פרקט פיויסי מחיר מותאם

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

פרקט פיויסי מחיר מותאם

אצלנו תמצאו פרקט פיויסי מחיר מציאה שכבר ממזמן ביצע מהפכה בכל הקשור לתחום הריצוף והפתרונות שהוא מציע הם יעילים עמידים ועיצוביים. פרקט פיויסי הוא חומר פולימרי סינתטי וכלולים בו היתרונות של חומר טבעי טבעי יקר ערך, ויחד עם זאת הוא מציע גמישות בנוגע לעיצוב מעניין ושונה. בצורה הזאת ניתן ליהנות ממראה של אבנים טבעיות או של עץ ביחד עם תכונות מושלמות שלא תמיד ניתן למצוא בסוג אחר של פרקט. הפרקט פיויסי מחיר שמתאים לצרכיכם הוא בעצם חומר פולימרי שגורם לו להיות עמיד למים וללחות, נחשב כאטום מאוד ואנטי בקטריאלי

איזורים שונים להתקנה

לדוגמא אפשר להתקין את סוג הפרקט הזה גם בחללים בהם רמת הלחות והחום גבוהות למשל בחדרי אמבטיה, שירותים, במטבח ועוד. את הריצוף הזה ניתן גם לנקות גם בעזרת מים וסבון מבלי לפגוע באיכות החומר. רק חשוב כמובן לבחור בפרקט עם רמת גימור מצוינת כדי להחזיקו לכמה שיותר זמן. אם נחשוב על מתן מראה יוקרתי לבית או לעסק שלכם, תראו שזהו פתרון ושיטה מאוד נפוצה בהמון מדינות באירופה שזהו כבר סטנדרט להציב פרקט לבית, דבר שמשדר יוקרתיות הן מבחינת העיצוב והן מבחינת איכות החומר שממנו עשוי הפרקט. המבקרים והאורחים שלכם יתרשמו לטובה וזהו דבר שמזמין את האדם להיכנס ולהתרשם בין אם זה עסק או בית פרטי. פרקט PVC מותאם ושמחייב אותנו לתכנן אותו בהתאם לתו התקן שמאושר על ידי מכון התקנים ביחד עם התקנה מקצועית וטיפול בכל האספקט הבטיחותי של ההתקנה.

פרקט פישבון 

כעיצוב משלים תוכלו לקנות גם פרקט פישבון להתקנה בחלקים נוספים של הבית וזאת בשביל לגוון את רמת העיצוב. אצלנו גם תוכלו למצוא פרקט פישבון שיתן מראה שלם ויוקרתי לסידור הבית שלכם. משמעות הדבר שמדובר בפרקט שהוא מעין מבנה של עצם הדג המשולשת ומשולבת זו בזו ובכך ניתן לראות על הרצפה כמו סוג של אשליה כשמביטים בזה, כמו סוג של תמונת תלת מימד של ראש חץ שמתפרס לשני הכיוונים. כשנבצע התקנה שלפרקט פישבון נדרשת מיומנות מעבר להתקנת פרקטים רגילה והחשיבות בהזמנת גורם מיומן לעניין זה היא קריטית. מחיר פרקט פישבון ניתן להזמנה ובנייה בכל אורך גודל ורוחב שתבחרו ובכך מתאימה את עצמה לצרכי והמקום שלכם.

לייעוץ היכנסו לאתר שלנו https://inparis.co.il

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!