פרגולה אלומיניום בזול

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

רוצים לבנות פרגולה בגינה או במרפסת, אבל התקציב העומד לרשותכם מוגבל לעניין זה ואתם מעדיפים לקנות פרגולה אלומיניום בזול? ובכן, הבשורה הטובה היא שיש לכם בהחלט אפשרות לבנות פרגולה אלומיניום בזול מבלי לפגוע כהוא זה בחוויית הצל בגינה או במרפסת. הבשורה הפחות טובה היא שיהיה עליכם להתגמש בהיבט העיצובי ואולי גם לקבל החלטה על פרגולה קטנה יותר מזו שרציתם בתחילה.

מהו מחיר זול בקטגוריה של פרגולות אלומיניום?

כדי שתוכלו להזמין לעצמכם פרגולה אלומיניום בזול, אתם צריכים תחילה להבין מהו טווח המחירים שנחשב לטווח זול בקטגוריה של פרגולות אלומיניום. ככלל, נהוג להציב את הטווח של 500 ש"ח עד 1500 ש"ח למטר מרובע לפרגולות אלומיניום במיין סטרים. ישנן כמובן פרגולות אלומיניום יקרות יותר, אך אלו נחשבות לפרגולות יוקרתיות. ישנן גם פרגולות זולות יותר, אך אלו נחשבות לפשוטות מדי וכנראה גם לא איכותיות מספיק, לא עמידות מספיק ולא חזקות מספיק. מה שכן, בקצה התחתון של הטווח, קרי 500 עד 600 שקלים, תוכלו למצוא את מרבית הדגמים שיספקו לכם גם צל מושלם בגינה או במרפסת וגם את האסתטיקה שאתם מצפים מפרגולת אלומיניום בסגנון עיצוב מודרני.

 

מה תוכלו לעשות בכדי להוזיל את מחיר הפרגולה?

את מחיר הפרגולה שאתם מזמינים קובעים על פי מספר פרמטרים מרכזיים ובראשם שטח הכיסוי של הפרגולה (גודל), גובה הפרגולה, גודל ועובי עמודי הפרגולה וקורות המסגרת, סוג הסוכך והשאלה האם הפרגולה ניתנת לפתיחה וסגירה והאם פתיחה וסגירה אלה ניתנות לביצוע בצורה חשמלית או ידנית בלבד. פרמטר אחד נוסף וחשוב בקטגוריה של פרגולות אלומיניום הוא פרמטר העיצוב. החל מרמת מחיר מסוימת, כל תוספת במחיר הפרגולה נובעת בדרך כלל בגלל עיצוב מיוחד שרוצים להעניק לפרגולה, במיוחד אם עיצוב זה דורש כמות גדולה יותר משמעותית של אלומיניום. כך למשל, את הסוכך של הפרגולה תוכלו לבנות מרצועות אלומיניום בעיצוב מיוחד, אבל תוכלו גם לבחור בסוכך פלסטיק, או קני במבוק או אפילו בד (ויסקוזה, ברזנט או רשת צל).

אם חשוב לכם סגנון העיצוב המודרני בטעם נקי, מינימליסטי ויוקרתי, יהיה עליכם להשקיע יותר באלומיניום, ואפשר לומר שלם לאופציה של פרגולה אלומיניום בזול. יחד עם זאת, אם אתם יכולים להתחבר לאופציה של קירוי במבוק או פלסטיק, תוכלו להפחית מאוד בעלות הכוללת של הפרגולה ולסדר לעצמכם פרגולה אלומיניום בזול, שאולי לא עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר של מגזיני עיצוב הפנים, אבל בהחלט עומדת בסטנדרטים שלכם וגם מספקת לכם את כל פתרון הצל שאתם זקוקים לו.

בכל מקרה, את ההחלטות לגבי פרגולה אלומיניום בזול כדאי לקבל לאחר שתבחנו את האפשרות הפתוחות בפניכם ואת הדגמים שיכולים להיות רלוונטיים עבורכם. בדקו את הדברים, קבלו הצעות קונקרטיות וערכו השוואת מחירים שהיא לכשעצמה יכולה לחסוך לכם לא מעט כסף.

פרגולה אלומיניום בזול

רוצים להתקין פרגולה אלומיניום במרפסת או בגינה אבל חשוב לכם למצוא פרגולה אלומיניום בזול, מבלי לשבור חסכונות ולקחת הלוואות? ובכן, חשוב לדעת שפרגולה בכלל ופרגולה אלומיניום בפרט, הוא לא עניין זול במיוחד ואחרי שאמרנו את זה, ישנן בהחלט מספר דרכים להוזיל מאוד את העלות של הפרגולה ועל הדרכים האלה מספרים לכם בשורות הבאות, המומחים של המרכז לפרגולות אלומיניום.

 

שתי הדרכים היעילות ביותר להוזלת העלות של פרגולה אלומיניום

אם חשוב לכם מאוד לשלב פתרון הצללה במרפסת או בגינה אבל אתם חייבים לעשות את זה באמצעות פרגולה אלומיניום בזול בהתאם למסגרת התקציב שעומד לרשותכם, ישנן שתי דרכים שיכולות לסייע לכם מאוד להוזיל את עלות הפרגולה. הדרך הראשונה היא בחירה בפרגולה תלויה ללא עמודים והדרך השנייה היא באמצעות בחירת קירוי עליון זול. פרגולה תלויה היא למעשה סוכך שמעוגן אל קיר המבנה ללא צורך בעמודים. מודל זה של פרגולות אלומיניום נחשב למודל הזול ביותר אך הוא מוגבל מן הסתם בגודל שלו, שכן בהיעדר עמודי תמך, ישנו גבול למשקל העצמי שיכולה הפרגולה לשאת בעצמה. אם נדרש לכם פתרון הצללה למרפסת, זה בדרך כלל יכול לעבוד מצוין ולחסוך לכם לא מעט כסף.

הדרך השנייה למצוא פרגולה אלומיניום בזול היא לבחור בקירוי עליון זול. הקירוי העליון הוא למעשה אחד ממרכיבי העלות המשמעותיים ביותר בפרגולה וגם מכתיב את החוזק המבני הנדרש של הפרגולה כולה. כך למשל, אם תבחרו פרגולה עם קירוי של קני במבוק, תוכלו לרכוש כל קנה במבוק בעלות של כשלושה שקלים לקנה ולכסות את הפרגולה במספר מאות שקלים בודדות. לעומת זאת, אם תבחרו בקירוי רעפים או אלומיניום, העלות של הקירוי בלבד יכולה להגיע לאלפי שקלים רבים. תוכלו להשתמש גם בקירוי של פלסטיק גלי, שגם הוא נחשב לזול ולבטח בקירוי של רשת צל, בד ויסקוזה, ברזנט ופתרונות בד אחרים שיכולים להוזיל מאוד את העלות של הפרגולה ולשמור על עיצוב מרשים ואטרקטיבי.

 

ובכל זאת, הכינו את עצמכם להוצאה

אחרי שאמרנו את כל זה צריך לזכור שעלותה של פרגולה אלומיניום מתחילה ב-500 שקלים למ"ר ויכולה לטפס מעלה. במקרה של פרגולה תלויה אולי תוכלו לחסוך עוד כמה עשרות או אפילו מאות שקלים למ"ר, אבל בסך הכל מדובר על הוצאה של אלפי שקלים לכל הפחות. בנוסף לכך, חשוב לוודא שאתם בוחרים פרגולה איכותית ועמידה שתשרת אתכם לאורך זמן ושהמחיר לא בא על חשבון האיכות. במרכז לפרגולות אלומיניום תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים המוצעים לכם במחירים זולים ואטרקטיביים ולבחור לכם פרגולה אלומיניום בזול לכיסוי מלא של המרפסת או הגינה עם כל סוג של קירוי שתבחרו ובייעוץ מקצועי צמוד של הצוות המקצועי של המרכז. הוצאה כספית תהיה פה, אבל היא לא חייבת להיות בשמים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!