ובין באמצעות מניעת חדירה של אור מספק. באזורים מסוימים בארץ ובחודשים מסוימים של השנה, זה יכול להיות דרמטי עם אוויר עומד שמקיף אתכם מכל עבר והופך את הישיבה במרפסת או בגינה לעינוי אחד מתמשך. כדי להימנע מכך תוכלו כמובן להתקין אמצעים חשמליים להסדרת התאורה ותנועת האוויר ואם אתם בוחרים בפתרון הטבעי, חשוב שתבחרו בקירוי שמאפשר תנועת אוויר ואור, למשל קירוי בד, קירוי של קני סוף ופתרונות קירוי אחרים שמאפשרים חדירה של אור ו/או תנועה של אוויר. מה הפתרון המתאים לכם אתם צריכים להחליט, אבל כעת אתם לפחות יודעים שיהיה עליכם לחשוב על הסוגיה הזאת בתהליך הבחירה של פרגולה.

 

פרגולת עץ מול פרגולת אלומיניום – יתרונות וחסרונות

כאמור, לאורך שנים ובכלל זה גם בסצנה של התקנת פרגולות ברחובות, הייתה זו פרגולת העץ ששלטה ביד רמה בשוק הפרגולות הישראלי, אלא שבשנים האחרונות הולכות פרגולות האלומיניום ותופסות מקום יותר ויותר בכיר בשוק זה, תוך שהן מדיחות את פרגולת העץ מבכירותה. ככלל, פרגולת העץ היא פרגולה חזקה, עמידה ורובסטית, אבל בהיבט הזה היא לא יודעת להציע שום דבר שלא יודעת להציע פרגולת אלומיניום שנחשבת גם היא לפרגולה חזקה מאוד. היתרון המובהק והבולט ביותר של פרגולות העץ הוא המראה הכפרי שלהן ומדובר ביתרון חשוב ומשמעותי. אנשים רבים מעדיפים את המראה הכפרי בכל הקשור לעיצוב הבית ולבטח בכל הקשור לעיצוב הגינה ובהיבט הזה אין לפרגולות העץ תחרות. מן הצד השני, פרגולת עץ היא פרגולה שדורשת תחזוקה רבה יחסית וללא תחזוקה נאותה, סימני הזמן ניכרים עליה מאוד ויכולים גם בסופו של דבר להכריע אותה.

פרגולת אלומיניום אמנם לא מגיע עם הטאצ' הכפרי, אבל ישנם כאלה שעבורם זוהי דווקא בשורה טובה. ישנם רבים שמעדיפים את הסגנון המודרני, החל מהמודרני הסטנדרטי ועד המודרני היוקרתי. מעבר לכך, פרגולת אלומיניום נחשבת לפרגולה עמידה מאוד שלא דורשת תחזוקה כלל. האלומיניום היא מתכת עמידה מאוד בפגעי מזג האוויר ועם צביעה מקצועית והתקנה מקצועית על ידי מומחה התקנת פרגולות ברחובות, גם לא תרגישו כלל את סימני הזמן עליה. פרגולת האלומיניום היא בעלת חוזק מבני גבוה יותר לכל יחידת שטח ולכן גם נדרשת כמות קטנה יותר של חומר גלם בכדי ליצור את החוזק המבני הנדרש לפרגולה, לעומת פרגולות עץ. במרחבים מסוימים מדובר ביתרון חשוב מאוד, בעיקר כאשר אנחנו רוצים מינימום הפרעה לנוף ומינימום אובדן שטח לטובת קונסטרוקציית הפרגולה.

הבחירה בין שני סוגי הפרגולות האלה היא בדרך כלל החלק הקל של הבחירה ויחד עם זאת, אם אתם מרגישים התלבטות רבה ביניהם, ייתכן שכדאי להעמיק יותר במאפיינים של כל סוג פרגולה, עץ ואלומיניום, כדי להשיג מידע רב יותר שיסייע לכם לקבל את ההחלטה המתאימה לכם ממקום של ידע וביטחון.

 

 

התקנת פרגולות ברחובות – ממי מזמינים פרגולה?

התקנת פרגולות ברחובות מחירעוד לפני שאתם מחפשים מומחה התקנת פרגולות ברחובות, עליכם להזמין תחילה את הפרגולה הנדרשת לכם ואת הפרגולה תוכלו להזמין הן מאולמות תצוגה בתחום הריהוט לבית ולגן והן מבתי מלאכה מתאימים – נגרייה לפרגולת עץ, מסגריית אלומיניום לפרגולת אלומיניום או בית מלאכה שמתמחה בכל סוגי הפרגולות. במרבית המקרים, בית המלאכה שייצר עבורכם את הפרגולה יהיה גם זה שיתקין לכם אותה אם כי תמיד עומדת לרשותכם האפשרות להזמין שירות התקנת פרגולות ברחובות באופן נפרד לחלוטין.

בחירת המקום בו תזמינו את הפרגולה שלכם תלויה בעיקרה ביכולת של אותו מקום להציע לכם את מה שאתם רוצים. יהיו מקומות שתיכנסו אליהם ותגלו שמבחר דגמי המדף המוצעים בהם הוא מצומצם מדי או אינו תואם את מה שאתם מחפשים. יהיו מקומות שבהם תרגישו שאנשי המקצוע במקום לא ממש רוצים או יכולים לשמוע על ההעדפות שלכם ולסייע לכם להגיע לעיצוב האולטימטיבי שאתם מחפשים. לעומת כל אלה, יהיו מקומות שבהם דווקא תרגישו שהגעתם למקום הנכון, המקום שבו קיימים דגמים בעיצוב המתאים לכם ושבו אתם גם יכולים להרגיש בטוחים שאתם בידיים מקצועיות טובות.

מה שנותר לכם לעשות הוא לוודא שאתם מזמינים מגורם מקצועי, שמקפיד על סטנדרטים גבוהים ואיכות ללא פשרות ואת זה תוכלו לוודא גם באמצעות המלצות מאנשים פרטיים כמו חברים, בני משפחה, שכנים ומכרים אבל תמיד עדיף לקבל חוות דעת מקצועית מאנשי מקצוע שעובדים עם יצרני פרגולות כמו למשל מומחה התקנת פרגולות ברחובות, ספקי מתכת או כל איש מקצוע שאתם מכירים מתחום זה ומכיר יצרני פרגולות מהסוג המועדף עליכם. כמובן יהיה עליכם גם אתם להחליף כמה מילים עם אנשי המקצוע הרלוונטיים, לוודא שאתם מתחברים אל איש המקצוע ברמה האישית ולספוג את תחושת הביטחון הדרושה לכם באמצעות האינטואיציה הצרכנית שלכם. כמו שרמזנו קודם לכן, בחירת יצרן פרגולות או מומחה התקנת פרגולות ברחובות לא אמורה להיות מורכבת במיוחד ואתם לא רוצים להשקיע בכך יותר מדי זמן והתלבטויות. אתם רק רוצים לעשות את זה נכון ואת זה תוכלו לעשות על ידי הישענות על אנשי מקצוע בתחום ולמידת התחום בכל מה שאתם מרגישים צורך להרחיב בו את הידיעה שלכם לפני שאתם מבצעים הזמנה.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!