פרגולה אלומיניום דמוי עץ מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

פרגולה אלומיניום דמוי עץ מחירפרגולה אלומיניום דמוי עץ מחיר

מעוניינים לקשט את הבית שלכם בפרגולה חדשה? המחירים של הפרגולות מדי שנה עולים, לכן רבים בוחרים להשתמש דווקא בחיפויים כמו פרגולה אלומיניום דמוי עץ מחיר ויש יתרונות לחיפוי וגם חסרונות. ככל שתבחרו את בעל המקצוע באופן מוקפד יותר ככה תבטיחו את התוצאה הטובה ביותר. אם אתם מחפשים פרגולה שנראית כמו עץ אבל מתנהלת כמו אלומיניום, אנחנו כאן בשבילכם.

 

מהי פרגולה אלומיניום דמוי עץ?

פרגולות אלומיניום מאז ומתמיד היו מוצר מבוקש בקרב אנשים רבים בארץ. מדובר על חומר גלם איכותי וחזק, יש אחריות ארוכת טווח ואלומיניום הוא חומר גלם די זול. עם זאת, לפעמים אנחנו רוצים יותר ממה שאנחנו יכולים להרשות לעצמו, וזה בסדר. פרגולות עץ הינן פרגולות יוקרתיות אשר דורשות תחזוקה רבה, המחיר יכול להיות אפילו כפול ממחיר של אלומיניום לפי מטר. בשביל שתוכלו לקבל את מה שאתם רוצים אנחנו כאן בשבילכם, פרגולת אלומיניום דמוי עץ יכולה להעניק לכם את התוצאה הטובה ביותר במחיר הטוב ביותר. יש מספר גוונים רב (למעלה מ-4) אשר דומים מאוד לצבע עץ אמיתי, ולאחר ההתקנה יש גם הטבעה המדמה עץ טבעי. 

תשלמו עבור פרגולה אלומיניום דמוי עץ מחיר די נוח, תלוי בסוג הדגם אותו תבחרו. יש סוגים שונים של פרגולות, יש פרגולות חשמליות, פרגולות עם פרופיל הצללה, פרגולות עם אפשרות סגירה ופרגולות מתכווננות. הגורם המשפיע העיקרי הוא סוג הפרגולה, יש הבדל ניכר בין פרגולה סטנדרטית לבין פרגולה חשמלית. 

לא עדיף לנו פרגולה מעץ?

על פניו מה שאתם למעשה רוצים הוא פרגולה מעץ, אבל האם אתם מבינים את כל ההשלכות לכך? דבר ראשון, סוגי עץ איכותיים אשר יכולים לשמש עבור פרגולה הינם יקרים מאוד. עליכם לבצע עבודות תחזוקה רבות כדי להבטיח שהצבע לא ידהה ושהעץ עצמו לא יתנפח עם מגע במים. פרגולה מעץ היא גם יקרה וגם לא פשוטה לתחזוקה, הדבר המבאס ביותר הוא שהבלאי די גלוי לעין אם אתם לא מתחזקים את הפרגולה כמו שצריך. לכן, אם אתם מעוניינים בפרגולה מעץ היינו מציעים לכם דווקא לבחור בדמוי עץ.

 

פרגולה אלומיניום דמוי עץ מחיר – איך מתבצעת ההתקנה?

כאשר אתם מגיעים להחלטה בה אתם רוצים להקים פרגולה עליכם ליצור קשר איתנו. יש לקבל אישור קונסטרוקטור עבור התקנת פרגולה, לעיתים אפילו היתר בניה. הדבר הראשון שנוכל לעשות הוא לוודא שאכן המיקום של הפרגולה יהיה תקין, שאין סכנות שעוברות בדרך. יש פרגולה מחוברות לקיר, יש פרגולות על עמודים. אנו נעזור לכם לבחור את הבחירה הנכונה ביותר. ההתקנה לאחר קבלת האישורים לא צריכה לקחת יותר ממספר ימים בודדים, לעיתים אפילו יום אחד יכול להספיק, במיוחד כאשר יש תשתית מוכנה. בסיום העבודה מתבצעת עוד בדיקת תקינות לבדוק את היציבות של הפרגולה ובדיקת אטימות.

 

פרגולה אלומיניום דמוי עץ מחיר – יתרונות

כפי שציינו, עבור פרגולה אלומיניום דמוי עץ מחירים שונים. אבל כאשר תראו את היתרונות תבינו עד כמה זה משתלם יותר מאשר פרגולה מעץ. היתרון הראשון הוא חסינות לאש, בעוד שעץ הינו חומר מוליך, אלומיניום הינו חסין לאש. הדבר השני נוגע בבלאי של המוצר, לעץ בלאי גבוה מאוד, הוא יכול לדהות, יש סכנה של חרקים, התנפחות העץ ועוד. אלומיניום הינו חומר גלם חסין, אין צורך לצבוע אותו פעם אחר פעמים, הוא מחזיק לשנים ארוכות ללא צורך בתחזוקה שוטפת, ואין מזיקים באלומיניום. כמו כן, אפשרות העיצוב שלנו הרבה יותר פתוחות, עץ הוא חומר גלם לא פשוט לעיצוב (וגם יקר לעיצוב). אלומיניום הוא חומר גלם מאוד נוח למעצבים ולכן ניתן לעצב אותו כמעט בכל דרך שנבחר, בהתאמה אישית או על ידי מעצב חיצוני.

פרגולה אלומיניום דמוי עץ מחיר לפי מ"ר

המחיר משתנה בהתאם לעיצוב, גודל הפרגולה, אישורים ועוד. לפניכם ממוצע מחירים עבור פרגולה אלומיניום דמוי עץ: מחיר פרגולה בעלת פרופיל הצללה אשר מקושרת לקורת עומס תנוע בין 550 עד 1,100 ש"ח לפני מע"מ.

פרגולת אלומיניום דמוי עץ מעוצבת תתחיל החל מ-500 ש"ח למ"ר (מעל 10 מ"ר). המחיר של פרגולת אלומיניום דמוי עץ מעוצבת פחות מ-10 מ"ר תתחיל מ-550 ש"ח. יש לציין, המחירים לרוב אינם כוללים את הסנטף אשר התשלום עבורו מתחיל מ-75 ש"ח לכל מ"ר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!