איך לבחור תריסים וסוככים למרפסת הבית?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מרפסת היא אחד המקומות הנעימים ביותר בבית, זה המקום למנוחה אחרי יום עבודה מתיש או בסוף השבוע, כדי לצבור כוחות לשבוע החדש שעומד בפתח. כדי ליצור נינוחות מקסימלית כדאי להתקין במרפסת תריסים וסוככים שיאפשרו לשבת במרפסת גם כשהשמש יוקדת וקרניה חודרות למרפסת.

בחירת תריסים למרפסת 

השמש המפנקת היא תענוג אמיתי, אך כשמדובר בשעות הצהרים שבהן קרני השמש הן בשיא עוצמתן קשה ליהנות משייבה רגועה במרפסת כיוון שחם מאד והשמש מסנוורת. הפיתרון לסיטואציה זו היא התקנת תריס אור חשמלי, אשר מאפשר שליטה על כמות האור שנכנסת פנימה. 

באפשרותם של הדיירים לתכנן את רמת האור שבוקעת בין התריסים בהתאם לעוצמת השמש בשעות השונות. מכיוון שמדובר בתריסים בעלי שלבים צרים שמותקנים כשקיים מרווח אנכי גבוה יחסית ביניהם, אפשר לעצור את חדירתן של קרני השמש ועדיין ליהנות מהחום המינימלי שלה ומהאור ששוטף את המרפסת.

התקנת סוכך במרפסת 

מרפסות השמש הן אחת מהאהבות של הישראלים בביתם ולכן הם מנצלים את שעות הפנאי לשבת במרפסת עם בני המשפחה והחברים לשעות של אושר. 

כדי שהשמש החמה תאפשר להם לשבת במרפסת פרקי זמן ארוכים הם מתקינים בה פרגולה שתהיה מחסום בפני קרני השמש בשעות החמות. בעבר רוב הסוככים היו ידניים או קבועים, אך היום המגמה היא להתקין סוככים חשמליים שמאפשרים גמישות באופן הניצול שלהם בהתאם לצורך של הלקוחות ולמזג האוויר.

מדובר בסוכך פונקציונלי אשר מותקן מעל כל שטח המרפסת, חלקו הוא ישר וחלקו האחר מוטה כלפי מטה בזווית המתאימה ביותר וזאת בהתאם למיקומה של המרפסת ולעוצמת השמש בנקודה זו. את הסוכך מפעילים באמצעות שלט, אפשר להשאיר את כולו פתוח, לסגור חלק ממנו או את כולו בהתאם לנוחותם של הדיירים ולמצב מזג האוויר בכל יום. כדי לשמור על תקינותו של הסוכך, מומלץ לקפל אותו בחורף כאשר נושבות רוחות חזקות ויש סערות וזאת כדי לא לפגום באיכותו.

התקנת סוכך בטיחותי 

כאשר מזמינים סוכך חשמלי יש לוודא שהקבלן הוא מומחה בתחום זה, שהוא התקין כבר סוככים כאלה ושהוא פועל ברישיון. יש צורך להקפיד על בטיחות מרבית בעת התקנת הסוכך לאור משקלו הרב, כדי שהוא לא ייפול חלילה על בני הבית.

מהנדסים מקצועיים אשר עוסקים בכך מתכננים את הסוכך על פי המבנה הגיאומטרי של המרפסת. מרבית הסוככים שנבנים היום הם מאלומיניום, לאור היתרונות הרבים של חומר זה שמתאימים מאד לשימוש זה. 

עיצוב של סוכך במרפסת 

המרפסת היא חלק אינטגרלי של הבית ולכן הקו העיצובי שלה אמור להיות בהמשכיות לעיצוב הנבחר של הבית. מעצבי פנים רבים שמעצבים את נראותו של הבית, מכינים גם סקיצה עבור הסוכך כך שיהיה בעצוב מתאים ובגוונים ששולטים בקו העיצובי של הבית. 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!