ניקוי שטיחים ניידים – כך תעשו זאת שלב אחר שלב

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

ברוב המקרים כאשר אתם רוצים לבצע ניקוי יסודי של שטיח, מוטב שתבחרו חברה מנוסה שתבצע את הפעולה עבורכם. אך במקרה שבו אתם מעדיפים לבצע ניקוי שטיחים ניידים לבד, מוטב יהיה שתדעו בדיוק כיצד לפעול. כך תביאו את עצמכם למצב שאתם תוכלו לראות את השטיח שלכם נקי ומבריק. אומנם עם חברה מקצועית ככל הנראה התוצאה הייתה טובה יותר, אך זה עדיין יהיה מספיק נקי בשביל שתוכלו להשתמש בו לאורך זמן.

 

השלב הראשון: הוצאת האבק מהשטיח

בשלב הראשון אתם צריכים להוציא את כל הלכלוך והאבק שהצטבר בשטיח מאז הניקוי האחרון. ניקוי שטיחים ניידים חייב להתחיל בפעולה הזאת, כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מוכנים לצעד. את הוצאת האבק תוכלו לעשות על ידי שאיבת השטיח, מוטב כי לאחר השאיבה אתם תוציאו את השטיח להתאוורר בחוץ. לאחר מספר שעות תוכלו להכניס את השטיח לבית, וזה יהיה הזמן הנכון להמשיך לשלב הבא בתהליך הניקוי.

 

השלב השני: קרצוף וניקוי השטיח

השלב החשוב ביותר של ניקוי שטיחים ניידים הוא השלב שבו אתם מקרצפים ומנקים את השטיח. חשוב מאוד שתבחרו בחומרי הניקוי הנכונים, אלה שהכי מתאימים לשטיח שיש ברשותכם. אם מכונה מיוחדת אתם תוכלו לקרצף את השטיח בצורה האידיאלית, כך שהחומר שבחרתם יוכל לחלחל אל תוך השטיח בצורה אידיאלית. הניקוי חייב להיות יסודי ומעמיק, כך שתוכלו לדעת שאתם הולכים לקבל את השטיח כאילו הוא יצא זה עתה מהחנות – זה שינוי מרענן וחשוב מאין כמותו.

 

השלב השלישי: ייבוש מלא של השטיח

אתם כבר ממש קרובים לסוף, ועוד מעט אתם תוכלו לקצור את הפירות על כל העבודה הקשה שאותה עשיתם. הדבר האחרון שנותר לכם לעשות בתהליך ניקוי שטיחים ניידים הוא שלב הייבוש של השטיח. חשוב מאוד שהשטיח יתבייש לחלוטין, כך תימנעו ממצב של ריחות רעים או של הצטברות לכלוך מחודשת. גם אם צריך תשאירו אותו לייבוש מספר שעות טובות, כך תוכלו לדעת שהשטיח יבש ואתם תוכלו ליהנות מהניקוי האפקטיבי שביצעתם באופן עצמאי.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!