שיפוץ דירה כולל החלפת פרגולה מאלומיניום

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

שיפוץ דירה הוא הליך ארוך ומורכב שעליו אחראיים מגוון אנשי מקצוע. בין היתר, כדאי לתאם מול אנשי המקצוע את עלות השיפוץ לפי מ"ר.

עלות שיפוץ דירה למ"ר בחלוקה לאנשי מקצוע

פרויקט שיפוץ דירה מרוכז בדרך כלל מול קבלן שמבצע את התכנית ההנדסית והאדריכלית. עם זאת, על מנת שהפרויקט יקרום עור וגידים יש צורך בשיתוף פעולה בין אנשי מקצוע שונים. לכל איש מקצוע התמחות מעט אחרת והם כולם יחד משפיעים על התוצאה הסופית. ככל ששיתוף הפעולה בין אנשי המקצוע פורה יותר, כך עולים הסיכויים לסיים את הפרויקט בזמן. מנגד, היעדר שיתוף פעולה פוגע באינטרס של הלקוח ומייקר את הפרויקט.

מה הקשר בין עלות שיפוץ דירה למ"ר לבין מספר אנשי המקצוע?

אחת הבעיות העיקריות בכל הנוגע לפרויקט שיפוצים הכולל פרגולה מאלומיניום באה לידי ביטוי בכך שכל איש מקצוע קובע את המחיר למ"ר בצורה שונה. כך למשל האדריכל גובה מחיר מסוים למטר מרובע, בעוד אנשי מקצוע שמתמחים במטבחים מבצעים חישוב אחר לגמרי. אף על פי שגודל הדירה קבוע וכך גם מספר החדרים, החישוב השונה למ"ר מגביל את הלקוחות ומקשה עליהם לדעת מה העלות האמיתית של הפרויקט. הפתרון הוא לפיכך לערב מהנדס אזרחי מנוסה ולערב אותו בתכניות כבר משלב מוקדם.

תפקידו של מהנדס אזרחי

ייעוץ הנדסי מקצועי ממהנדס אזרחי  של חברת שיפוצים כמו היחידה לשיפוץ דירות  מאפשר לאנשים פרטיים לרכז את ההתנהלות מול אנשי מקצוע תחת קורת גג אחת. בהעסקת מהנדס אזרחי מקצועי יכולים בעלי הדירה לפנות אליו בכל שאלה או בעיה. במקביל, המהנדס האזרחי מפקח על שאר אנשי המקצוע ועל לוח הזמנים של הפרויקט. כמו כן, תפקידו לתאר בפני בעלי הדירה את המחיר האמיתי למ"ר כאשר הוא מגלם בתוכו את כל שאר העלויות.

שימוש במחיר למ"ר להערכת עלות הפרויקט

המחיר למ"ר עשוי להשתנות על רקע קשיים שיתגלו במהלך פרויקט השיפוצים או בשל שינויים שיגיעו מצד הלקוח. אף על פי כן, מומלץ להשתמש במחיר למ"ר ולזכור שמדובר באינדיקציה אמינה. בעזרת המחיר למ"ר ניתן לדעת מראש לאיזה היקף של הוצאה כספית להיערך ובאיזה מכשירי מימון להשתמש. אם רוצים, ניתן גם להיעזר במחיר למ"ר על מנת להשוות בין הצעות של אנשי מקצוע שונים.

חישוב מ"ר בכל סוגי הדירות

הטעות הנפוצה היא להשתמש בחישוב עלות השיפוץ לפי מ"ר רק בדירות קטנות. בפועל, ניתן לבצע את אותו חישוב גם בבתים גדולים, וילות ובתים דו משפחתיים. החישוב למ"ר רלוונטי עוד לפני מספר החדרים והוא מעניק תמונה כנה של היקף הפרויקט. אם אנשים פרטיים יידעו מה גודל הנכס שלהם, סיכויי ההצלחה של השיפוץ יעלו.

נציגי אבן חושן ישמחו לתאם עבורך פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות וללא התחייבות. מטרתנו היא לסייע לך לחסוך זמן והוצאות על שיפוץ הדירה ובהשארת פרטים באתר נתחיל לעבוד עבורך בהקדם!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!