דק לחצר – כל מה שצריך לדעת!

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

כשמדובר בתכנון גינה שנעים לשהות בה, כדאי לשקול התקנת דק סינטטי. דק TREX התגלה כ"גיים צ'יינג'ר" בעולם של חללי מגורי החוץ, ומציע שפע של יתרונות שמבדילים אותו מדק עץ מסורתי ודקים סינטטיים אחרים. ישנם יתרונות רבים שהופכים את הדק של חברת טרקס לבחירה הטובה ביותר עבור בעלי בתים המעוניינים לשפר את חוויית החוץ שלהם.

 

עמידות ללא תחרות

דק טרקס מהונדס כך שיוכל לעמוד בפני תנאי מזג אוויר קשים, מה שהופך אותו לאופציה עמידה במיוחד עבור חללים חיצוניים הממוקמים ליד מקור מים, או שטופים בשמש. שלא כמו דק עץ מסורתי, דק טרקס עמיד בפני דהייה, כתמים, שריטות וצמיחת עובש. ההרכב החזק שלו מבטיח תוחלת חיים ארוכה יותר, ומפחית את הצורך בהחלפות ותחזוקה תקופתית.

 

תחזוקה נמוכה

אחד המאפיינים הבולטים של דק טרקס  הוא אופי דל התחזוקה שלו. תשכחו מאיטום וצביעה – דקים סינטטיים דורשים תחזוקה מינימלית. ניקוי פשוט של סבון ומים ישמור שהדק שלך יראה כחדש לגמרי, גם שנים לאחר התקנתו. כך תחסו לא רק זמן ומאמץ של התחזוקה עצמה, אלא גם תפחיתו עלויות ארוכות טווח הקשורות לתחזוקה.

 

בנייה ידידותית לסביבה

לא רוצים לכרות עצים ללא צורך? חברת טרקס היא חלוצה בפתרונות דק ידידותיים לסביבה. הלוחות העשויים משילוב של עץ ממוחזר ופלסטיק ממוחזר, מסיטים חומרים ממזבלות ותורמים לטכנולוגיית בנייה בר קיימא, שאינה מזיקה לסביבה. בחירה בדק טרקס פירושה בחירה אחראית לסביבה מבלי להתפשר על איכות הדק.

 

אסתטיקה נהדרת

אנו מציעים מגוון רחב של צבעים, גימורים וסגנונות, המאפשר לבעלי בתים להתאים אישית את החלל החיצוני שלהם כך שיתאים לטעמם האישי ולסגנון האדריכלי של ביתם. דפוסי העץ הריאליסטיים מחקים את המראה של העץ הטבעי ללא החסרונות, ומספקים אסתטיקה יפה ונצחית. חברתינו, פיתחה דקים המחכים את המרקם של דק עץ טבעי כך שתקבלו את כל היתרונות של דק עץ ללא החסרונות. הדקים של חברת TREX מתאימים כדק לחצר, לגינה, לבריכה ולמרפסת.

 

חברת TREX נותנת עדיפות לבטיחות עם דקים סינטטיים העמידים בפני החלקה, ומפחיתים את הסיכון לתאונות, במיוחד בתנאים רטובים. תכונה זו הופכת אותנו לבחירה מצוינת עבור משפחות עם ילדים וחיות מחמד, מה שמבטיח סביבה חיצונית בטוחה ונטולת דאגות.

אז למה אתם מחכים? התקינו דק לחצר החלומות שלכם!  אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולהתחיל את התהליך כבר היום. התקשרו לטלפון מספר: 1800-10-12-84, את כל הפרטים אודות חברת TREX ניתן למצוא באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://trex.co.il/.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!