פרגולות אלומיניום למרפסת: הצללה ללא הגבלה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

פרגולות אלומיניום למרפסת הן סוג חדש יחסית של פרגולות שמהוות פתרון נוסף עבור מי שמעוניין להצל על המרפסת שלו באופן אפקטיבי. למעשה, הן מתאימות לא רק להצללה בפני השמש, אלא גם מפני הגנה מפני גשם בחורף ובאופן לא פחות אפקטיבי.

בניגוד לרעפים או עץ, האלומיניום הוא חומר עמיד מאוד שקל לעצב אותו, דבר המאפשר ליצור פרגולות אלומיניום במגוון של דגמים וצורות. בנוסף לכך, בשל העובדה שמדובר בחומר קל משקל, ניתן להצל על שטחים גדולים יחסית, כולל מרפסות של בתי אירוח, מסעדות וכו'.

פרגולה אלומיניום למרפסת עם מנגנון חשמלי

יתרון נוסף של פרגולת אלומיניום למרפסת מתבטא במנגנון חשמלי. המנגנון החשמלי מאפשר לפתוח את הגג של הפרגולה (שבדרך כלל עשוי מחומר פלסטי קשיח כמו PVC) מהמרכז או לשלוט בזווית הפתיחה של הרפרפות. לכן, בניגוד לפרגולה רגילה שמצלה שטח קבוע לטובה ולרעה, באמצעות פרגולה מאלומיניום אפשר לשלוט באופן כמעט מוחלט במידת החשיפה לקרינת השמש. 

פרגולה למרפסת גם בחורף

עוד דבר שהמנוע החשמלי מאפשר הוא מחסה מפני הגשם בחורף. ברוב הדגמים אפשר להתקין מרזב שיאסוף את מי הגשם ויפנה אותם על מנת למנוע הצפה של הגג. מלבד זאת וכזכור, האלומיניום הוא חומר עמיד בפני חלודה כך שהתחזוקה של הפרגולה היא קלה ולא דורשת שימוש בשמנים או בחומרי ניקוי מיוחדים.

יתרונות נוספים של פרגולה אלומיניום למרפסת

לא חייבת להישען על קיר: מכיוון שקל יחסית לפרק ולהרכיב את הפרגולה, היא יכולה להיתמך על ידי ארבעה עמודים ולא חייבת להישען על קיר. באופן זה, אפשר ליצור פינות ישיבה ("גזיבו") מנותקות מהמבנה עצמו. לדוגמה, במרפסת קרקע גדולה או בדשא ברחבה שמקיפה אותו. למעשה, יש גם כאלו שמשתמשים בפרגולות שכאלו למבנים עם קירות גבוהים או כחלק מסגירת מרפסת סטנדרטית.

בידוד תרמי: אל תוך לוחות ה-PVC אפשר להכניס חומרי בידוד תרמי אשר תורם לשמירת הטמפרטורה, במיוחד במרפסות סגורות.

בחירת צבעים כמעט בלתי מוגבלת: הן את האלומיניום והן את גג הפרגולה ניתן לצבוע במבחר צבעים עוד בשלב העיבוד שלהם (לדוגמה, צביעה בתנור). באופן זה, ובאמצעות בחירת צבעים עדינים יחסית, הפרגולה יכולה לשמש גם את מי שמעדיף סגנון כפרי או סגנונות וינטאז' אחרים. מנגד, מי שאוהב עיצוב מודרני יוכל ליהנות ממראה נועז יחסית שמרבית הפרגולות הקלאסיות לא יכולות להעניק.

הקמה מהירה: כאמור, מכיוון שאלומיניום הוא חומר גמיש וניתן ליצור הרבה מאוד קומבינציות שונות בלי לשנות את אופן ההתקנה הבסיסי של הפרגולה, ההקמה וההתקנה של הפרגולה היא מהירה ביותר ויש אפילו מותגי "אינסטנט" שמתקינים מקצועיים יכולים להרכיב בקלות כמו פאזל.

חשוב להדגיש שעדיין נדרש אישור מהנדס והודעה על התקנת הפרגולה לרשות המקומית לתכנון ובנייה. למרבה המזל, כיום מדובר על הליך יחסית פשוט ולמעשה ברוב המקרים הפרגולה מאושרת באופן אוטומטי.

לסיכום, לפרגולות אלומיניום למרפסת יש שורה של יתרונות בולטים אשר הופכים אותן לאופציה לגיטימית שכדאי לשקול כאשר רוצים לשדרג את המרפסת.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!