התקנת פרגולות עץ במבשרת ציון

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מחפשים לשדרג את ביתכם עם התקנת פרגולות עץ במבשרת ציון ? במדריך המפורט הבא תקבלו את כל המידע שאתם צריכים לדעת לגבי פרגולות עץ. לפני שנתחיל חשוב לעשות הבחנה ולהבדיל בין פרגולת עץ גושני לבין פרגולה שהיא דמוי, שכן היום בעקבות שינויים בטכנולוגיה, ניתן לייצר אפילו פרגולות אלומיניום שנראות כמו פרגולות עץ. אין ספק כי עץ בכלל ועץ גושני בכלל נחשב לאחד מחומרי הגלם הכי מהותיים בתחום הבניה בישראל. באמצעות שימוש בעץ ניתן לבנות מגוון רחב של מוצרים לבית כמו פרגולות מעץ, דקים, רהיטים הביתה ולגינה, חיפויים ועוד.  למעשה, הבחירה של התקנת פרגולות עץ במבשרת ציון היא בחירה נכונה גם בהיבט הפרקטי פונקציונלי וגם בהיבט העיצובי.

 

התקנת פרגולות עץ במבשרת ציון יתרונות

התקנת פרגולות עץ במבשרת ציון מאפשרת לנו מצד אחד לשדרג את המראה של החצר שלנו ולהעניק לה עומק ויוקרה, מצד שני באמצעותה נוכל לארח את האנשים הקרובים לנו באוויר הפתוח, להעביר את אחר הצהריים בחוץ עם הילדים ולאכול תחת הפרגולה בימים נעימים, לצאת החוצה בכל הזדמנות או זמן פנוי שיש לנו ולהנות מהצללה אפקטיבית וממראה פסטורלי וכפרי. למעשה, הקיץ כבר ממש כאם וכמו שאתם בטח יודעים, הקיץ הישראלי חם, לח, מעיק ולכן אם אנחנו רוצים להנות מהשעות היותר נעימות כמו הבוקר והערב, פרגולת עץ היא ללא ספק הדרך לעשות אתזה. מדובר ברהיט דקורטיבי באמצעותו אנו יכולים לשבת באוויר מבלי שניחשף לנזקים של השמש הקופחת. בסביבת הפרגולה וגם מתחתיה ניתן לשלב עוד מגוון של פתרונות מדהימים כמו סוכך חשמלי לשליטה מלאה בכמות האור והצל, מערכת ישיבה מעוצבת ונוחה, אמבטיה ג‘קוזי, גריל גז ועוד.

 

התקנת פרגולות עץ במבשרת ציון מדוע דווקא עץ?התקנת פרגולות עץ במבשרת ציון

אם משווים את חומר העץ לחומרים אחרים מגליים קשת רחבה של יתרונות. למעשה, העץ הוא חומר שנחשב ל- 100% טבעי, הרי הוא מגיע מהטבע ולכן הוא משתלב בהרמוניה ואיזון מושלם עם החצר שלנו, העצים, הפרחים, הצמחיה… בנוסף, בשל המראה והנוכחות שלו פרגולת עץ תעניק לגינה שלנו מראה יוקרתי, מרשים ויוצא דופן שאי אפשר להישאר אדישים אליו. אם לוקחים בחשבון את היתרונות הפונקציונליים של פרגולת העץ, מבחינה פרקטית, עץ נחשב לחומר גלם עמיד מאוד. תמיד ניתן יהיה לחדש את הפרגולה, לשייף ולצבוע אותה מחדש מה שישמור על הברק שלה. מומלץ גם לבצע טיפול נגד מזיקים אחת לכמה שנים. הפרגולה ללא כל ספק משדרגת את איכות החיים שלנו. היום ניתן לייצר פרגולת עץ בהתאמה אישית לפי הצרכים שלכם גם מבחינה פרקטית כמו מידות וגודל אך גם מבחינה עיצובית או לרכוש פרגולה מחברה המתמחה בהתקנת פרגולות עץ במבשרת ציון. קיימים היום בשוק מגוון די רחב של פרגולות עץ כמו למשל פרגולות המיוצרות מעץ אורן, פרגולות עץ אלון, פרגולות מעץ טיק או איפאה ועוד. למעשה, ככל  שהעץ איכותי יותר, ככה תוכלו להנות ממוצר עמיד וחזק לאורך השנים. הפרגולה יכולה לעמוד בפני עצמה על 4 עמודי או קורות מעץ או כפרגולה תלויה.

 

התקנת פרגולות עץ במבשרת ציון – מידע ששווה להכיר

  • שימו דגש על מיקומה של הפרגולה – לפני שאתם בוחרים פרגולה כזו או אחרת, עליכם לוודא כי המיקום שלו נגיש ונוח. בנוסף, יש לבדוק כי יש תשתית מתאימה ובמידה ולו להקים.
  • מה שלום השמש? – אם הפרגולה פונה למזרח, יהיה לכם פחות נעים לשבת בה בשעות הבוקר, אך זה עדיין עדיף מכיוון דרום או מזרח וזאת משום שרוב המשפחות בוחרות לשבת בפרגולה בשעות הערב המוקדמות או המאוחרות.
  • חשמל – כדי שתוכלו להנות מהישיבה תחת הפרגולה, חשוב שתהיה תשתית חשמל מתאימה שתאפשר לכם התקנה של גופי תאורה, מאוורר תקרה ועוד.
  • גודל ומשקל – פרגולות מסויימות מחייבות התייעצות עם מהנדס בהיבט של תקנים ועומסים.

 

התקנת פרגולות עץ במבשרת ציון – מה ההבדל בין פרגולת עץ גושני לפרגולת עץ אחרת?

לפני שנציג בפניכם את תהליך התכנון וההתקנה של הפרגולה, חשוב להבין מה זה בכלל פרגולת עץ גושני ובמה היא שונה מפרגולת עץ אחרת? שמדובר בעץ גושני לא מתכוונים לעץ מסוג מסוים אלא מדובר בחומר גלם. עץ גושני נחשב למעשה ל-  100% עץ מלא. הוא מאוד איכותי ולכן הוא גם הרבה יותר יקר מעצים אחרים שמשלבים בהם תהליכים של דחיסה או חומרי דבקים למיניהם. יש סוגים שונים של פרגולות עץ גושני כמו פרגולת עץ אורן שהוא גושני, פרגולת עץ דובדבן שהוא גושני, פרגולת טיק גושני ועוד.

 

אם החלטתם לבחור בפרגולה שעשויה מעץ גושני, עליכם לשים דגש על רמת הצפיפות ורמת העמידות משום שהיא ממוקמת בחוץ ולכן היא חייבת להיות עמידה בפני לחות, שמש, גשם, ברד וכדומה. ההבדל בין פרגולת עץ גושני לפרגולת עץ שאינו גושני קשור לתהליכים שהפרגולה עברה. אנו ממליצים לכם על התקנת פרגולות עץ במבשרת ציון מעץ גושני משום שככה אתם מקבלים פרגולה חזקה ועמידה מאוד. לעץ הגושני גם יתרונות עיצוביים משום שהוא מאוד מרשים, הוא יודע לשמור על המראה שלו לאורך זמן והוא אפילו הופך איכותי וטוב יותר ככל שעוברות השנים. לפרגולת עץ גושני יש חריצים מאוד מיוחדים שהם חלק בלתי נפרד ממנו וזה בעצם מה שהופך אותו לייחודי ויוקרתי.

 

התקנת פרגולות עץ במבשרת ציון מה לגבי המחיר?התקנת פרגולות עץ במבשרת ציון

אם הגעתם להחלטה סופית ואתם רוצים להקים בחצר שלכם פרגולה, אתם צריכים לחשוב גם על המחיר. המחיר של פרגולת עץ משתנה ותלוי במגוון רחב של קריטריונים אותם נציג בפניכם בהמשך.

 

  1. מאיזה עץ אתם בוחרים לייצר את הפרגולה שלכם? – סוג העץ נחשב כנראה לשיקול  הכי מהותי. כמו שכבר סיפרנו לכם, לייצר פרגולה מעץ גושני, עולה יותר בהשוואה לייצור של פרגולה מעץ המשלב חומרים ותהליכים נוספים. לעתים יש כאלה שמעדיפים לשלב עם חומר העץ גם אלומיניום וזה כמובן יכול להשפיע על מראה העיצובי של הפרגולה ומתאים לבתים בעיצוב מודרני. לצד זה, הדבר גם משפיע על המחיר ומוזיל אותו.
  2. הצללה וקירוי – ממש כמו שקיימים סוגים רבים של עץ מהם ניתן ליצר פרגולה, יש גם כל מיני סוגים של הצללות וקירויים שבעצם מאפשרים לנו לשבת תחת כיפת השמיים גם כשיש בחוץ שמש חזקה. תפקיד ההצללה הוא להפחית את עוצמת הקרניים ולהעניק לנו צל לאורך כל שעות היום. יש היום כל כך הרבה הצללות כמו סנטף, עץ במבוק ולכל סוג יש את היתרונות אל מול החסרונות שלו.
  3. בנויה או בהתאמה אישית – אם החלטתם לבנות פרגולה בהתאמה מדויקת ומושלמת לצרכים שלכם, כלומר לבחור בעצמכם את העץ, את הגודל, את הקירוי, את העיצוב, כנראה שתשלמו פי כמה בהשוואה לאם תבחרו פרגולה שכבר קיימת במלאי של חברה המתמחה בייצור והתקנה של פרגולות.
  4. עבודה – כל חברה מתמחרת בצורה קצת שונה את תהליכי הייצור והעבודה שלה. ככל שהפרגולה תהיה יותר מורכבת להתקנה, ככה המחיר עולה.
  5. זמנים בשנה – יש חברות שמעלות את המחירים לקראת עונת הקיץ בשל הביקוש.
  6. גודל – ככל שהפרגולה גדולה יותר, המחיר שלה גבוה יותר.

 

המחיר לפרגולת עץ נע בין 500-2,000 ש“ח למ“ר.

 

לסיכום, פרגולת עץ ללא ספק משדרת את איכות החיים שלנו ומאפשרת לנו לעשות מגוון עצום של דברים מחוץ לבית. כולנו עובדים קשה ורוצים בסוף היום איזו פינה שקטה, נעימה ונחמדה בה נוכל לשבת בשקט ולנשום אוויר נקי. עם פרגולת עץ תוכלו לשדרג את נראות הבית, לבלות בחוץ עם הילדים, לשדרג את החופשים וסופי השבוע, לאכול באוויר הפתוח, לארגן ערבי ברביקיו ועוד…

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!