פרגולה חשמלית נאספת

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

פרגולה חשמלית נאספתפרגולה חשמלית נאספת

בכל שנה מחדש, עוד ועוד אנשים בוחרים להתקין פרגולה בחצר או במרפסת הבית שלהם כדי שיוכלו לשבת גם כשיורד גשם או בשעות בהן השמש חזקה. למעשה, ברגע שיש לנו פרגולה בחצר, בגינה או במרפסת, אנחנו יכולים להיות כמעט לאורך כל שעות היום בחוץ, מבלי להיות תלויים במזג האוויר. היום יש אפילו פרגולות, שלא רק עמידות בפני שמש ומעניקות לנו צל מלא, אלא גם מונעות חדירה של מי גשמים וכך אנחנו יכולים לשבת בחוץ, לארח, לאפשר לילדים לשחק באוויר הפתוח, גם כאשר חם וגם כאשר פחות חם. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי לא כולם רוצים שגג הפרגולה יהיה פתוח כל הזמן, ודווקא רוצים לשלוט בגודל הגג ואם הוא בכלל יהיה, לכן המציאו פרגולה חשמלית נאספת. פרגולה חשמלית נאספת בעצם לרוב עשויה מאלומיניום ומצוידת במנגנון חשמלי ואז בעצם אנחנו יכולים לשלוט בסגירה שלה. זו יכולה להיות סגירה חלקית או מלאה. 

סוגי פרגולות

יש מגוון רחב של סוגי בנייה של פרגולות מאלומיניום.

אלו חלק מהם-

  • פרגולה תמיכה
  • פרגולה בצורת מנהרות
  • פרגולה מצחית
  • פרגולה עם קשת תומכת
  • פרגולה חשמלית נאספת
  • פרגולה בהזזה ידנית

בנוסף, יש גם סוגים שונים של חומרים מהם מייצרים פרגולות, אך המומלצת ביותר היא פרגולה מאלומיניום מכמה סיבות:

  • האלומיניום הוא חומר זול ולכן בהכנת פרגולה מאלומיניום לא משקיעים כספים רבים וזה מה שגורם להוזלה של עלות הפרגולה. למעשה, אם משווים את המחיר של פרגולת אלומיניום לפרגולה העשויה מעץ למשל, ניתן לחסוך עשרות אחוזים בעלות. 
  • אלומיניום הוא חומר גמיש ולכן תוכלו לתכנן כמעט איזה סוג של פרגולה שאתם רוצים, זאת במסגרת מגבלות המקום כמובן. ניתן לייצר פרגולה בצורה מעוגלת, מלבנית או מרובעת. 
  • האלומיניום הוא חומר שקל לבנות איתו, אפילו עצמאית ללא צורך ברכישה מחנות. יש היום פרגולות שניתן לבנות בשיטת עשה זאת בעצמך, אבל זה כמובן דורש התעסקות, ידע והרבה זמן.
  • האלומיניום הוא חומר קל מאוד לתחזוקה. אין צורך לבצע כמעט שום פעולת תחזוקה כדי שהפרגולה תישמר. הוא לא צובר קורוזיה ולכן זו השקעה לטווח הרחוק בלי שום בעיה. 
  • האלומיניום לא רגיש לאף אחד מסוגי מזג האוויר, עמיד במים, גשמים ושלגים ועמיד גם בחום קיצוני.
  • בשונה מפרגולות העשויות מעץ על הפרגולה מאלומיניום ניתן לבצע שינויים ולהוסיף תוספות כמו נקודות חשמל או מרזב מים.
  • האלומיניום הוא חומר קל ולכן הרבה יותר קל להתקין פרגולה עשויה אלומיניום מלהתקין פרגולה מעץ.

מה זה פרגולה חשמלית נאספת?

פרגולה חשמלית נאספת היא ממש כמו פרגולה רגילה, רק שאת הגג שלה אפשר לכוון ולהחליט איפה הוא ייעצר, כמה גג נרצה ואם בכלל נרצה שהוא יהיה פתוח. מאפשרת שליטה על מיקום השמש והאם ירד גשם באזור המקורה, אם לא הפרגולה הנאספת היא בעצם אטומה ומים לא יוכלו להיכנס דרכה. הפרגולה מגיעה בשתי צורות או מרחפת או על עמודים, ואם תבחרו להתקין את הפרגולה הנאספת על עמודים היא תגיע לרוב עם מרזב למים על מנת לנקז את הגשמים דרך העמודים ועם 3 שכבות של כיסוי העשוי מ-PVC למניעה של כניסת חום או קרינת UV.

הפרגולה חזקה מאוד ואצל חנויות נבחרות היא מיוצרת לפי התקנים באירופה ועמידה לשלג, גשמים ורוחות.

פרגולה חשמלית נאספת יכולה להתפרס על כל שטח החצר או המרפסת, ולרוב לא מצריכה אישורים מרשויות המקומיות. הפרגולה נשלטת באמצעות שלט, אפליקציה או מתג (לפי בחירת הנוחות של כל אחד מהלקוחות).

כיום יש המון טכניקות מתקדמות, חדשות וייחודיות ליצירת פרגולה חשמלית נאספת, ולכן מומלץ לצאת ולעשות בדיקה מה הכי נוח ומתאים לצרכיכם.

אילו תוספות ניתן להוסיף לפרגולה חשמלית נאספת?

  • גופי תאורה לפי דרישה.
  • מסכי חזית (מעין חלונות) הנפתחים ונסגרים בגלילה קלה מאוד וכך הפרגולה תסגור את האזור המקורה מפני גשמים ורוחות.
  • צביעה לפי דרישה.

מה המחיר הממוצע לפרגולה חשמלית נאספת?

בדיקה קצרה שערכנו ברחבי האינטרנט הביאה לתשובה לשאלה כי מחיר של פרגולה חשמלית נאספת מתחיל בממוצע בכ-1,000 שקלים למטר רבוע.

איך בוחרים קבלן ביצוע לפרגולה חשמלית נאספת?

ראשית כל עליכם לבחור חברה שמספקת את השירות הזה. כלומר לא כל חברה המתמחה בייצור, תכנון והתקנה של פרגולה, גם מספקת את השירות של ייצור והתקנת פרגולה נאספת. הדבר דורש ידע וניסיון ספציפי וזה משום שיש כאן עניין של מערכת חשמלית יחסית מורכבת. הפרגולה חייבת להיות מותאמת לתנאי השטח הקיימים אצלכם בבית. תוכלו לבחור מישהו עם המלצות, דרך אנשים שאתם מכירים שהתקינו סוג כזה של פרגולה אצלם בבית. בנוסף, תוכלו להיעזר ברשת האינטרנט, להשוות בין קבלני אלומיניום או בעלי מקצוע המתמחים בייצור התקנה ושיווק של פרוגלות מהסוג הזה. חשוב לבחון מקצועיות, ניסיון, ידע בתחום, מחיר, אחריות על המוצר, גימור וכל מה שיבטיח עבורכם פרגולה חזקה ואיתנה. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!