פרגולות אלומיניום בתל-אביב

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

פרגולות נחשבות לפתרון הצללה איכותי ולכן הן נפוצות בחצרות רבות בארץ. השמש המאפיינת את מזג האוויר הישראלי יוצרת צורך למרחב חיצוני נוח לישיבה והאלומיניום, אשר אינו מחליד ואינו מושפע ממזיקים שונים, הוא אחד החומרים הנפוצים לשימוש בפרגולה.

יצירת המרחב החיצוני המושלם דורשת תכנון מקדים, בחירה נכונה של אלמנטים ובמדריך זה, אשר נכתב בעזרת מעצבת פנים בתל-אביב, נבחן כיצד לתכנן וליצור פרגולות שיתאימו לחלל החיצוני שלנו באופן מושלם.

עיצוב וייצור פרגולות

הבחירה להוסיף פרגולה לחצר היא בחירה טבעית. השמש הישראלית החמה גורמת לנו לרצות לצאת החוצה אך בו זמנית להיות מוגנים מפני קרניה. התקנת פרגולות אלומיניום בתל-אביב מתבצעת בכל יום והופכת חצרות לשימושיות. עיצוב הפרגולה יתבצע תוך התחשבות במרחב הנוכחי, התאמה לטעם האישי ותוך שילוב אלמנטים שמתאימים לבית.

בעבודה מול מעצבת פנים בתל-אביב תהיה פעמים רבות התייחסות גם למרחב החיצוני שכן הוא מרחב שימושי. המעצבת תוכל להמליץ על שילוב של פרגולה וללוות את ההחלטות בנוגע לסוג החומר ולאופן העיצוב שלה. מומלץ כמובן לבחור בבעלת מקצוע אשר משלבת בין הפנים והחוץ ומכירה את החומרים המשמשים לפתרונות ההצללה.

בבחינת העיצובים אפשר לראות הבדלים בין העמודים, בחיפוי, ואלמנטים נוספים שיכולים להשפיע על המראה הסופי של המקום. לאחר התכנון הכללי יש לעבור על הפרטים וליצור תוכנית אותה אפשר לייצר. לבסוף יש להתקין את הפרגולה במקומה.

במידה ומתוכננים אלמנטים של חשמל כמו תאורה או אפילו מאוורר, יש להיעזר בחשמלאי שיבצע את החיבורים, או לוודא כי המתקין מחזיק בתעודת הכשרה שמאפשרת לו לבצע את העבודה. מעצבת פנים בתל-אביב תוכל לסייע בבחירת כל האלמנטים ולהסביר את משמעותם וכן ללוות את פרויקט ההקמה על פי הצורך.פרגולות חשמליות בתל-אביב

היתרונות של האלומיניום

ישנם חומרים רבים בהם אפשר להשתמש לעיצוב הבית והחלל החיצוני. במקרה של פרגולות, החומרים הנפוצים יהיו עץ ואלומיניום. העץ הוא חומר נפוץ בישראל, אך יש להקפיד על טיפול נכון וצביעה לאורך השנים כיוון שהוא חשוף לשלל מפגעים.

לעומת העץ, האלומיניום אינו נפגע מחרקים ולמעשה הוא אינו מחליד ולכן הוא יכול לעמוד גם בחשיפה לשמש וגם למים וללחות. כמעט ואין צורך בעבודות תחזוקה ועם זאת ניתן לצבוע אותה במגוון רחב של צבעים על פי בחירה אישית ולהשיג מראה מיוחד. לאלומיניום יש יתרונות רבים אשר הופכים אותו לפופולארי בארץ מסביר מעצבת פנים בתל-אביב המתמחה בעיצוב בתים פרטיים.

יתרון נוסף משמעותי של האלומיניום הוא במשקל שלו. החומר הקל של הסוכך אינו מכביד על המבנה ולכן אין חובה לחבר אותו באופן ישיר אל הקיר (זאת בניגוד למבנה מעץ). יתרון זה מאפשר להציב את הפרגולה באזורים שונים בחצר כשהיא יכולה לעמוד ברשות עצמה ולא רק בצמוד לבית.

כיצד נתכנן פרגולות אלומיניום בתל-אביב?

מאז שיצא חוק הפרגולות, קל יותר לבצע את העבודה ופעמים רבות אין צורך באישור מקדים או תשלום ארנונה. החוק שיצא מקל על ההחלטה לצאת לדרך ולתכנן את הפרגולה המתאימה ביותר לחצר ולגינה. את התכנון נתחיל בלקיחת מדידות של האזור בו נרצה ליצור צל. יש לחשוב מה נרצה לשים מתחת לפרגולה, האם נרצה לכסות אזור ישיבה או אולי ג'קוזי ואפילו בריכת שחייה. מעצבת פנים בתל-אביב יכולה לסייע בתהליך התכנון ולהפוך אותו לפשוט יותר ולהוביל לתוצאה מרשימה.

לאחר שהחלטנו על גודל השטח שדורש חיפוי, אפשר להתפנות לתכנון ולהיכנס לפרטים המהנים של תכנון הפרגולה. כאן יהיה שילוב בין הרצון האישי לבין הצורך ההנדסי כאשר ככל שהפרגולה גדולה יותר יש צורך ביותר עמודים או פתרונות להחזקתה. מבחינת העיצוב, העמודים יכולים להיות בגדלים משתנים, החיפוי המצל יכול להיות צפוף או מרווח וכאן יש להפעיל גם שיקול אסתטי.

תכנון בעזרת מעצבת פנים בתל-אביב המתמחה בתחום יכול לשדרג את המרחב החיצוני. כמו כן, חשוב לפנות לאנשי מקצוע מומחים בתחום ובעלי ניסיון שיוכלו לתת המלצות רבות בדרך להשגת המראה המושלם לבית. תכנון נכון מורכב מהבנה של המרחב, קבלת החלטות עיצוביות והתחשבות בדרישות ההנדסיות.

פרגולות אלומיניום בתל-אביב

חיפוי הפרגולה בתל-אביב

על פי מעצבת פנים בתל-אביב, אחד המרכיבים החשובים בפרגולה הוא החיפוי העליון. השימוש באלומיניום מעניק פתרונות שונים כאשר ניתן לבחור ברצועות אלומיניום אנכיות אשר משאירות את החלק העליון פתוח בחלקו. טכניקה זו יוצרת מצד אחד הצללה ומן הצד השני האוויר יכול לעבור בין הרצועות. כך הישיבה נעשית באזור מוצל לחלוטין וזרימת האוויר נעימה ואף מקררת.

מעבר לכך שניתן להשאיר את רצועות האלומיניום כפי שהן, ניתן להוסיף שכבה נוספת מעל לפי בחירה כולל רעפים וחיפויים נוספים מעל. ההחלטה כיצד לחפות את הפרגולה מתקבלת תוך התחשבות בתנאים הנדסיים וכמובן ציפיות אישיות לעיצוב המרחב. החיפוי הוא מרכיב חשוב שיכול להשפיע על המראה של החצר כולה.

מבחינה הנדסית, האפשרויות מגוונות וכל שיש לעשות הוא לקבל החלטה מראש בנוגע לחומרים בהם יעשה שימוש ולאחר מכן מעצבת פנים  יחד עם הגורם המתכנן תוכל לבצע את התכנון עצמו. תכנון נכון ובחירת המרכיבים המתאימים יובילו לתוצאה הרצויה בחצר.

שני מרכיבים חשובים בתכנון הפרגולה

בתכנון הפרגולה יש לחשוב על הנוחות לאורך כל היום. לעתים נשב תחת הפרגולה בבוקר ולעתים בערב. בכל זמן צריך שיהיה צל ראוי ואם אפשר, שיהיה אוויר נעים מתחתה. תכנון נכון יביא בחשבון את כיוון השמש והרוח וידע כיצד לנצלם בצורה האופטימלית.

מרכיב ראשון – כיוון השמש

השמש נעה לאורך היום והמטרה היא להצליח ליצור צל ומקום נוח לישיבה ובילוי גם בבוקר וגם בצהריים. מעצבת פנים  אשר מתמחה בעיצוב החלל החיצוני והפנימי תסביר את החשיבות של המרחב ותוכל למדוד מה הגודל הנדרש לפרגולה כך שהיא תוכל להיות יעילה ונעימה. בדרך כלל כדאי לתכנן פרגולה שתהיה יותר גדולה ממרחב הישיבה או הפעילות כך שגם אם השמש מגיעה בזווית היא לא תחמם יותר מדי את האזור.

גם הגובה של הפרגולה חשוב בהתייחסות לכיוון השמש. פרגולה נמוכה תיתן תחושה של חלל לא נעים, אך פרגולה מאלומיניום שהיא גבוהה מדי תאפשר לשמש לחדור פנימה. חישוב נכון של הזוויות ותכנון יעיל של המרחב יאפשר לנו ליהנות ממנו שנים קדימה. מעצבת פנים בתל-אביבתרצה לבחון בקפידה את החצר או הגינה לפני תכנון הפרגולה.

מרכיב שני – כיוון הרוחמתקין פרגולות בתל-אביב

אלמנט נוסף שיש להתחשב בו הוא הרוח. אנו רוצים ליהנות מזרימת אוויר נעימה ככל האפשר והדבר יתאפשר רק בתכנון נכון של המרחב. יצירת מרווחים בין רצועות האלומיניום והימנעות מסגירה מוחלטת של החלק העליון יוכלו לאפשר את התנועה הרצויה לנו.

כמו כן יש לחשוב על אופן ההצבה של הפרגולה. אם היא צמוד לקירות הבית יתכן ותהיה חסימה של הרוח והאוויר. אם היא עומדת ברשות עצמה יש לדאוג שהמרחב יהיה נעים ולא חשוף מדי לקרני השמש. תכנון נכון והתחשבות בכיוון השמש והרוח הם הדרך להבטיח את המרחב המושלם. מעצבת פנים  אשר מכירה את עולם התכנון תשהה בחוץ, תיקח מידות ותוכל לעזור בתכנון הפרגולה.

רכישת קיט מול תכנון אישי

היום ישנה אפשרות לרכוש קיט לפרגולה או פשוט להציב גזיבו בחצר. היתרון הבולט ביותר של האפשרות הראשונה, הקיט המוכן, הוא ביכולת לקבל מוצר במהירות ולעתים במחיר זול. היתרון של הגזיבו בא לידי ביטוי בבתים שבשכירות, במקומות בהם אין רוח וכשנרצה ליצור אזור מוצל במחיר נמוך. מעצבת פנים בתל-אביב תשלב מדי פעם פתרונות מוכנים כחלק מעבודת העיצוב, אך אם התקציב יאפשר זאת, גם היא תעדיף הזמנת פרגולה מותאמת באופן אישי.

פרגולות אלומיניום אשר מתוכננות באופן אישי עבור הבית והחצר, מותאמות למקום, לרוח, לשמש וככל הנראה יעניקו יותר שעות של הנאה. את הפרגולה יש לתכנן לאחר בחינת המרחב, לקיחת מידות, בחינת מגבלות אם ישנן וכמובן בהתחשבות בבקשות האישיות.

לא תמיד בניית פרגולות אלומיניום בחיפה תהיה יקרה יותר לעומת הקיט. עם זאת, הן כמעט תמיד יותאמו בדיוק למרחב, למידות הנוכחיות ויהיו חזקות יותר. בעוד שבבחירת הקיט ישנה מגבלה לחומר, בהתאמה אישית יבחרו מידות הקורות, המרחקים בניהם וכל אלמנט יתוכנן בקפידה כך שיעניק מרחב נעים מתחת. בנוסף, בעוד שאת הקיט יש להתקין באופן עצמאי או להזמין בעל מקצוע שלא מתמחה בתחום, בהזמנה אישית תגיע חברה מקצועית ומנוסה.

לקבל הצעת מחיר מסודרת עבור הפרגולה

תכנון הפרגולה יכול להישמע פשוט, אומרת מעצבת פנים בחיפה, אך נדרשת הבנה הנדסית וניסיון רב. בעת קבלת ההצעה יש לבחון את כל הפרטים ולהשוות בין הצעות דומות. כל הצעה צריכה להיות מפורטת ולהכיל את הפרטים הבאים:

  • על ההצעה להכיל שרטוט של הפרגולה לרבות ציון המידות. עלינו להבין מהשרטוט מה צפוי להיות בסוף הדרך ולשאול שאלות אם אנו לא בטוחים בדבר מה או לא מבינים את התכנון.
  • ההצעה תכלול את סוג החומר (האלומיניום) בו יעשה שימוש לרבות עובי החומר, המרחקים בין הפרופילים והרוחב שלהם.
  • במידה וצפוי להיות חומר איטום נוסף על הגג, יש לציין זאת בהצעת המחיר ולכלול את סוג החומר, גודלו ואופן החיבור שלו לפרגולה.
  • כדאי לשים לב שבהצעה מצוינת מסגרת האחריות בעבור החומר והעבודה. יש לציין מה בדיוק כוללת האחריות ובמידת הצורך כיצד אפשר יהיה ליישם אותה.
  • יש לציין כיצד הפרגולה תהיה מקובעת. אם היא צפויה להיות מקובעת למבנה הקיים, יש לציין כיצד ואם היא עומדת ברשות עצמה חשוב שיהיה כתוב כיצד תעמוד.

טיפים לבחירת חברת פרגולות אלומיניום בחיפה

חברה לייצור פרגולות אלומיניום בחיפה תלווה אותנו לאורך כל הדרך. חברה מקצועית אשר מכירה היטב את עולם ההצללה לא תתפשר על קיטים מוכנים מראש אלא תיצור עבורנו את האזור המוצל והנעים ביותר. לאחר שהבנו כי עדיף לפנות לחברה בתחום, כל שנותר לנו הוא לבחון את החברות השונות ולבחור את זו שתעניק לנו את הפתרון הטוב ביותר.

חברה אשר עובדת עם מעצבת פנים בחיפה תוכל להביא פתרונות מעוצבים שמביאים בחשבון את המרחב הפרטי שלנו. היא צריכה לתת לנו שלל פתרונות מאלומיניום ולא רק דגם אחד. מבט באתר של החברה ועבודות שכבר בוצעו על ידה יעזור לנו לקבל את ההחלטה אם לעבוד איתה או לא.

חשוב גם לבקש הצעת מחיר מסודרת ולבדוק כי היא כוללת את כל הפרטים שצוינו למעלה. עלינו לבחון את ההצעה לא רק על פי המחיר אלא על פי הפתרון המוצע לנו, סוג החומר, גודל הפרגולה ולהשוות רק בין הצעות דומות. חברה מקצועית תוכל לספק גם שמות של לקוחות ממליצים כך שנוכל לבדוק שהיא אכן מבצעת את מה שהיא מבטיחה. המרכז לפרגולות אלומיניום מזמין אותנו ליהנות ממרחבים מוצלים, נעימים ומרשימים.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!