פרגולות אלומיניום חשמליות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אם אתם רוצים לשדרג את איכות החיים שלכם במרחב הפרטי או הציבורי, חשוב שתדעו כי באמצעות פרגולות אלומיניום חשמליות אפשר לבצע הצללה מותאמת אישית וחכמה יותר. אבל מה צריך לדעת על אלומיניום ועל פרגולות באופן כללי? כל המידע החשוב בהמשך.

פרגולות אלומיניום חשמליות – מה זה ומתי כדאי להתקין אותן?

פרגולות אלומיניום חשמליות הפכו את החיים של רבים לאיכותיים יותר, גם בשל השימוש בחומרי אלומיניום אשר נחשבים קלים יותר לבנייה, חסכניים יותר וכאלה שניתן לפרק ולהרכיב בקלות, כמו גם משום שסוככים חשמליים יכולים להטיב מאד עם איכות החיים ולאפשר שליטה במרחב.

פרגולה מחיר מבצע

מה צריך לדעת על פרגולות אלומיניום באופן כללי?

פרגולות עשויות אלומיניום חומר נפוץ הידוע גם בשם 'חמרן' – הפכו להיות מבין הדרכים המרכזיות להצל שטחים חיצונים של מבנים מסוגים שונים, בעוד שהן תופסות מקום מכובד בין פרגולות עץ, לבין כאלה העשויות חומרים טבעיים אחרים.

אלומיניום, נחשב חומר יעיל לעבודה, קל לייצור, תוך שמי שבוחר בחומר זה לבניית סוכך או מחסה בכל מקום: יוכל ליהנות מבנייה קלה, שקטה, מהירה וידידותית לסביבה, שהכל נעשה באמצעות חומר קל משקל, המשווק בעלות נמוכה יחסית וכזה שמחזיק מעמד לאורך שנים מבלי להחליד או להתכלות.

פרגולות אלומיניום הן כאלה שמורכבות בחצרות של אנשים פרטיים, מוסדות ציבוריים ובתי עסק בעוד שהמומחים בתחום יודעים לבצע התאמה של האלמנטים בבנייה לצרכים של המקום, לסגנון העיצוב, כמו גם לאקלים ולמזג האוויר בחלל החיצוני. לכן רבים בוחרים חברות מקצועיות להרכבת פרגולות אלומיניום רגילות, או פרגולות אלומיניום חשמליות.

מה זה פרגולה חשמלית?

סוכך מסוג זה הינו פרגולה עשויה אלומיניום שבנויה משלבי ולוחות חמרן בגדלים שונים. הפרגולה מותקנת על ידי חיבור חזק למבנה קיים ותמיכה של שני בסיסי אלומיניום, תוך שהיא מקנה סיבוב של שלבי האלומיניום הנמצאים בחלק העליון של הפרגולה בזווית של 110 מעלות.

סיבוב השלבים נוצר על ידי מנוע חשמלי שניתן לשלוט בו בלחיצת כפתור, בעוד שהסיבוב מקנה סגירה הרמטית של הפרגולה, פתיחת הגג עד הסוף, הכנסת אוויר למקום, תוך סיבוב בזוויות שונות ושליטה מלאה הגג הפרגולה להתאמה למזג האוויר ולצרכים האישיים, כאשר המשתמש יכול לשלוט בגג באמצעות לחיצה קלה על כפתור המניע את הגג.

מתי נצטרף פרגולה חשמלית?

בפרגולה מסוג זה משתמשים כאשר רוצים שתהיה שליטה מלאה על הטמפרטורה בתוך הפרגולה ובתוך המבנה (כי הרי סוכך המחובר למבנה יכול לסייע להוריד או להעלות גם את הטמפרטורה בתוך המבנה), הפרגולה מתאימה למי שרוצה לשלוט במידת קרני המשמש שנכנסות למרחב החיצוני כמו גם בכניסת האוויר ובמקרים של צורך באיטום החלל החיצוני נגד גשם.

באמצעות שלבי הפרגולה שנפתחים בזוויות שונות ונסגרים הרמטית בעת הצורך, אפשר ליהנות משליטה מלאה במרחב, כמו גם הכנסת קרני שמש או איטום של 95 אחוזים בעת גשם ורוח חזקה.

היתרונות של פרגולה חשמלית

ניקוז מי גשם – באמצעות הזזת השלבים של הפרגולה ניתן לבצע ניקוז מי הגשם מהגג מה שמועיל מאד לבטיחות המבנה.

אוורור – באמצעות פרגולות חשמליות ניתן להכניס אוויר למרחב החיצוני בעיקר בימי קיץ חמים במיוחד.

עיצוב – פרגולות אלומיניום חשמליות מהוות השלמה לקונספט עיצוב יוקרתי והן מעידות על השקעה בכל הפרטים במבנה, כמו גם שהן אלמנט עיצוב דקורטיבי יוקרתי.

חסכון בעלויות – באמצעות פרגולות מסוג זה ניתן ליהנות מחסכון באנרגיה וזאת משום שפרגולה שמאפשרת סגירה הרמטית יכלה לצנן את המרחב ובכך לחסוך בהוצאות חשמל. בנוסף, אלומיניום נחשב חומר ידידותי יותר, איכותי וכזה שניתן להקים במהירות ללא צורך בהוצאות בנייה ושיפוצים גבוהות.

היכן כדאי להציב פרגולות אלומיניום חשמליות?

פרגולות מסוג זה אפשר להתקין כמעט בכל מקום החל ממרפסות, גינות, בריכות, פטיו, חצרות וכל מקום בו אתם רוצים הגנה מפני קרני שמש  חזקות או מפני רוחות וגשם עז.

לסיכום, פרגולות החשמליות מאלומיניום הן הדבר הבא בעיצוב ותכנון הבית ומבנים ציבוריים. לכן יש תמיד לבדוק את האופציות העומדות לרשותכם ואת הדרך להפוך את המרחב החיצוני למושלם!

 

פרגולות אשר בעבר היו מורכבות רק באמצעות שילוב של קורות עץ יחדיו והרכבתן בסמוך או בצמוד למבנה, מפנות בשנים האחרונות את מקומן עבור פרגולות עשויות אלומיניום, המקנות דרך קלה יותר להצל את המרחב. פרגולות אלומיניום מסוגים שונים, כמו למשל פרגולות אלומיניום חשמליות, מקנות אורח חיים טוב ויעיל במרחב, תוך בניית סוכך בצורה קלה. אז מה צריך לדעת על שיטת הבנייה ועל היתרונות שלה? הכל בהמשך!

פרגולות חשמליות – כל היתרונות

אם אתם רוצים לבצע הצללה של החלל החיצוני של הבית, של בית העסק, המרחב הציבורי או כל מקום: חשוב שתדעו כי באמצעות בניית פרגולה עשויה אלומיניום וכזאת שפועלת בצורה חשמלית, אפשר לבנות אלמנט הצללה נכון, המורכב בחסכוניות עם מקסימום ידידותיות לסביבה.

 

קווים לדמותן של פרגולות אלומיניום

כדי להבין מהן בדיוק פרגולות אלומיניום, חשוב לדעת בתחילה כי מדובר בשיטת הצללה חדשה יחסית אותה מיישמים רבים בעשורים האחרונים.

באמצעות שימוש בחומר אלומיניום שנחשב נפוץ, קל לבנייה והתקנה, שמקנה לוחות קלות משקל, כמו גם בנייה קלה וידידותית לסביבה (וזאת בשל העדר פסולת בניין) למרות שלעיתים לצורך התקנת פרגולה חשמלית אנו נזמין את חברת POWER ניסור בבטוןן בכדי שיכינו את השטח לפני ההתקנה  – אפשר לבנות כל מבנה בחצר למען הצללה ושמירה על המרחב נעים ונקי.

אלומיניום הפך השנים האחרונות לחומר מבוקש בתעשייה ממנו בונים פרגולות, משטחים, ציוד לחקלאות ותעשייה, הוא משמש לבניית פרופילים מסוגים שונים, לבניית מכלים, כמו גם חלונות ודלתות, תוך ששימוש בחומר זה חוסך זמן, כסף ומשאבים.

מה צריך לדעת על פרגולה חשמלית?

פרגולה חשמלית מאפשרת את שיא הקדמה והתפעול הפרקטי בכל הנוגע להצללה בחללים חיצוניים. פרגולה חשמלית מקנה את היכולת לשלוט בגג הפרגולה תוך כיוון לוחות הגג בצורה מותאמת אישית. גגון עשוי אלומיניום בנוי בעצם מ 4 מוטות שמשמשות כמוטות תומכים להנחת הפרגולה, או הצמדה של 2 מוטות אל קיר המבנה. לאחר הצבת המוטות בצורה מקצועיות וחזקה, בונים המומחים גג לפרגולה המיוצר מלוחות אלומיניום המחוברות אל מנגנון מיוחד שבאמצעות כפתור: מאפשר שליטה בכיוון הלוחות, סגירת הגג העת הצורך ושינוי זווית הלוחות על גג הפרגולה בזוויות של עד 110 מעלות. בכך אפשר להצל את החלל משמש חזקה, לאפשר כניסת אוויר בעת הצורך, ליהנות משמיים נפלאים בעת הזזה טוטאלית של הלוחות, כמו גם לבצע איטום בימים קרים וגשומים.

 

יתרונות של פרגולות חשמליות

פרגולות חשמליות עשויות אלומיניום מאפשרות למשתמשים שלל יתרונות, ביניהם:

  • שליטה – באמצעות פרגולות אלומיניום אפשר ליהנות ממקסימום שליטה בגגון הפרגולה, תוך שינוי הלוחות שמשמשים להצללה, לפי תנאי מזג האוויר.
  • קלות בנייה – באמצעות חומרי אלומיניום ניתן לבנות גגון למרפסת או לאזור החיצוני, כמו גם פרגולות אלומיניום או אפילו 'גזיבו' שישמש מקום מוצל ונעים שניתן לשהות תחתיו. באמצעות בנייה קלה של גגונים וסוככים. אפשר לבנות ללא פסולת בניין או זיהום אוויר, כאשר הכל נעשה באמצעות הלחמה של מוטות ולוחות אלומיניום לפני התכנון המבוקש.
  • כניסה של אוויר – באמצעות פרגולה חשמלית יכולים רבים לאפשר כניסה של אויר נעים אל האזור החיצוני וזאת בשל שינוי לוחות ההצללה עשויות האלומיניום, כמו גם באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת המאפשרת בלחיצת כתפור לשנות את זווית הלוחות ובכך להקנות איכות חיים טובה יותר במקום.

חום ועיצוב

  • הקלה בעומס החום – בימים חמים ניתן להגיע אל המקום החיצוני שבמבנה ולשהות תחת פרגולה איכותית וכזאת שמאפשרת מחסה מושלם ומאוורר מפני קרני השמש. בנוסף, חשוב לדעת כי פרגולה אשר מחבורת למבנה, תקל על מידות החום, כמו גם תוריד את המעלות בתוך החלל הפנימי ב 3 מעלות לפחות!
  • התאמה לעיצוב  – כאשר מעצבים פרגולות חשמליות באמצעות אלומיניום, ניתן לבחור במספר שיטות עיצוב וזאת בשל היכולת של אנשי המקצוע לצבוע ולעצב את מוטות האלומיניום בהתאם למראה המבוקש. כיום אפשר להתאים את הסוכך לפי מגוון עיצובים, ביניהם: עיצוב כפרי, תעשייתי, מודרני, ים תיכוני, פרובנס, עיצוב רטרו, עיצוב מהמזרח הרחוק ועוד.

אחת הדרכים האלגנטיות לאפשר הצללה בחלל החיצוני של בית עסק או של כל מרחב, היא בניית פרגולה, כאשר כיום פרגולות עשויות אלומיניום ופרגולות חשמליות, הפכו לשם דבר בכל הנוגע להצללה ואיכות חיים. אבל מה צריך לדעת על פרגולה חשמלית ועל שיטת ההצללה? כל המידע בהמשך!

פרגולה חשמלית – מדוע צריך אותה וכיצד מתקינים?

קרני שמש חמימות יכולות ללטף את הגוף, לאפשר יום מושלם, כמו גם ששמש נעימה מקנה מזג אוויר כיפי לשהייה בחוץ עם חברים, בני זוג ובני משפחה. אבל מה עושים כאשר קרני השמש חזקות מידי? אחד הפתרונות הפופולאריים היא הגנה באמצעות בניית סוכך מתאים הידוע גם בשמו: פרגולה. פרגולה בשנים קודמות נבנתה תמיד על ידי שילוב של קורות עץ המחוברות למבנה, או שהיא הורכבה כאשר היא עומדות על ארבע "רגליים" על הקרקע, בעוד שהסכך נבנה גם הוא ממוטות עץ בשיטת שתי וערב, תוך שעל גבי הגג ניתן להתקין שלל כיסויים כמו יריעות במבוק, כפות תמרים, מתיחת בד להצללה, כמו גם רעפים.

עם זאת כיום מפנות פרגולות העץ את מקומן לפרגולות עשויות אלומיניום, כאשר חומר זה נחשב קל יותר לבנייה והרכבה, מאפשר בנייה מהירה ויעילה, כמו גם עלות נמוכה יותר של חומרים ובכך הפיכת החלום על פרגולה בחצר הבית או העסק, למציאות!

מה צריך לדעת על פרגולה חשמלית?

פרגולות חשמליות הן בדרך כלל כאלה העשויות אלומיניום תוך שהסוכך שלהם עשוי שלבים, מקנה שליטה מלאה על השלבים שמרכיבים אותו, בעוד שבאמצעות מנגנון חשמלי ניתן לשנות את המנח של השלבים ובכך להכניס קרני שמש מתחת לסוכך. בנוסף חשוב לדעת כי הזזת השלבים מקנה תצפית מרהיבה אל השמיים, כמו גם הכנסת אוויר בימים חמים. אחד היתרונות הבולטים של פרגולה חשמלית היא היכולת לשלוט בגג הפרגולה ולשנות אותו בהתאם למזג האוויר ובכך ליהנות ממחסה דינאמי והצללה מושלמת בימי שמש חמים.

פרגולה חשמלית – איך זה עובד?

על מנת להבין את הדרך אשר בה מופעלת הפרגולה, חשוב להבין כי הפרגולה פועלת על ידי מנגנון חשמלי שמאפשר דינמיות והזזתם של השלבים השונים בפרגולה. המנוע מופעל בשלט רחוק תוך קבלת שליטה מלאה על שינוי השלבים בסוכך הפרגולה, כאשר התנועה של השלבים נקבעת לפי רצון האדם שמשתמש במחסה, תוך שהיא מאפשרת במקרים של גשמים או נזילות גם איטום מפני מים ולכן היא כה פופולארית בבתים פרטיים בהם יש לשלוט בכמויות המים שנמצאות על גגות המבנה. השלבים של הפרגולה מסתובבים בצורה דינאמית בזויות של 110 מעלות תוך עצירה של השלבים בכך זמן ובכך קבלת שליטה מלאה על הדינאמיות שהקונסטרוקציה מציעה.

היכן אפשר להתקין פרגולה חשמלית?

פרגולות חשמליות ניתן לראות גם בבתים פרטיים אך גם בעסקים כגון: בתי קפה, מלונות מסעדות, מתקני ספא ובריכות, משרדים, שטחים ציבוריים וכל מקום שבו דרוש צל, אך גם שליטה מלאה באופן כניסת קרני השמש לאזור. לדוגמא: פרגולה חשמלית תתאים לבתי קפה בהם יש לבצע התאמה של מידת האור והשמש הנכנסת לצרכי הלקוחות, כמו גם שהיא מעולה לאיטום חללים חיצוניים בימים קרים.

מהם היתרונות של פרגולות חשמליות?

חשוב לדעת כי לפרגולות שניתן לשלוט בהן באמצעות שלט ולכוונן את השלבים שלהם לפי הצורך, ישנם כמה וכמה יתרונות בולטים, ביניהם:

  • שליטה בכמויות האור והצל.
  • שימוש מותאם אישית לצרכים של האנשים במבנה.
  • הורדת הטמפרטורות של המרחב בימי שמש חמים.
  • איטום כנגד מים וריכוז מים מן הגג אל מקומות ייעודיים.
  • גמישות מלאה בשיטת ההצללה.
  • עיצב מושלם.
  • פרקטיות.
  • עמידות בכל תנאי מזג האוויר.

כיצד מתקינים פרגולה חשמלית?

בכל הנוגע לפרגולות חשמליות, פרגולות מסוג זה מותקנות על ידי חברות בנייה ושיפוצים. המומחים בתחום מבצעים התאמה של סוג הפרגולה לפי כמה פרמטרים חשובים, כמו: גודל המרחב שבו ניתן להציב את הפרגולה, הצורך ביציבות בעת ההתקנה, צרכים של הלקוח, מיקום שבו הסוכך יוקם, תנאי מזג האוויר והאקלים במקום, טקסטורות לוחות האלומיניום ועיצוב מותאם אישית למרחב הקיים.

כיצד בוחרים את חברות הבנייה הטובות ביותר להקמת פרגולה עשויה אלומיניום?

 

כיום ישנן לא מעט חברות בנייה מקצועיות שיציעו לכם לבצע את התהליך תוך התאמת הפרגולה לצרכים שלכם. עם זאת כאשר אתם בוחרים בחברה מקצועית, שימו לב כי אתם בוחרים כזאת שיש לה ניסיון בבנייה קלה באמצעות אלומיניום, כי קיבלתם המלצות על חברות טובות שיוכלו לבצע את תהליכי הבנייה בבטיחות, כמו גם שיש לבחור בחברות מקצועיות שפועלות בשיתוף עם מהנדס, תוך מתן תשומת לב לכל תקני הבטיחות בזמן ההתקנה ועבודה תחת כל תווי התקן הדרושים.

עיצוב פרגולה בצורה נכונה

מלבד בחירת אנשי המקצוע הטובים ביותר לבנייה, חשוב לדעת כי חלק מהתוצאה הסופית של מראה הפרגולה, תלוי גם בכם וזאת בשל החזון שלכם לעיצוב נכון במרחב ולקבלת אלמנטים נכונים במרחב. בשל כך יש לבחור עיצוב מתאים של פרגולה חשמלית למרחב ולחלל המבנה, כמו למשל פרגולה המעוצבת בסגנון מודרני, כפרי, סגנון יפני, ים תיכוני או כל סגנון עיצוב הקיים אותו תרצו להתאים אל המרחב החיצוני שלכם. נסו לבדוק עם המומחים בתחום כיצד אפשר להתאים את מוטות האלומיניום ואת המראה הכללי לחזון שלכם ובכך לבצע התאמה נכונה. לסיכום, פרגולה חשמלית מאפשרת פתרון מושלם עבור רבים והיא תקנה שליטה בתפעול המרחב ושלל יתרונות שמביאה עמה פרגולה המשמשת להצללה. בשל כך חשוב כבר עכשיו לבחור בחברות הבנייה הטובות ביותר שיכולות לספק לכם שלל פתרונות עיצוב והצללה.

לסיכום, פרגולות חשמליות עשויות אלומיניום יקנו לכל אחת ואחד אורך חיים איכותי ונעים יותר בחלל החיצוני של כל מבנה. מלבד זאת, בניית פרגולה מכל סוג, תעלה את ערך הנכס ותקנה לכם מבנה מעוצב, נעים ואיכותי יותר.

אם אתם רוצים לאפשר צל במרחב המבנה שלכם, כמו גם מחסה ראוי, אבל אתם רוצים לעשות זאת בצורה חסכנית גם בעלויות וגם במקום – חשוב שתדעו ותכירו דרך יעילה להצל ולהגן על המרחב וזאת באמצעות פרגולות אלומיניום תלויות. אבל מה חשוב לדעת על הקמת פרגולות מסוג זה? וכיצד מתבצעת ההתקנה הייחודית? כל המידע בהמשך.

פרגולות אלומיניום תלויות – מה זה אומר וכיצד מתקינים?

אם יש לכם מרפסת, חצר, דק, או כל חלל חיצוני שכל כולו שלכם – חשוב שתדעו כי הקניית צל, הגנה ומחסה, מומלצת במיוחד, שכן הצללה מכל סוג תאפשר הגנה מקרני השמש הלוהטות, כמו גם מחסה מגשם, רוח או ברד, תוך יצירת חלל חיצוני שכיף ונעים לשהות בו.

פרגולות אלומיניום תלויות מקנות לרבים את האופציה לאפשר הצללה במרחב חיצוני, ללא צורך בבנייה מסיבית, ללא ימי עבודה ממושכים, כמו גם עם מינימום פסולת בניין ומקסימום חסכון! אבל מה זה בכלל פרגולות אלומיניום תלויות?

פרגולות אלומיניום תלויות מקנות דרך נעימה ונכונה להצללה של כל חלל חיצוני וזאת על ידי בניית סוכך אטרקטיבי וחכם אשר מגן על מרפסות, חצרות ושלל מרחבים חיצוניים מפני קרני שמש חזקות, מפני גשם, רוחות ושאר פגעי מזג האוויר.

הפרגולה נראית, כאשר מביטים בה ממרחק,  כסוג של גגון עשוי אלומיניום מעוצב, אשר ממש נראה כאילו הוא יוצא או מתוך המבנה עצמו ומבין הקירות, תוך שהסוכך מותקן באופן ישר המגן על המרפסת ומקנה קבלת מראה מעוצב, מינימליסטי ונעים במרחב.

פרגולות אשר כבשו את בעלי הבתים בכל הארץ ובעולם, בנויות בצורה בה לא נעשה שימוש בקורות ועמודים אלא רק ביצוע תמיכה על ידי תליה, בעוד שהמקצוענים בתחום מחזקים ותולים את הפרגולה באמצעות מוטות ייעודיים ומתן תמיכה על ידי תלייה של הפרגולה בצורה מאובטחת וחזקה. בכך נוצר מצב של גגון שאינו מצריך בנייה מסיבית, אלא רק תמיכה והצמדה אל המבנה עצמו.

פרגולה תלויה מאלומיניום – כל היתרונות

חשוב לדעת כי אם אתם בוחרים בהתקנת פרגולות אלומיניום תלויות, אתם יכולים, מלבד קבלת סוכך אלגנטי ומינימליסטי למרחב, ליהנות מכמה יתרונות בולטים, ביניהם:

עיצוב מושלם – באמצעות פרגולה תלויה עשויה אלומיניום אפשר ליהנות מעיצוב מושלם של החלל החיצוני תוך בניית אלמנט דקורטיבי, יעיל וחכם להגנה מפני השמש, או מכל פגעי מזג האוויר.

עלויות נמוכות – בשל היכולת לבנות פרגולה בבנייה קלה ללא שימוש בחומרי בנייה מבטון, כמו גם ללא עלויות ימי עבודה יקרים: אפשר להוזיל עלויות בהקמת הצללה לחלל חיצוני.

פרגולה מאלומיניום חוזק והגנה

חוזק – בזמן שצליות, סוככים מעץ או מבמבוק, ושאר פתרונות הצללה: עפים ברוח ואינם יציבים, פרגולות אלומיניום הינן כאלה שעמידות נגד כל מזג אוויר קיצוני, כמו גם שהן חזקות ובטוחות.

הגנה עם שליטה  – כיום ישנן פרגולות אלומיניום תלויות אשר ניתן באמצעותן לשלוט בשלבי הגג של הפרגולה, וזאת על ידי שלט חכם המזיז את השלבים בגג לפי ההתאמה למשתמש, בזויות של 110 מעלות.

למי מתאימות פרגולות אלומיניום תלויות?

פרגולות תלויות מתאימות לשלל מרחבים, בין אם מדובר במרפסות, דק, בריכות גינות, מרחבים ציבוריים, משרדים, בניינים ועוד. הפרגולה מתאימה לכל מקום בו רוצים לבצע הצללה חכמה בעלויות אטרקטיביות.

כיצד בוחרים חברה מקצועית להתאמת הפרגולה?

זה נכון, כיום לא חסרות חברות מקצועיות המציעות בניית שלל סוככים וגגונים עשויים אלומיניום או עשויים חומרים אחרים. עם זאת בחירת חברה טובה הינה במעלה ראשונה, גם לשם התקנה בטוחה, כמו גם לשם קבלת שירות מושלם.

בשל כך יש תמיד לבחור חברות מקצועיות, אמינות אשר מקימות אלמנטים ובונות פרגולות אלומיניום תלויות על פי מתן תשומת לב לכל תווי התקן, למען שמירה על בטיחות.

אם תבחרו חברה טובה לה אנשי מקצוע מנוסים: תוכלו לבצע הצללה נכונה, מותאמת אישית וכזאת שמסופקת לכם במחירים נוחים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!