פרגולות עץ מחירים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

פרגולות עץ מחירים

ללא ספק, הפרגולה הפופולארית והנפוצה ביותר היא פרגולת העץ. הפרגולה מביאה איתה נופך כפרי, חמים ואינטימי עם מגע, ריח ואווירה עצית שאף חומר גלם אחר לא יודע להציע. יחד עם זאת, היום ישנן אלטרנטיבות שיכולות להיות חזקות יותר, איכותיות יותר וגם מעוצבות ואסתטיות יותר, ובמיוחד פרגולות אלומיניום שהולכות ותופסות את הבכורה בשוק. אם אתם בכל זאת מעדיפים פרגולות עץ מחירים של פרגולה כזאת יכולים לנוע על פני טווח לא רחב במיוחד שעליו מספרים לכם פה בשורות הבאות, המומחים של המרכז לפרגולות אלומיניום.

 

אז גם עולה פרגולה עץ?

פרגולת עץ היא פרגולה שמבוססת בדרך כלל על שלד כבד שעשוי מקורות עץ כפולות וכבדות, קירוי עץ ומעליו אריחי רעפים. המדובר בכמות גדולה של עץ, שנדרשת גם לצורך יצירת החוזק המבני של הפרגולה וגם לצורך יצירת הבידוד המקסימלי הנדרש במרחב שמתחת לפרגולה. בהזמנת פרגולה עץ מחירים יכולים לנוע בין 350 שקלים ועד 700 שקלים למטר רבוע. המשמעות היא שאם אתם זקוקים לפרגולה בשטח של 20 מ"ר, העלות עבורכם יכולה לנוע בין 7000 שקלים ועד 14000 שקלים ומדובר בפער לא קטן. עלות זאת נקבעת משני גורמים מרכזיים: סוג העץ וגודל הפרגולה.

 

סוג העץ וגודל הפרגולה כרכיבי עלות מרכזיים

בהזמנת פרגולות עץ מחירים יכולים להשתנות כאמור, בהתאם לדגם הספציפי הנבחר. דגם זה יכול להיות שונה מאחרים בשני פרמטרים מרכזיים, לצד פרמטרים משניים נוספים. שני הפרמטרים האלה הם סוג העץ שממנו עשויה הפרגולה וגודל הפרגולה. בסוג העץ הכוונה היא לעץ מודבק או עץ גושני, עץ אלון, אורן, איפאה או סוג עץ אחר, עץ סינטטי וסוגים שונים של עץ טבעי או מעובד, שלכל אחד מהם עלות משלו. גודל הפרגולה יכול להשפיע מעבר למספר המ"ר שבהם יש להכפיל את העלות למ"ר, וזאת לאור העובדה שככל שהפרגולה גדולה יותר, כך שלד הפרגולה צריך להיות חזק ועמיד יותר. זאת אומרת שאם אתם זקוקים לפרגולה קטנה כסוכך מעל החלון, תוכלו להתקין פרגולה תלויה ללא עמודים כלל. אם אתם זקוקים לפרגולה צרה וארוכה למרפסת, ניתן לייצב אותה באמצעות קורת עץ בודדת בכל מיקום תמך מרכזי. לעומת זאת, אם מדובר בפרגולה גדולה ורחבה, עמודי הפרגולה צריכים להיות עבים יותר, בדרך כלל משתי קורות המחוברות זו לזו, וגם נדרש מספר רב יותר של עמודים, מה שמייקר את העלות הכוללת של הפרגולה מעבר לתמחור למ"ר.

המרכז לפרגולות אלומיניום מתמחה בתכנון, עיצוב וייצור של פרגולות מכל הסוגים, לרבות פרגולות עץ. במרכז תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמי פרגולות עץ מחירים אטרקטיביים ושירות מקצועי שיסייע לכם לבחור את סוג העץ הנכון לכם, את התכנון המתאים ביותר בהתאם לגודל הפרגולה ואת אפשרות הגימור המתאימה ביותר לטעם האישי שלכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!