מה חשוב לבדוק כשמתקינים פרגולות אלומיניום

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

רוב הפרגולות המותקנות בשנים האחרונות מיוצרות מאלומיניום לאור היתרונות הרבים של חומר זה. עם זאת לפני ההזמנה וטרם הביצוע יש לבחון כמה נושאים לעומק כדי שלא תהיה עוגמת נפש עקב עבודה לא מקצועית של היצרן או שימוש בחומרים שאינם בטיב מעולה.

מה חשוב לבדוק כשמתקינים פרגולות אלומיניום

הנושא האקוטי הראשון בחשיבותו הוא בחירת הקבלן המבצע את הפרגולה. יש לבחור אדם מיומן ומנוסה העוסק בתחום זה כבר שנים רבות. ברוב המקרים הבחירה נופלת על איש מקצוע שהתקין פרגולה מאלומיניום אצל חברים או קרובי משפחה לשביעות רצונם המלאה וכך הקבלן האיכותי זוכה בלקוח נוסף.

מעבר לכך יש לוודא שלקבלן יש רישיון בר תוקף וגם פוליסת ביטוח תקפה לכיסוי תקלות לא צפויות בעת ביצוע הפרויקטים במיקומים השונים בארץ.

איכות ביצוע העבודה

קיימות פרגולות המחוזקות על ידי עמודים ואחרות המחוזקות לקיר החיצוני כמו לקיר הסלון. בשני המקרים יש לוודא שבוצעו חיבורים מאסיביים לאורך כל הקיר המשותף או העמודים כך שהפרגולה תהיה יציבה ולא תיפול חלילה, באמצעות מחברי פלדה, זוויות מאסיביות וכל אבזר חיבור אחר שאינו נשחק לאורך שנים.

לחיזוק הפרופילים בחלק העליון של הפרגולה יש לדרוש התקנת מסגרת פלדה בטיב מעולה אשר מחזיקה את כל היחידות ואינה מאפשרת להן ליפול או להשתחרר.

תכנון נראות הפרגולה

מי שמעוניין ליצור חסימה מרבית של קרני השמש, יזמין פרגולה בעלת פרופילים הממוקמים זה לצד זה באופן צפוף ומי שמעוניין שיחדרו מעט קרני שמש פנימה יזמין פרופילים הממוקמים במרווחים קצת גדולים יותר.

שטח הפרגולה

יש ליצור התאמה מרבית של שטח הפרגולה לצורך הקיים בשטח. אם לדוגמה מעוניינים בהצללה של בריכת השחייה או הג'קוזי, מתכננים את גודל שטח הפרגולה שיהיה כשטח הבריכה או בריכת העיסוי וימוקם בדיוק מעליו תוך הצללה גם של חלק מהשטח מסביב, וכך יהיה נוח להיכנס ולצאת מהמים במיוחד בשעות החמות.

ביקורת בדק בית

התקנה שאינה מבוצעת כראוי עלולה חלילה להתמוטט ולכן המומחים של בדק בית מבצעים בתום ההתקנה בדיקה מדוקדקת של העבודה שבוצעה.

הנושאים הנבדקים בקפידה הם טיב החומר כדי לוודא שמדובר באלומיניום ואביזרים נלווים העומדים בתקן הישראלי המחמיר. כמו כן נבדקת רמת החיזוק של הפרופילים והאביזרים לקיר ולעמודים כדי לוודא שהכול בוצע באופן הרמטי. בנוסף לכך בודקים שהקבלן הוא בעל הרישיון התקף ופוליסת הביטוח המותאמת לפרויקט.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!