התקנת פרגולה חשמלית בעומר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אנחנו חיים במדינה חמה עם שמש קופחת ברוב חודשי השנה, לכן זה לא מפתיע שתחום ההצללה הוא תחום רחב עם הרבה אפשרויות. אם הגעתם לפה אתם כנראה מחפשים אחר פתרון הצללה כלשהו לחצר, לגינה או למרפסת. אחד הפתרונות הפופולריים ביותר להצללה בישראל הוא התקנת פרגולה. אם תתקינו פרגולה תוכלו ליהנות מצל בכל שעות היממה וגם ליהנות מפריט עיצובי שיתווסף לחלל הפתוח שלכם. בזכות המבנה שלה, הפרגולה עמידה ויציבה, ובזכות העיצוב שלה היא משתלבת נפלא ובטבעיות בכל גינה וחצר. ישנם סוגים שונים של פרגולות המובדלים בחומרים מהן עשויות הפרגולות, באופן ההתקנה שלהם וביתרונות ובחסרונות שלהם. במאמר זה נפרוס בפניכם את האפשרויות השונות לפרגולות, נבחין בין סוגי התקנות שונים, הבדלים עיצוביים, הבדלים בשימוש הפרקטי ובעלויות של כל אחד מהסוגים ונתמקד באפשרות להתקנת פרגולה חשמלית בעומר. לפני כן, הנה כמה מהיתרונות המרכזיים של התקנת פרגולה חשמלית בעומר.

כל הסיבות לבחור התקנת פרגולה חשמלית בעומר

פרגולה חשמלית היא פתרון מעולה עבור כל מי שיש לו מרפסת, דירת גן או פנטהאוז בעיר עומר. פתרון מושלם שיאפשר לצאת כמעט לאורך כל ימות השנה החוצה ולהנות ממזג אויר נעים, אוורירי וכייפי. פרגולה מאפשרת לשבת על כוס קפה באוויר הפתוח, דקה לפני שיוצאים לעבודה, היא מאפשרת לשתות כוס יין בכייף עם בן או בת הזוג בערב אחרי שהילדים ישנים, היא מקלה עלינו שאנחנו בוחרים לארח והופכת כל ארוחה לפינוק אמיתי. מכיוון ומדובר במנגנון שהוא חשמלי תוכלו לסגור ולפתוח את הסכך שלה מתי שבא לכם. רוצים להשתזף? פתחו אותה עד הסוף ותהנו משמש נעימה! רוצים להגן על עצמכם מפני הגשם ועדיין לנשום אוויר בחוץ? סגרו אותה עד הסוף.

איזה סוגי התקנות לפרגולות יש?

  • פרגולה תלויה – פרגולה תלויה היא כזו שמחוברת לקיר אחד בלבד, לרוב קיר בטון. אם תבחרו להתקין פרגולה תלויה רצוי לוודא לפני כן עם מהנדס שהקיר התומך מתאים, שיש לפרגולה את כל האבטחה הנדרשת ושהיא עומדת בעומס. לרוב מדובר רק בחלק העליון של הפרגולה, במין גג שיוצר הצללה ובעל מראה אלגנטי וקליל.
  • פרגולה קבועה באדמה – במקרה כזה הפרגולה אינה מחוברת לקיר, אלא בעלת ארבע רגליים הממוקמות באדמה. לשם כך צריך איזשהי קרקע כמו עץ או בטון שתאפשר יציבות למבנה הפרגולה אבל תמנע הצטברות של מים. אם הקרקע לא כזו אפשר לפתור זאת בדרכים עקיפות באמצעות קיבועים אחרים כמו משקולות.
  • פרגולה צמודה לקיר – התקנת פרגולה צמודה לקיר היא אחת השיטות היותר נפוצות בהתקנת פרגולות. במקרה כזה הפרגולה מחוברת בצד אחד לקיר ובצד השני באמצעות עמודים תומכים. התקנה כזו מתאימה לרוב לבית פרטי אם תבחרו להתקין את הפרגולה כך שתיתמך בצד אחד בקיר ובצידה השני תיתמך בעמודים. כשמדובר על פרגולה צמודה לקיר בעצם מדובר בשילוב של שני סוגי הפרגולות, פרגולה תלויה ופרגולה קבועה.

 

מאיזה חומרים עשויות פרגולות?התקנת פרגולה חשמלית בעומר

בסיס הפרגולות עשוי לרוב מעץ, אלומיניום או השילוב ביניהם. הגג עשוי שלבי עץ או אלומיניום או בד, לעיתים גם כן בשילוב מסוים. תוכלו להתאים את המבנה והחומר של הפרגולה לצורך הספציפי שלכם. ניתן לבחור בפרגולת אלומיניום שבעצם מאפשרת גמישות מאוד גדולה בהיבט של העיצוב והתכנון של הפרגולה. זו יכולה להיות פרגולה על 4 רגליים או תלויה, עם סוכך חשמלי בלחיצת כפתור או עם שלט רחוק.

איזה סוגי פרגולות יש?

ישנו מגוון לא קטן של פרגולות בשוק, בחרנו להתמקד במספר סוגים עיקריים ונפוצים יותר שקל להבדיל בינהם כדי להמחיש את ההבדלים, היתרונות והחסרונות של כל סוג פרגולה.

  • פרגולת בד – פרגולות הן מאד פונקציונליות כי מאפשרות מצד אחד את המבנה העמיד של פרגולה ומצד שני את הגמישות של פתיחה וסגירת ההצללה ובכך מתאימות לכל מזג אוויר.
  • פרגולת יהלום – לפרגולה זו צורה ייחודית של יהלום, היא אטומה לחלוטין לגשם אך עדיין מאפשרת חדירת אור ולכן מתאימה לכל עונות השנה. בניגוד לפרגולה חשמלית, כאן מדובר על פרגולה קבועה ללא שלבים
  • פרגולה חשמלית – לפרגולות חשמליות מחובר מנוע חשמלי המפעיל מנגנון סגירה ופתיחה של ההצללה, בדרך כלל באמצעות הזזה זוויתית של שלבי הפרגולה. פרגולות חשמליות מופעלות לרוב באמצעות שלט או מתג.

 

מה היתרונות בהתקנת פרגולה חשמלית בעומר?התקנת פרגולה חשמלית בעומר

פרגולה חשמלית עשויה לרוב אלומיניום, חומר עמיד במיוחד מפני מזג האוויר, שאינו רגיש למזיקים כמו עץ, ואינו נחלד או דורש תחזוקה מיוחדת. האלומיניום לא מתחמם בקלות, קל ונוח במיוחד לשימוש להתקנת פרגולות עמידות, איכותיות ומעוצבות. תוספת המנוע החשמלי לפרגולה מאפשר שליטה בהצללה באמצעות מגנון של ויסות התריסים. אם תבחרו בהתקנת פרגולה חשמלית בעומר, תוכלו להנות בקיץ מצל מלא ובחורף בימים שאינם גשומים משמש מלטפת או מרוח נעימה. פרגולות קבועות אינן מאפשרות את הגמישות הו. את האלומיניום בפרגולה החשמלית ניתן לצבוע בתנור, מה שמאפשר מגוון רחב של צבעים ומרקמים והתאמתם לחלל הקיים. בזכות עמידות החומר ואופן הצביעה לא תצטרכו לחדש את הצבע משנה לשנה. במנוע החשמלי שולטים באמצעות מתגים או שלט בקלות וביעילות. חשוב לדעת שישנן פרגולות המאפשרות סגירה מוחלטת וישנן כאלו המאפשרות סגירה חלקית, חלק מהפרגולות החשמליות עמידות במים חלק פחות לכן חשוב לבדוק זאת מראש לפני ההתקנה.

איפה כדאי להתקין פרגולה חשמלית?

המיקום שתבחרו להתקין בו את הפרגולה הוא משמעותי מאד. יש הבדל בין התקנה של פרגולה על אדמה בחצר לבין התקנתה על שטח מרוצף. אם תבחרו להתקין פרגולה שנתמכת בקיר בבית, ההתקנה שונה מהתקנת פרגולה שכולה על עמודים. לכן לפני ההתקנה מומלץ להתייעץ עם מהנדס שיבדוק עבורכם היכן הכי בטוח ועמיד להתקין את הפרגולה לאורך זמן, ויסביר לכם את המשמעויות להבדלים בין המיקומים השוני.

איך בוחרים איש מקצוע להתקנת פרגולה חשמלית בעומר?

הפרגולה היא פריט בולט ונוכח, יש לה משמעות גם עיצובית וגם פונקציונלית. כמו כן, פרגולה צריכה לעמוד בתנאים מסוימים, להיות בטיחותית ועמידה לאורך זמן, ולכן חשוב לבחור באיש מקצוע שאתם סומכים עליו להתקנה. יתכן ולפני ההתקנה תצטרכו להתייעץ עם מהנדס ואולי אף להשיג היתר בנייה. בבחירת איש מקצוע להתקנת פרגולה חשמלית בעומר, מומלץ לחפש אחר מישהו שיש עבורו המלצות מחברים או מכרים. אם אין לכם כאלה, נסו לחפש את איש מקצוע עם ביקורות חיוביות ברחבי האינטרנט, בקשו לראות עבודות קודמות ולהבין טווחי מחירים עוד בשיחה הראשונית.

כמה עולה התקנת פרגולה חשמלית בעומר?

עלות ההתקנה של פרגולה חשמלית בעומר מחושבת לרוב לפי מטר רבוע, וישנו טווח עלויות רחב בהתאם לחומרים מהם עשויה הפרגולה, המידות המדויקות, רמת איכות המנוע ועוד. העלות להתקנה מתחילה ב-3,000 ₪ למ"ר ויכולה להגיע עד 15,000 ₪ למ"ר.

לסיכום, אם יש לכם מרפסת, גינה או גג ועדיין אין לכם פרגולה חשמלית, זה הזמן להתקין אחת. מוצר מדהים שישרת אתכם נאמנה שנים על גבי שנים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!