פרגולות אלומיניום ללא עמודים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

פרגולות אלומיניום ללא עמודיםפרגולות אלומיניום ללא עמודים

פרגולות אלומיניום ללא עמודים נמצאות היום בהרבה בתים פרטיים, עסקים, מרכזי קניות ובנייני מגורים ומשרדים. אז למה בעצם הפרגולות האלו הפכו להיות הנפוצות ביותר? פרגולות ללא עמודים מעניקות לנו אלמנט שאף פרגולה אחרת לא מעניקה לנו. מלבד לכך, מה היתרון ברכישת פרגולת אלומיניום לעומת פרגולת עץ? כל התשובות נמצאות כאן.

 

מהי פרגולה ללא עמודים?

פרגולה ללא עמודים מכונת גם פרגולה צפה או פרגולה תלויה. מדובר על פרגולה אשר ההתקנה שלה מתבצעת על הקיר באמצעות מתקן תלייה ייחודי. את המתקן לא ניתן לראות מתוך הפרגולה, הוא נמצא בחלק העליון של תקרת הפרגולה. ההבדל הוא שאצל פרגולות אחרות אנחנו נעזר בעמודים כדי לאזן את הפרגולה באופן יציב. החשש אצל רבים הוא שפרגולות ללא עמודים הן פרגולות לא יציבות ולכן יתאימו רק למקומות מסוימים. האמת שזה יכול לבלבל, הרי פרגולות אלומיניום ללא עמודים מסתמכות על שניים עד ארבעה ברגים בסך הכל. עם זאת, הן נחשבות לבטיחותיות יותר מאשר כל פרגולה אחרת. הסיבה לכך היא התקנה מקצועית. הפרגולות נאחזות בקיר בטון, לאחר בדיקת עומס של קונסטרוקטור ואישור התלייה אין ספק שהפרגולה התלויה היא בטיחותית. 

מהם היתרונות של פרגולות אלומיניום ללא עמודים?

היתרון הבולט ביותר הוא שאין רגליים אשר יפריעו לכם לעבור. כולנו מכירים את מחירי הדיור בארץ, כל סנטימטר הוא קריטי עבור הדיירים. בחירת פרגולה על עמודים תופסת הרבה מקום. יכול להיות שזה נראה לכם שולי, אבל אם נחבר את כל הקורות ביחד אנחנו נבין עד כמה השטח הזה הוא קריטי. מלבד לכך, העמודים יכולים להפריע למעבר ויכולים להיות מסוכנים כאשר מדובר על מבנה בו גרים ילדים. 

היתרון השני הוא עיצוב. רק הביטוי של "פרגולה צפה" כבר משדר לנו עיצוב עסיסי. ניתן לעצב פרגולות אלומיניום ללא עמודים בהתאמה אישית. הפרגולות יכולות להתאים למגוון רחב של מקומות ויש לנו אפשרויות עיצוב שונות. בדרך כלל פרגולות צפות יהיו פרגולות הנמצאות בכניסה לבית, זה רק מעיד על כמה העיצוב קריטי. כל פרגולה ניתנת לעיצוב, אבל הבעיה העיצובית בשאר הפרגולות היא הרגליים, העמודים שאותם קשה לשלב עם עיצוב הבית.

 

האם צפה/תלויה מתאימה לחניה?

התשובה היא כן. אם יש לכם חניה פרטית בבית וכל פעם אתם קמים בבוקר והרכב מלוכלך או שבימי הקיץ הרכב לוהט, אתם צריכים פרגולות אלומיניום ללא עמודים. פרגולה ללא עמודים היא היעילה ביותר עבור חניות מכיוון שהעמודים יכולים להיות מסוכנים בכניסה. העמודים יכולים לצופף את המעבר והסיכוי לשרוט את הרכב גדול יותר. תוכלו להתקין פרגולות אלומיניום ללא עמודים בחניה שלכם רק אם יש לכם קיר בטון סמוך לחניה. את הפרגולה נתקין על ידי חיבור הפרגולה לקיר בהתאם לשטח שיש לנו.

מהי פרגולה מתכווננת ללא עומדים?

פרגולות מתכווננות הן פרגולות שניתן לשנות את זווית ההצללה שלהן בכל פעם שנבחר. מדובר על פרגולות יוקרתיות יותר מאשר פרגולות סטנדרטיות. הבחירה הפופולרית ביותר של סוג זה היא פרגולה מתכווננת חשמלית. על ידי לחיצת כפתור ניתן לסגור ולפתוח את חריצי הפרגולה בצורה בה נהיה גלויים יותר לשמש או פחות. אתם בוודאי יודעים שהשמש לא נשארת כל הזמן במקום, באמצעות פרגולה מתכווננת תוכלו להבטיח שלעולם השמש לא תפריע לכם, או שהגשם לא ינזל לכם על הראש. מדובר על פרגולה חשמלית אשר דורשת התקנה של מערכת חשמלית המחוברת לפרגולה, המחיר מתייקר באופן משמעותי כאשר מדובר על פרגולה חשמלית, חשוב לקחת את זה בחשבון.

 

כיצד נקבע המחיר הכולל?

המחיר בראש ובראשונה נקבע על פי הבחירה שלכם אם תתקינו את הפרגולה באופן עצמאי או על ידי בעל מקצוע. התקנה על ידי בעל מקצוע היא הבחירה הנכונה עבורכם, פרגולות צפות הן לא פשוטות להתקנה ודורשות כמה ידיים.

הדבר השני אשר ייקבע את המחיר הוא השטח של הפרגולה, המחיר נקבע לפי מ"ר. ככל שתבחרו שטח גדול יותר ככה המחיר למ"ר יפחת. ולבסוף, המחיר נקבע לפי מורכבות העבודה, אם מדובר על עבודה בגובה המחיר גדל משמעותית. 

המחירים של התקנת פרגולות ללא עמודים מתחילים מ-500 ש"ח למ"ר. המחיר יכול להגיע גם ל-1,200 למ"ר. כדי לקבל את המחיר המדויק עליכם לפנות לבעל מקצוע.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!