סוגי שיש אופציות נוספות שיש דקטון

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

סוגי שיש

אצלנו באתר https://aven-s.co.il תמצאו במחלקה של שיש למטבח המלצות מכל מגזר שהוא, ציבורי או עסקי וגם לקוחות פרטיים, והלקוחות שלנו גם חוזרים בפעמים הבאות יחד עם מתעניינים נוספים. כחושבים על שיש כלשהו למטבח צריך להביא בחשבון את כלל המרכיבים והדרישות שלכם מהשיש כדי להגיע לתוצאות המיטביות מהשיש. לשיש למטבח המלצות חמות ומרובות, הסוגים שבהם תוכלו להתעמק ולהבין יותר בין היתר הם: אבן קיסר שהיא האבן הנפוצה ביותר בשוק, שיתרונותיה בכך שהיא נחצבה מסלעים שמכילים את החומר הנדרש, והתכונות העיצוביות שלה ייחודיות ביותר ובגלל זה ניתן לשלב ברוב הצבעים, העמידות שלה היא גבוהה אבל כדאי להימנע מהנחת משטחים חמים. שיש גרניט נחשב גם כנפוץ בקרב הלקוחות ותהליך ההיווצרות שלו טבעי לחלוטין מעומקי האדמה, גם הוא  נחשב לעמיד וחזק למשטחים שונים וחמים . בשיש למטבח המלצות גם על סוג נוסף שהוא פורצלן, שנחשב כשיש יותר תעשייתי ומעובד ועל כן אפשר לגוון איתו יותר מבחינת צבעים ומרקמים כלשהם לפי בחירתכם. סוגי שיש דקטון שהם בחירה די נפוצה אצל לקוחות פרטיים שכן סוג שיש זה יותר נחשב כסינתטי.  קיימים עוד מספר סוגים כדוגמת שיש חברון ועוד, אך מנינו כאן את העיקריות והנפוצות יותר.

אופציות נוספות

שיש גרניט בזול נמצא בשנים האחרונות כסוג השיש מהמבוקשים יותר. מדובר בעצם באבן טבעית לגמרי שנחצבה מאדמה מאוד עמוקה מה שמוסיף לה את יתרונות הצבעים והמרקמים השונים, כמו כן עצם העובדה שבעומק כזה מאדמה האבן נוצרת גם בתהליכים תת קרקעיים כמו תהליכים וולקניים מוסיפים גרניט בזול יש את החוזק ואת שכבת ההגנה הייחודית יותר משאר סוגי האבנים. יתרונות נוספים. אצלנו לשיש גרניט בזול יש את הקשיחות של החומר ועמידותו לאורך שנים רבות והיופי הייחודי והמרהיב. שיש גרניט בזול זוהי אבן שעמידה בטמפרטורות גבוהות של חום מעצם העובדה שהיא נוצרה בכלל בחום, אנו מציעים שיש גרניט בזול שנחשב לחומר מעולה בפני שריטות סכין או כתמים מכיוון שהוא מכיל נקבוביות זעירות שגורמות לו לספוח את הכתמים.

שיש דקטון

אז בנוסף לשיש למטבח המלצות גם על סוג נוסף, אנחנו מתמקצעים כחברת שיש דקטון, שנחשב כסוג עם משקל נמוך משאר הסוגים השונים, חברת שיש דקטון מייצרת משטחים חזקים שעומדים בפני שריטות או סדקים שנוצרים עם הזמן בעקבות השימוש היומיומי במטבח, נוסיף גם את עניין הניקוי שאין יותר פשוט מהדרך הרגילה לנקות אותו,. חברת שיש דקטון מבינה את חשיבות חוזק החומר ולכן השיש עובר מספר רב של בדיקות לפני הוצאתו למכירה. צרו קשר כעת עם חברת שיש דקטון כי המקצועיות והאמינות היא בראש סדר העדיפויות שלנו, ובחרו לכם כבר מעכשיו את השיש המעוצב והיוקרתי שיגרום לאורחים שלכם להגיע שוב ושוב 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!