פתרונות הצללה והגנה, אופציה חשמלית, עיצוב מעל לכל

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

פתרונות הצללה והגנה

בימינו ניתן למצוא מספר פתרונות להצללה או הגנה מגשם למרפסת בבית או בעסק, זאת בעזרת עיצוב מרהיב שמדובר במרקיזה למרפסת. מרקיזה למרפסת היא בעצם סוכך שהוא בצורתו כמו רבע עיגול שמורכב ממסגרות אלומיניום שהוא השלד של הסוכך, כשאותו עוטף בד תפור שמגיע בכל סוג של עיצוב וגוון. מרקיזה למרפסת יכולה להישאר במצב פתוח או סגור לפי בחירתכם וניתן לקפל אותו שכן מדובר בפתרון הצללה בחודשים חמים או כמגן מפני גשם ורוח בחודשי החורף. מרקיזה למרפסת בנויה כך שהגשם והמים לא יחדרו פנימה משום פינה וכך ימנע כניסת מים לחלון ולבית. נציין גם שמרקיזות מספקות מעין אינטימיות לבית כך שלא ניתן לראות פנימה מבחוץ. 

אופציה חשמלית

פתרון נוסף מלבד מרקיזה למרפסת הוא מרקיזה חשמלית, לבחירתכם גם ישנה אפשרות לבצע פתיחה וסגירה חשמלית מעבר לפעולה ידנית וזאת על ידי התקנת מנוע חשמלי והתפעול נעשה על ידי שלט. אין צורך באישורים כלשהם כדי לבצע התקנה של מרקיזה חשמלית ומדובר על עניין של כמה שעות בודדות של התקנה שבסופם תיהנו ממרקיזה חשמלית שמחזיקה מעמד לאורך שנים רבות ללא כל תחזוקה. בנוסף מרקיזה לחלון היא במחיר שהרווח והתועלת שלה יחסית למה ששולם הוא רווחי ביותר ונותן תמורה שהיא יציבה ומספקת לאורך שנים. מחירי מרקיזות אצלנו זה במחיר משתלם ומתאים לצרכיכם האישיים ביחס לאחרים, כמו כן תיהנו משירות ותמיכה במידת הצורך בכל הקשור לעניין מחירי מרקיזות. החומרים מהם עשויים המרקיזות הם באישור ובתקן ותוכננו בקפידה לכל מטרה ומותאמים לסוג הקיר עליו הם יותקנו. 

עיצוב מעל לכל

דבר נוסף לא נשכח את עניין העיצוב והמראה של מרקיזה חשמלית שהוא לבחירתכם בכל צבע בד וסגנון החל מהעיצובים הפשוטים ביותר ועד המסוגננים והמרהיבים שיעניקו לחזית החלון שלכם מראה מהמם ויוקרתי. לסיכום מחירי מרקיזות והתועלת שלהן הן בחירה אופציונלית לחלון ביתכם או בעסק בנוסף לעובדה ששום טיפת גשם לא תציק לכם בחורף על החלון ושום שמש לא תפריע לכם בעיניים כשאתם מביטים החוצה. ניתן להוסיף למחירי מרקיזות עוד שלבים של מוטות אלומיניום כדי לתת עוד צורה מעוגלת למראה שגם ככה מרשים

למידע נוסך היכנסו לאתר https://pergola-harel.co.il

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!