פרגולת אלומיניום מתכווננת חשמלית

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

פרגולת אלומיניום מתכווננת חשמליתפרגולת אלומיניום מתכווננת חשמלית

החלום שלנו הוא לשבת רגל על רגל בסוף היום ולהנות מאור היום שעוד מעט יחלוף. לפעמים האור הזה יכול קצת להציק, אז בשביל זה יש לנו פרגולת אלומיניום מתכווננת חשמלית. יש הרבה סוגים של פרגולות, אבל כאשר אנחנו מדברים על הנוחות שלכם אסור להתפשר על פחות מפרגולות אלומיניום חשמליות. כן, המחיר יהיה גבוה יותר מפרגולות ידניות, האם זה שווה את המחיר? 

 

מהי פרגולת אלומיניום מתכווננת חשמלית?

המטרה של פרגולה מתכווננת היא להעניק לכם פתרונות הצללה על המרפסת או בגינה הביתית. כאשר אנחנו מדברים על פרגולה קבוע לא באמת תוכלו למצוא את פתרונות ההצללה המדויקים. יש לכם את האפשרות לבחור בפרגולת אלומיניום מתכווננת חשמלית או ידנית. באמצעות פרגולה חשמלית תוכלו לעשות הכל על ידי לחיצת כפתור. פרגולות מתכווננות מעניקות לנו את האפשרות לפתוח, לסגור או לכווננן את התריסים של הפרגולה בהתאם לזווית הרצויה. יש דגמים שונים של פרגולות מתכווננות, היתרון בבחירה של פרגולות אלומיניום הוא שאתם יכולים לבחור את העיצובים בהתאמה אישית. 

לרוב פרגולות מתכווננות יהיו עשויות מאלומיניום, ניתן להתקין אותן כמעט בכל מקום. פרגולות מתכווננות מתאימות לחצרות, מרפסות, בריכות, חניונים, מבנים מסחריים ועוד. כפי שציינו, אלומיניום הוא חומר הגלם הנכון ביותר לסוג הפרגולה הזה. עם זאת, תוכלו לבחור גם בפרגולות מעץ ואפילו מתכת. היתרון באלומיניום הוא המחיר ואפשרויות העיצוב. 

תוספות לפרגולה

כחלק מבניית הפרגולה תוכלו גם להוסיף עוד אלמנטים אשר יהפכו את החוויה לנוחה יותר. יש סוגים שונים של פרגולות מתכווננות אשר מאפשרות פתרונות קירוי ואיטום. ניתן לסגור באופן הרמטי את המרפסת בעזרת פרגולה מתכווננת, או ליצור הצללה חלקית בזוויות שונות. הפרגולות נשלטות או באופן ידני או באמצעות שלט מתאים. כמו כן, תוכלו באמצעות מתג לכוון את הפרגולות. ניתן לראות בבתים ישנים פרגולות מתכווננות עשויות מפלסטיק, ההבדל בין אלומיניום לפלסטיק הוא ניכר. פרגולה מפלסטיק תהיה זולה יותר, אך הבלאי הגבוה שלה אינו שווה את ההשקעה בעינינו. כמו כן, פרגולה מפלסטיק אינה בטיחותית מפני פריצות כמו אלומיניום.

 

בחירת אופן ההתקנה

יש לכם אפשרויות התקנה שונות לפרגולה מתכווננת. האפשרות הראשונה היא לבחור בפרגולה אשר עומדת על 4 עמודים, או לבחור בפרגולה אשר עומדת על שתי רגליים ומחוברת לקיר. לרוב אנחנו נראה פרגולה עם 4 רגליים רק כאשר מדובר על פרגולות גדולות בחצרות או מקומות פתוחים. הבחירה בפרגולה על שתי רגליים הינה פופולרית יותר. כמו כן, תוכלו לבחור בפרגולה צפה מתכווננת שהיא ללא רגליים בכלל ורק מחוברת לקיר. כדי לבחון מהי ההתקנה הנכונה ביותר עבורכם עליכם להתייעץ עם בעל מקצוע. בחירת סוג הפרגולה אינה רק בשל נוחות או מחירים, מדובר גם על עניין בטיחותי. חשוב לציין, את חיבור הפרגולה לקיר ניתן לעשות על קיר גבס בלבד. 

ההתקנה צריכה להיות מבוצעת על ידי בעל מקצוע מנוסה ובעל רישיון. למעשה, אף אחד לא מונע מכם להתקין את הפרגולה באופן עצמאי, אין שום חוק שאוסר זאת כל עוד יש לכם אישור קונסטרוקטור. עם זאת, זכרו שמדובר על משטח שאתם יושבים מתחתיו עם המשפחה שלכם. כדי למנוע נזקים, אם אין לכם ניסיון בתחום הזה תנו לבעל המקצוע לעשות זאת עבורכם. מחיר ההתקנה לרוב יהיה כלול במחיר המוצר, כך שאתם חוסכים כמה מאות שקלים בודדים במקרים חריגים.

מבעד לכך, אם אתם רוצים שתהיה לכם אחריות גם על ההתקנה ולא רק על המוצר עליכם לדאוג לכך שבעל מקצוע מורשה יבצע את ההתקנה עבורכם. כל חברה שמכבדת את עצמה מספקת תעודת אחריות למוצר אשר כולל את מדיניות החנות, בין אם מדובר על תקלה או בעיה בהתקנה. לדוגמא, בעיות איטום כלולות רק בחלק מסוים של החברות בתחום התקנת הפרגולות. בחרו בחברה אשר מציעה לכם אחריות כוללת.

מחירים

מחירי פרגולת אלומיניום מתכווננת חשמלית יהיו גבוהים יותר מאשר דגמים ידניים או סוגים שונים של פרגולות. הסיבה לכך שמחירי פרגולת אלומיניום מתכווננת חשמלית גבוהים הוא בגלל המנגנון החשמלי שיש להתקין. המחיר נקבע לפי מ"ר. המחיר הזול ביותר שנמצא יהיה החל מ-1,000 ש"ח למ"ר. המחיר הממוצע בשוק הוא כ-1,400 ש"ח למ"ר. ואילו המחיר הגבוה ביותר יהיה כ-2,100 ש"ח למ"ר. המחירים משתנים בהתאם לעיצוב, מורכבות העבודה וגודל הפרגולה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!