למה לשים לב כאשר בוחרים גדר אלומיניום לחצר הבית?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מי שיש לו חצר בבית, ברוב הפעמים יחפש ליצור גדר ולתחום את השטח. הגדר מקנה פרטיות וגם מאפשרת לכם לשבת בחוץ עם הילדים מבלי לחשוש שיצאו החוצה לאזור הכביש. בענף הגדרות לחצר יש מספר חומרי גלם מוכרים, כאשר כיום החומר הנפוץ ביותר לשימוש הוא האלומיניום. למה דווקא אלומיניום? ולמה חשוב לשים לב בעת הזמנה של גדר אלומיניום? על השאלות הללו נענה כעת.

יתרונות האלומיניום עבור גדרות

אלומיניום הוא חומר גלם מצוין עבור גדרות. ביחס לחומרים אחרים, תכונותיו טובים בהרבה ולכן רוב האנשים בוחרים בו כאשר הם מחפשים התקנה של גדר לחצר הבית.

היתרונות הבולטים של אלומיניום:

  1. מצוין לתנאי חוץ – כאשר אלומיניום נפגש עם החמצן שבאוויר, הוא מייצר שכבה דקה הנקראת אלומינה. שכבה זו שומרת עליו מחלודה וקורוזיה. בשהייה בחוץ הוא מאוד עמיד ולכן מתאים מאוד לגדרות.
  2. מתכת מצוינת לעיצוב – האלומיניום היא מתכת יפה, מבריקה באופן המום ורכה. היא מאפשרת ליצור גדר מעוצבת בסגנון מודרני ונקי.
  3. פשוטה לניקוי – ניתן לנקות את גדר האלומיניום בעזרת צינור מים וגם בעזרת מטלית לחה.
  4. לא מצריכה תחזוקה – גדרות אלומיניום לא מצריכות תחזוקה כלשהי על מנת לשמור עליהן. הצבע שלהן הוא מגלוון ולכן גם אין צורך בצביעה.

 

למה לשים לב בעת רכישה של גדר העשויה מאלומיניום?

כשאתם רוכשים גדרות אלומיניום, אתם לרוב תשלמו קצת יותר מגדרות עץ או פלסטיק ותקבלו גדר איכותית שנשמרת לאורך זמן. עם זאת, יש לשים לב למספר דברים חשובים על מנת לקבל תוצאה איכותית ואסטטית.

  1. לבדוק איך מובילים את קורות האלומיניום – הצבע של האלומיניום לא יורד, אך החומר עשוי להישרט. חשוב לבדוק שאתם עובדים עם חברה שמביאה את קורות האלומיניום במשאית המיועדת לכך ושזה נעשה בזהירות על מנת שהם לא ישרטו או יפגעו במהלך הנסיעה. מומלץ לבדוק את הקורות כאשר המתקינים מגיעים ומוציאים אותם מהמשאית.

 

  1. צבע הגדר – לפני ההתקנה, יש לבדוק שצבע האלומיניום הוא הצבע שרכשתם. לגדרות העשויות אלומיניום יש מגוון צבעים המסומנים בעזרת מספרים. יש לבדוק את מספר הצבע ולראות שהוא מסומן על המתכת.

 

  1. יש לעדכן את החברה מראש על אזור ההתקנה – יש בתים שבהם ההתקנה מתבצעת על גבי חומת אבנים או בטון. התקנה על חומה מחייבת מכשור וציוד מקצועי לצורכי קידוח וקיבוע. גם אם אין חומה כזו, יש לעדכן, כי הקיבוע יתבצע באדמה בעזרת תפסנות ובטון.

 

  1. עלות התקנה – יש לוודא עם החברה האם עלות רכישת הגדר כוללת בפנים גם את עלות ההתקנה. התקנה של גדר מאלומיניום מצריכה עבודה בשטח של כמה שעות. בחלק מהחברות יש עלות התקנה נפרדת.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!