קונסטרוקטור לחיזוק מבנים ישנים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

 

חיזוק מבנים ישנים הוא פרויקט שאתם יכולים להוציא אל הפועל ביוזמתכם וכך רצוי שיקרה, אבל יכול לצאת לפועל גם במסגרת צו שיוטל עליכם על ידי הרשות המקומית שבתחומה ממוקם הבניין. בכל מקרה, פרויקט כזה חייב להישען בצורה משמעותית על מהנדס קונסטרוקטור לחיזוק מבנים ישנים. מהו קונסטרוקטור ומה תפקידו בפרויקט כזה? על כך תוכלו לקרוא בשורות הבאות.

 

מהו קונסטרוקטור?

קונסטרוקטור הוא מהנדס בניין, בעל הסמכה ייעודית בתחום הקונסטרוקציות ושלד מבנים. הקונסטרוקטור הוא למעשה מהנדס בניין שחתימתו חייבת להופיע על כל תכנית בנייה של מבנה חדש ועל כל פרויקט שיפוץ או שיקום מבנים, שבו מעורבות גם עבודות על שלד המבנה. הקונסטרוקטור הוא הגורם המקצועי שבוחן את תכנית הבנייה סביב בניית השלד, מוודא את כל סוגיית היסודות וקידוח הכלונסאות, בסיס המבנה, קירות הפנים, מעטפת קירות החוץ של המבנה, התקרה וגג המבנה ברמת השלד. עליו לאשר את תכנית הבנייה לפני שמתחיל הפרויקט ולאחר מכן לאשר את השלבים המרכזיים השונים לאורך בניית השלד ובכלל זה אישור יסודות, אישור בסיס, אישור מעטפת חוץ, אישור עמודי וקירות תמך ואישור תקרה וגג. ללא חתימת הקונסטרוקטור לא ניתן להמשיך את הבנייה אל עבר השלב הבא.

 

למה נדרש קונסטרוקטור לחיזוק מבנים ישנים?

ובכן, עבודות חיזוק של מבנים ישנים עוסקות בהגדרה בשלד המבנה. פגיעה בחוזק המבני של כל מבנה, נובעת לא מהיחלשות הטיח או הצבע, לא מהיחלשות אבני החיפוי או הריצוף, אלא מהיחלשות השלד. היחלשות זו יכולה לנבוע ממגוון רחב של סיבות, החל מחשיפה לטמפרטורות גבוהות בשעת שריפה, חשיפה למים בהיקפים גבוהים בשעת הצפה וכדומה, אם כי במקרה של מבנים ישנים, נובעת ההיחלשות משחיקה טבעית של השלד, שחיקה שיכולה להיות מואצת בגין איכות בנייה לקויה, הופעת פגמי בטון וברזל על מעטפת החוץ של המבנה, תזוזת יסודות וקרקע, הופעת סדקי עומק בשלד המבנה וכדומה. בכל המקרים הללו, ישנה חובה לחזק את המבנה ולהחזיר לו את החוזק המבני הנדרש וכאמור, אם אתם לא תעשו את זה בעצמכם, זה יכול להגיע לכדי צו שיוטל עליכם על ידי הרשות המקומית ובמקרה כזה, הסיפור כולו יכול להפוך למאוד לא נעים.

גם במסגרת פרויקט של חיזוק מבנים, קונסטרוקטור הוא האוטוריטה המקצועית שאמורה לבחון את המבנה, לאתר את נקודות החולשה בשלד, להצביע על המהלכים הנדרשים לצורך חיזוק המבנה כנדרש, לבחון את תכנית השיקום והחיזוק ולאשר אותה וכמובן לעקוב אחר התקדמות התכנית ולאשר את הצעדים השונים לאורך תהליך הביצוע. בסופו של התהליך, נדרש קונסטרוקטור לחיזוק מבנים ישנים לאשר את העבודות ולהעניק למבנה את האישור לכך שעבר את החיזוק הנדרש ועומד כעת בכל התקנים ההנדסיים המחייבים. בשורה התחתונה, בכל פרויקט חיזוק מבנה, אתם רוצים לצדכם את הקונסטרוקטור הטוב ביותר שתוכלו למצוא.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!