פרגולת אלומיניום או מפרגולה מעץ?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

 

לפרגולות, יש תפקיד חשוב בעיצוב החצר, והאווירה הנעימה בו. הפרגולה נותנת הצללה ליושבים מתחתיה. אפשר לשבת מתחת לפרגולה ולאכול ארוחת פרות נעימה, ולשתות מיץ קר וצונן. אפשר גם לשתול גפנים שיטפסו סביב הפרגולה. אולם, מאיזה חומר לייצר את הפרגולה? האם עדיף לייצר פרגולה מעץ, או שמא דווקא מחומר האלומיניום? ל2 סוגי החומרים יש יתרונות וחסרונות. אולם, חשוב לדעת שגם פרגולה מעץ, וגם פרגולה מאלומיניום, עמידים ומחזיקים לאורך זמן. כדי להחליט איזו פרגולה לבחור, מומלץ לכם להכיר את התכונות של הפרגולות השונות.

פרגולת אלומיניום יקרה יותר מפרגולה מעץ.

אין ספק, שבניית פרגולת אלומיניום, יקרה יותר מאשר בניית פרגולת עץ. חומר האלומיניום, יותר יקר מאשר חומר העץ. ולכן, גם אם החלטתם לבנות את הפרגולה במו ידיכם- ערכת שלד פרגולת אלומיניום לבנייה עצמית, יהיה יקר יותר מאשר ערכת שלד פרגולת עץ לבנייה עצמית. כאשר מתקינים פרגולת אלומיניום, אין צורך לתחזק אותה באופן השוטף. ולכן, השקעה בפרגולת אלומיניום, היא השקעה לטווח ארוך. לעומת זאת, יש צורך לתחזק כל כמה שנים פרגולת מעץ. לעיתים יש צורך לצבוע מחדש, ולמרוח עליה שוב שכבת הגנה נגד מים.

פרגולה מעץ מתבלה עם השנים.

לכל פרגולה מעץ, יש תוחלת חיים של כמה שנים. גם העץ החזק ביותר, מתחיל בשלב מסויים בתהליך של בלאי. לפעמים, עלולים תולעים ומזיקים אחרים לחדור אל תוך חומר העץ- למרות כל שכבות ההגנה. ולכן, יהיו לפעמים הוצאות קטנות של מילוי העץ ותיקון סדקים. ולפעמים, יהיה צורך בצביעה מחודשת של העץ. כך, שבחשבון ההוצאות השוטף, תחזוקת פרגולה מעץ- תעלה כמו רכישת פרגולה מאלומיניום.

אפשר ליצור עיצובים יפים יותר בפרגולה מעץ.

אם אתם חובבי אומנות- תוכלו ליצור גילופים עגולים ויפים בפרגולת העץ. ניתן לתת לקרשים עיצוב אישי באמצעות טכניקות הגילוף. ניתן לבנות את פרגולת העץ בכל צורה שנחפוץ. אפשר ליצור פרגולת אלומיניום בעיצוב הדומה לפרגולת עץ. ניתן גם לצבוע את פרגולת האלומיניום בצבעים המחקים עץ. אולם, יכולות יצירת העיטורים בפרגולת אלומיניום מוגבלות. ולכן, פרגולת עץ מעוטרת, מתאימה מאוד למשפחות חובבי אומנות.

לפרגולת עץ- יש משקל קל יותר מפרגולת אלומיניום.

צריך לזכור, שמשקל פרגולות עץ, קל יותר ממשקל פרגולות אלומיניום. ולכן, לא מומלץ להתקין פרגולת אלומיניום על מרפסות או גגות. במקומות אלו- מומלץ להתקין פרגולת עץ שמשקלה קל יותר. אולם, המשקל הכבד של פרגולת אלומיניום- מהווה יתרון בחצר הבית. פרגולה זו- תשרוד רוחות חזקות וסערות, דווקא בגלל משקלה הכבד.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!