התקנת תריס חשמלי לפרגולה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מתעניינים בהתקנת תריס חשמלי לפרגולה? במאמר זה קיבצנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת בנוגע להתקנת תריסים חשמליים.

 

התקנת תריס חשמלי לפרגולה – מגוון סוגי תריסים

 ישנם שלושה סוגיים עיקריים של תריסים חשמליים:

  1. תריס שלב משוך – זה הוא תריס העשוי מאלומיניום חלול ועבה, מה שהופך אותו לתריס כבד יחסית ובכך קשה יותר להרים אותו, מה שמערים קשיים על פורצים או גנבים. בנוסף, זה הוא תריס חזק מאוד שאינו נשבר או נהרס בקלות, ולכן הוא מומלץ ביותר על ידי טכנאים.
  2. תריס שלב משוך אור – תריס זה הוא כמו תריס שלב משוך רגיל, וההבדל ביניהם הוא שבין השלבים שלו ישנם רווחים גדולים המאפשרים כניסה של אור מבלי לפתוח את התריס לחלוטין.
  3. תריס שלב מוקצף – תריס שלב מוקצף עשוי גם הוא מאלומיניום, אך האלומיניום דק יותר ובתוכו ישנו חומר פוליאוריטן מוקצף. תריס זה פחות מומלץ מכיוון שהוא נשבר בקלות יותר מאשר תריס מסוג שלב משוך. כמו כן, הוא גם קל יותר, ולכן קל יותר לפורץ או גנב להרימו.

אלמנט נוסף בו יש להתחשב ב-מגוון סוגי תריסים, הינו המנוע. ככל שהשטח גדול יותר, כך ישנו צורך בתריס גדול יותר שזקוק אף הוא למנוע גדול יותר. ישנם מנועים מייצור אירופאי הנחשבים לאיכותיים מאוד אך יקרים יותר, וישנם מנועים מייצור סיני הנחשבים לאיכותיים פחות והם זולים יותר.

 

כיצד נבחר בבעל מקצוע להתקנת תריסים חשמליים לפרגולה?

חיפוש בגוגל של מתקין המתמחה בתריסים חשמליים יעלה בפנינו שמות של בעלי מקצוע רבים. כיצד נדע מי מהם הוא האיכותי, האמין והמקצועי ביותר? ראשית, נחפש ביקורות של לקוחות. זה הוא שלב חשוב ביותר, שכן הביקורות נותנות לנו מושג בנוגע לאמינותו ואיכות עבודתו של בעל המקצוע. לרוב, ככל שישנן יותר המלצות, כך נדע כי מדובר בבעל מקצוע מומלץ. כמו כן, חשוב לבחור בעל מקצוע בעל ניסיון רב, כזה שמתמחה ב- התקנת תריסים במרכז לתריסים חשמליים, מכיוון שככל שבעל המקצוע הוא בעל שנות ניסיון רבות, כך נדע כי הוא התקין תריסים רבים בחייו והוא ידע לבצע את העבודה באופן איכותי ומהיר. כמו כן, המלצות ממקור ראשון הן תמיד עדיפות על פני המלצות באינטרנט, מכיוון שאם מדובר באדם קרוב אלינו כמו חבר או קרוב משפחה, נוכל להגיע לביתם ולהתרשם מאיכות עבודתו של המתקין, וגם לשמוע ממנו האם חוויית השירות שקיבל הייתה טובה או לא.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!