פרגולות אלומיניום חשמליות מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

פרגולות אלומיניום חשמליות מחיר המומלץ

מעוניינים להתקין סוכך במרפסת או בגינה? בניגוד לפרגולת העץ המסורתית שעמדה לרשותכם בעבר, כיום עומדים לרשותכם שורה של פתרונות מתקדמים, שמאפשרים לגם מגוון רחב יותר של עיצובים, מגוון רחב יותר של אפשרויות יישום בתצורות שונות וכמובן מחירים זולים יותר ורמת בטיחות גבוהה יותר. אחד מפתרונות ההצללה היותר פופולריים בימים אלה הוא הפתרון של פרגולות אלומיניום ובכלל זה גם פרגולות חשמליות. בבחירה של פרגולות אלומיניום חשמליות מחיר הפרגולה עשוי להיות גבוה יותר מאשר פרגולה שהיא אינה חשמלית, אך עדיין בטווח זול יותר מאשר פרגולות עץ מסורתיות שנחשבות ליקרות למדי.

 

מהן פרגולות אלומיניום חשמליות?

פרגולות אלומיניום הן פרגולות שהשלד שלהן עשוי מפרופילי אלומיניום. בפרגולת אלומיניום ייתכן גם שימוש בעמודי ברזל כעמודי התמך של הפרגולה, אך אלו ייעטפו בדרך כלל באמצעות אלומיניום על מנת לבודד אותם מהסביבה ולהעניק להם את ההגנה של אלומיניום עמיד ואסתטי. היקף השימוש באלומיניום יכול כמובן להשתנות מפרגולה לפרגולה, כשלעיתים האלומיניום משמש לבניית השלד עצמו (עמודי תמך ומסגרת אופקית), בעוד שהסוכך עצמו מיוצר מבד, מעץ, מפלסטיק או מפתרונות אחרים, ולעיתים גם הסוכך עצמו מיוצר מרצועות אלומיניום המסודרות על פני שטח הפרגולה ויוצרות קירוי אפקטיבי מהשמש. פרגולה חשמלית היא פרגולה שמאפשרת הזזה של הסוכך בצורה חשמלית בלחיצת כפתור. הפרגולה יכולה להחליק על גבי מסילות או להיפתח ולהיסגר באמצעות זרועות ייעודיות וכל תנועה כזאת מבוצעת באמצעות מנוע חשמלי המחובר לפרגולה. פתיחה וסגירה קלות של הפרגולה הוא תנאי הכרחי על מנת להבטיח הצללה מלאה בכל שעות היום ללא קשר לזווית ממנה קורנת השמש, וכן ליכולת לשלוט בתנועת האוויר באזור שמתחת לפרגולה באמצעות פתיחה חלקית או מלאה שלה.

 

כמה זה עולה?

ברכישת פרגולות אלומיניום חשמליות מחיר הפרגולה יכול להשתנות מאוד ממקרה למקרה, בהתאם לסוג הפרגולה, הגודל שלה, מנגנון התנועה של הסוכך והפונקציונליות החשמלית שלה. הפתרון הזול ביותר הוא פתרון של סוכך זרועות ללא עמודי תמך המעוגן אל קיר המבנה וניתן לפתיחה וסגירה בצורה חשמלית. פתרון זה יכול לעלות החל מ-4000 שקלים ומעלה. פתרונות מורכבים יותר נדרשים בדרך כלל לכיסוי שטחים גדולים יותר ולכן גם עולים יקר יותר עם אפשרות לעבור את רף 10000 השקלים ואף מעבר לכך. אחד הפרמטרים שמשפיעים יותר מכל על המחיר של פרגולה הוא גודל הפרגולה. מן הסתם, ככל שהפרגולה היא גדולה יותר, כך עלותה תהיה גבוהה יותר, אך גודלה גם יכול להשפיע על כמות החומר הנדרשת ועל מורכבות המנגנון שיבטיח את יציבותה ואת תנועת הסוכך בצורה חשמלית, מה שמייקר עוד יותר את העלות הכוללת. שימו לב שבבחירת פרגולות אלומיניום חשמליות מחיר הפרגולה יכול להגיע גם לעשרות אלפי שקלים עבור פרגולות מיוחדות, גדולות במיוחד ומעוצבות במיוחד.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!