כלי עבודה לבניית פרגולה מאלומיניום

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

פרגולה מאלומיניום היא אחת הבחירות הפופולריות ביותר לפרגולות בישראל. פרגולות הן פתרון נפלא להצללה (שהיא קריטית בקיץ הישראלי!) ופרגולת אלמוניום מספקת פיתרון מודרני, אסתטי ויוקרתי לכל גינה או מרפסת.

אם החלטתם להתקין פרגולת אלומיניום בעצמכם (ישנם קיטים ייעודיים עם כל החלקים הדרושים להתקנת פרגולה בלי הצורך באנשי מקצוע) יש כמה כלי עבודה שכדאי וצריך להצטייד בהם לפני העבודה על הפרגולה. הכתבה הבאה תספק לכם כל מה שצריך לדעת על כלי העבודה לפרגולה מאלומיניום!

שימו לב, פרגולה צריך להתקין במקצועיות ולהשתמש בכלים הטובים ביותר, שכן התקנה חובבנית יכולה לגרום לנזקי בטיחות חמורים. לכן, העדיפו תמיד כלי עבודה מקצועיים ואיכותיים ככל האפשר!

סולם

בראש ובראשונה אתם זקוקים לסולם כדי להתקין פרגולות מאלומיניום. הסולם תלוי בגובה התקנת הפרגולה – אם הפרגולה שלכם גבוהה משני מטרים, יש להשתמש בסולם המיועד לעבודות בגובה, שהוא סולם השונה מהסולם הסטנדרטי. שימו לב – לעבודה בגובה הוראות בטיחות השונות מעבודה על סולם סטנדרטי, ויש להקשיב לכל ההוראות כדי לשמור על בטיחותכם.

מברגה איכותית

כלי עבודה חשוב שאתם מוכרחים להצטייד בו הוא המברגה. מברגה תעזור לכם להבריג את הברגים באלומיניום כן תסייע בהתקנת הכיסוי העליון על הפרגולה. מומלץ לבחור במברגה איכותית ומקצועית, ואף להעדיף מברגת אימפקט מתקדמת שיודעת לפעול בעוצמות גבוהות. מומלץ לבחור במברגה נטענת, כזאת שלא דורשת חיבור לחשמל, כדי להקל על העבודה ולא להיות מוגבלים בטווח העבודה. 

מקדחה

אם אתם רוצים לקבע את הפרגולה לקיר, יש להצטייד גם במקדחה, ואיתה גם בסט של מקדחים מתאימים לאלומיניום. המקדחה תעזור לכם ליצור את החור המתאים לקיבוע הפרגולה לקיר. מומלץ לבחור במקדחה איכותית (שתלווה אתכם גם בעבודות אחרות), וכן העדיפו לבחור מקדחה נטענת מאותה סיבה שציינו במברגה.

פלס

פלס הוא עוד כלי חשוב מאוד בהתקנת פרגולה. פלס יעזור לכם לוודא שאתם מתקינים את הקורות בצורה ישרה, ולא עושים עבודה עקומה שמעבר למראה הלא אסתטי שלה יכולה גם לפגום בהתקנה עצמה. לכן, רגע לפני ההברגה הסופית, יש להשתמש בפלס על מנת לוודא שהקורה ישרה לחלוטין. ניתן לבחור בפלס מתקדם אך גם פלס מים פשוט יעשה את העבודה. 

לבוש מתאים לבניית פרגולה מאלומיניום

מעבר לכלים, אל תשכחו גם להצטייד בלבוש מתאים – זה אומר בגדי עבודה, נעלי עבודה בטיחותיות, כפפות, משקפי בטיחות וכדומה. הלבוש המתאים יעזור לכם לשמור על בטיחותכם בעת התקנת הפרגולה, וכן יסייע לנוחות, ליציבות וקלות העבודה. לכן, אל תזלזלו בסעיף הזה ודאגו לביגוד הבאים ביותר עבור התקנת הפרגולה. 

כלי עבודה להתקנת פרגולה

את כלי העבודה האלו תוכלו לשכור מכל מיני מקומות, אבל אם אתם אוהבים לעבוד עם הידיים ומעוניינים לבנות ולהתקין דברים נוספים, אנחנו ממליצים לכם להצטייד בכלי עבודה איכותיים משלכם שילוו אתכם שנים ארוכות בעבודות הבית!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!