כל מה שחשוב לדעת על פרגולת אלומיניום

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

 

 

יש לכם מרפסת נהדרת בבית החדש שלכם. המרפסת היא תחת כיפת השמיים. זה כיף גדול, אבל אתם מרגישים שמשהו חסר. השמש היוקדת של ישראל, בימי הקיץ החמים, לא מאפשרת לכם לנצל את המרפסת כמו שהייתם רוצים לנצלה. מה שאתם צריכים זה פרגולת אלומיניום. פרגולה שאותה מתקין רתך אלומיניום, תאפשר לכם ליהנות מהמרפסת לא רק בקיץ אלא גם בחורף ובכלל בכל ימות השנה.

 

5 דברים שחשוב לדעת לפני בחירה בפרגולת אלומיניום מתאימה למרפסת שלכם:

 

  1. חומר האלומניום

מדובר באחד החומרים העמידים ביותר לסביבה החיצונית לבית, ולתנאי מזג האוויר, דורש גם תחזוק נמוך, ולכן מושלם לשמש לפרגולות. חומר האלומיניום אינו מתכלה, לא מפתח קורוזיה, מה שמאפשר את העמידות שלו בחוץ. בנוסף, אין שום צורך לנקות את האלומיניום, הוא אינו צובר לכלוך ברמה שמצריכה ניקיון תדיר.

 

  1. עיצוב

היכולת לעצב את הפרגולות בהתאם לעיצוב הבית, בין אם מדובר בעיצוב מודרני או בעיצוב קלאסי יותר. כיוון שמדובר במתכת קלה יחסית, רתך האלומיניום יוכל להתאים לכם פרגולה בדיוק לצרכים שלכם, ויש המון סוגים של עיצובים ועושר רב ממנו ניתן לבחור.

 

  1. קומפקטיות

 

את הפרגולות עשויות האלומיניום ניתן להקים גם כאשר המרפסת כבר קיימת ועומדת וגם אם מדובר בבית שקיים כבר כמה שנים טובות. ככה שתהליך בניית הפרגולה לא צריך להיות חלק מתהליכי תכנון ובניית הבית עצמו, אלא יכול להתבצע בשלב מאוחר יותר. השילוב של חומר קל יחסית, בעל יכולת ריתוך גבוהה ועמידות גבוהה מאפשר להקימו בכל מקום.

 

  1. הצללה ושליטה בזוויות

 

כמובן שזה מאוד צלוי בעיצוב עצמו, עם זאת, רוב עיצובי פרגולות האלומיניום כוללים הצללה עד לרמה של יצירת אפקט החדר הנוסף בבית, ככה שזה גם עוד שטח פרטי לבית עצמו וגם מרפסת שמאפשרת להנות מהשמש אולם במידה הנכונה.

 

בנוסף, בניגוד לפרגולות העשויות מחומרים אחרים כמו עץ, מתכת ועוד, היכולת לשלוט ולשנות את זווית הפרגולה, עד למצב של אטימות מוחלטת מאפשרת יצירת חדר אטום לחלוטין. היכולת של שינוי הזוויות מאפשרת יכולת לשלוט במזג האוויר תחת הפרגולה, רוח, גשם, שמש חזקה.

 

  1. מחיר

 

חשוב לציין, בהשוואה לפרגולות מחומרים אחרים המוצעות בשוק, המחיר של פרגולת אלומיניום יקר יותר. אם אנחנו משווים לצורך העניין לפרגולת עץ, שהיא אכן זולה במידה ניכרת מפרגולת אלומיניום.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!