פרגולות אלומיניום לחניה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

פרגולות אלומיניום לחניהפרגולות אלומיניום לחניה

נמאס לכם כל בוקר לקום ולראות את הרכב שלכם מלא ב"זכרונות" של ציפורים? רוצים לשמור את הרכב שלכם במקום בטוח? פרגולות אלומיניום לחניה מתאימות לבתים פרטיים ולבניין עם גישה לחניה פרטית. מדובר על פתרון חד פעמי לבעיה שחוזרת על עצמה פעם אחר פעם. תוכלו גם לישון הרבה יותר בטוח כאשר יש לכם פרגולה מאלומיניום סגורה. 

 

מהן פרגולות אלומיניום לחניה?

יש פרגולות מכל הסוגים, יש פרגולות לעסקים, פרגולות לבתים, פרגולות אלומיניום לחניה ועוד. המטרה של פרגולות אלומיניום לחניה היא להעניק לנו פתרון הצללה בכל המובנים. גם מפני מזיקים ולכלוך, גם מפני גניבות וגם הפרגולה יכולה להיות חלק מעיצוב הבית. כמו כן, המטרה של הפרגולה היא לייצר אינטימיות באזור החניה שלכם. הפרגולה יכולה להיות סגורה לחלוטין וכך גם אם שכחתם משהו ברכב או שלא נעלתם אותו הלב שלכם לא יחסיר פעימה. כמו כן, בימי הקיץ החמים אתם בוודאי יודעים עד כמה קשה להיכנס לרכב שהיה מתחת לשמש במשך כל כך הרבה שעות. פרגולות אלומיניום לחניה מעניקות לכם גם פתרון עבור מצבים כאלה.

פרגולות חשמליות

ברוב המקרים, כאשר מדובר על פרגולות אלומיניום לחניה אנחנו נבחר בפרגולות חשמליות. פרגולות חשמליות עובדות בעזרת מנגנון חשמלי, הן נפתחות ונסגרות על ידי לחיצת כפתור. במקום שכל פעם תצטרכו לצאת מהרכב כדי להיכנס או לצאת, תוכלו לעשות את זה בלחיצה. המחיר של פרגולות חשמליות יהיה גבוה יותר מאשר פרגולות ידניות. חשוב לציין, פרגולות ידניות לחניה קיימות, אך כמעט ולא נפוצות, אלא אם כן מדובר על בתים ישנים. כמובן שמבקרה בו יש תקלה חשמלית והפרגולה לא נפתחת ניתן לעשות זאת באופן ידני עד להגעתו של בעל מקצוע.

 

עיצוב מרשים

עד עכשיו ראינו די הרבה יתרונות של פרגולות אלומיניום לחניה, הפתרונות נגעו בנוחות שלכם בעיקר. אך יש עוד יתרון חשוב מאוד, עיצוב. אז כן, הפרגולה יכולה לשמור עליכם, לגרום לכם לשקט נפשי אבל זכרו שהיא חלק מהבית שלכם. כל פרגולה אותה תתקינו תהיה חלק בלתי נפרד מהבית ואתם בוודאי רוצים לשמור על קו עיצובי. אז אתם יכולים לנשום לרווחה, פרגולות אלומיניום מיועדות לעיצוב בהתאמה אישית. ניתן לעצב את הפרגולה איך שאתם רוצים! אלומיניום הוא חומר גלם קל ונוח לעיצוב, עם זאת הוא חומר מאוד חזק. כאשר מדובר על חניה פרונטלית אתם רוצים לדאוג לכך שהפרגולה שלכם תראה טוב. ניתן ליצור עיצובים שונים בעלי חיפוי כזה או אחר. אפשרויות העיצוב רבות, ניתן לעצב בצורות שונות, גדלים שונים, צבעים וחיפויים. 

 

האם יש צורך בבעל מקצוע?

השאלה מאוד קריטית, בעיקרון אין שום חובה להיעזר בבעל מקצוע לצורך התקנת הפרגולה. למעשה, תוכלו לרכוש פרגולות מוכנות שרק צריך לחבר, תוכלו להתקין אותן בחצר הבית או כל מקום בו תרצו. אין צורך להיעזר בבעל מקצוע כאשר מדובר על פרגולה פשוטה אשר אינה מתחברת לקיר. יש לציין, חשוב לדאוג שהמשטח עליו הפרגולה עומדת הוא משטח מתאים. 

יש מקרים בהם הצורך בבעל מקצוע הוא קריטי מאוד. כאשר מדובר על התקנת פרגולה בעיצוב אישי אשר הוא חלק פרונטלי מהמבנה שלכם, חשוב יהיה להיעזר בבעל מקצוע מנוסה. כפי שציינו, הפרגולה יכולה לשמש גם כביטחון, אתם רוצים לוודא שהפרגולה סגורה באופן הרמטי, ואין חשש של פריצות. 

כמה זה עולה לי?

המחיר של פרגולה לחניה משתנה בהתאם לסוג ההתקנה. כאשר מדובר על התקנה על משטח בלבד המחיר יהיה נמוך יותר וינוע בטווח של 400 ש"ח למ"ר. כאשר מדובר על פרגולה תלויה המחיר יהיה גבוה ביותר ויתחיל מ-500 ש"ח למ"ר. המחיר משתנה גם בהתאם לעיצוב ומורכבות העבודה. פרגולה חשמלית תהיה יקרה מאשר כל האופציות שציינו, יש צורך בהתקנה של המנגנון החשמלי גם כן. לרוב המחיר של פרגולות יהיה בהתאם למ"ר, אך כאשר מדובר על פרגולה לחניה המחיר יכול להיות עבור הפרויקט הכללי. 

שימו לב מה המחיר כולל במעמד המכירה. האם המחיר כולל התקנה או שהמחיר הוא רק עבור המוצר? האם יש אחריות, ואם כן למשך כמה זה? לעיתים תרצו גם סנתף אשר ינקז את המים בימי החורף, או חיפויים שונים לצורך העיצוב. עליכם לוודא את המחיר הכולל עבור כל הפרויקט, מא' ועד ת'.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!