שימוש בסנפלינג למטרת עבודה: האם זה אפשרי?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

איטום קירות חיצוניים וסדקים בסנפלינג הוא תהליך של מריחת חומר איטום על פני קירות חיצוניים וסדקים בסנפלינג. זה נעשה כדי למנוע כניסת מים מבחוץ למבנה. איטום קירות חיצוניים וסדקים בסנפלינג יכול להיעשות גם למטרות אסתטיות, כמו למשל להראות כאילו הקיר לא סדוק. איטום קירות חיצוניים וסדקים בסנפלינג הוא תהליך של איטום הרווחים בין הקיר למשטח. התהליך נעשה באמצעות חומר איטום למילוי הפערים. יש למרוח את חומר האיטום בצורה כזו שלא יהיה גלוי מבחוץ ולא אמורה להיות לו השפעות שליליות על הקיר. חומר האיטום אמור גם להיות מסוגל לעמוד בתנאי מזג אוויר קשים כמו גשם, שלג, חום, קור וכו'.

איטום קירות חיצוניים

איטום קירות וסדקים חיצוניים באמצעות סנפלינג הוא חלק חשוב מאוד בתהליך. צריך לעשות את זה נכון, אחרת כל העניין ייהרס. הצעד הראשון הוא לזהות את כל הסדקים או החורים בקירות. לאחר מכן, השתמש באיטום דבק כדי למלא את החורים הללו. לבסוף, השתמשו באקדח איטום ובחומר איטום כדי לכסות סדקים גדולים מכדי שהאיטום יתמלא בעצמו. מאמר זה ידון כיצד לאטום קירות חיצוניים וסדקים בסנפלינג. על מנת לאטום קירות חיצוניים וסדקים בסנפלינג יש להסיר תחילה את הצבע הישן בעזרת מגרד צבע. לאחר מכן, השתמש במברשת תיל כדי לנקות את פני השטח לפני מריחת פריימר או איטום. אתה יכול גם להשתמש במכונת כביסה חשמלית עבור שלב זה אם יש לך אחד זמין. ניתן לאטום קירות חיצוניים וסדקים בטכניקת סנפלינג. טכניקה זו כרוכה בשימוש באיטום אשר מורחים על פני הקיר על מנת להרחיק מים.

שלבים:

  • יש למרוח איטום על הסדק או החור בקיר החיצוני
  • השתמש במברשת כדי לדחוף חומר איטום לכל הרווחים בשטח הקיר
  • במידת הצורך, השתמש ברולר כדי למרוח עוד חומר איטום ולוודא שהוא מתפזר באופן שווה על פני השטח.

שימוש בסנפלינג

חלק זה דן בשימוש בסנפלינג לאיטום קירות חיצוניים וסדקים על מנת למנוע כניסת מים למבנה. קירות חיצוניים מועדים יותר לנזק מכיוון שהם חשופים לתנאי מזג אוויר קשים כמו גשם, רוח, שמש ושלג. תנאי מזג האוויר הקיצוניים עלולים לגרום לסדקים בקירות חיצוניים שעלולים להוביל לנזילת מים דרך הסדקים אל פנים הבניין. ישנן שיטות שונות שניתן להשתמש בהן לאיטום קירות חיצוניים ולמניעת חלחול מים דרכם. איטום קירות חיצוניים עם צבע חיצוני היא אחת הדרכים למנוע את חלחול המים דרכם. עם זאת, לשיטה זו יש מגבלות כמו כאשר צביעה על צבע ישן לא תספק אפקט איטום טוב או כאשר אין גישה למשטח הקיר החיצוני (למשל, כאשר הוא ממוקם על גבי גג). שיטה נוספת לאיטום קירות חיצוניים היא באמצעות טכניקות סנפלינג הכוללות התקנת כבלי פלדה לאורך דופן קיר חיצוני ולאחר מכן הצמד

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!