איך ליצור הצללה לכלב בחצר?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

החלום של אנשים רבים זה בית עם חצר, במיוחד כשיש כלב, אך שהיה של כלב בחצר מצריכה אחריות. יש לדאוג שיהיה לו מקום מוצל לשכב בו בימים חמים מאוד וגם מחסה מפני הגשם במידה והוא יהיה בחוץ גם בזמן הזה של השנה. הדרך הכי טובה למחסה עבור הכלב, היא לדאוג לאזורי הצללה. בכתבה הבאה נסביר איך לייצר אזורי הצללה בחצר עבור הכלב שלכם.

למה מלונה לא מספיקה כאזור הצללה?

הרבה חושבים שאם לכלב קיימת מלונה, היא מספיקה כדי שיהיה לו מקום מחסה. בעניי זה יש להבין שרוב היום הכלב לא שוהה במלונה ולמעשה המלונה היא אזור השינה והמנוחה שלו. לפי צוות כלב נבון (www.wisedog.co.il) כדי לספק לכלב אזור הצללה יש צורך ביצירת אזורים מוצלים בכלל החצר ולהשאיר את המלונה לצרכים שלה היא נועדה.

פרגולות חשמליות כאזור הצללה פרקטי

אחת הדרכים ליצירת אזור הצללה פרקטי עבור כלבים הוא הפרגולות החשמליות. מדובר בפרגולות אלומיניום בשילוב עם בד חזק שמאפשרות שליטה על ההצללה. בעזרת המתג של הפרגולה ניתן לייצר אזור הצללה מלא בימי שמש חזקים, אזור הצללה חלקי בימים שרוצים קצת שמש ובימים בהם נעים בחוץ, אפשר גם להיות ללא הצללה. זוהי פרגולה מצוינת שתייצר אזור הצללה נוח ונעים עבור הכלב.

בניית פרגולת עץ קטנה עבור הכלב

עוד דרך הצללה מצוינת היא בניית פרגולת עץ קטנה עבור הכלב. מומלץ לבנות פרגולה כזו באזורים בהם הכלב שוהה רוב היום. אם ברצונכם בפרגולה שתשמש גם אתכם, תוכלו לבחור בגדלים גדולים יותר. פרגולת עץ היא הפרגולה הנפוצה ביותר כבר שנים והיא מהווה מקור צל נהדר גם עבור המשפחה וגם עבור הכלב.

פרגולות עם סנטף, הפתרון היעיל והמשתלם עבור הכלב שלכם

אם ברצונכם לבנות פתרון הצללה זול יותר מפרגולות מסוגים שונים, כדאי להכיר את הפרגולה עם הסנטף. מדובר על מספר קורות עץ שהן למעשה מה שיחזיק את הסנטף וייצר את הפרגולה. בפרגולה כזו משתמשים במעט עף או עמודי אלומיניום והסנטף מהווה את המכסה. זהו פתרון מצוין להצללה בחצר הבית עבור הכלב והעלות נמוכה יחסית לשאר הפתרונות.

יצירת הצללה בעזרת רשת

אפשרות נוספת להצללה עבור הכלב היא בעזרת רשת. הצללה מסוג זה מצריכה עמודי ברזל גבוהים שאליהם תקשרו את הרשת. זהו פתרון פחות מומלץ, כי אם לא קשרתם את הרשת מספיק חזק, היא עשויה ליפול ולהתחיל בכל פעם לחזק אותה, הופך לעול וזה פחות נחמד. אם יש באפשרותכם לייצר פרגולה, זה עדיף גם עבורכם ובוודאי עבור הכלב שלכם.

לסיכום, אם אתם מחפשים פתרונות הצללה עבור הכלב שלכם, זה הזמן להשתדרג ולבנות פרגולה בחצר הבית. הפרגולות הן נעימות מראה, מותאמות ליופי שבחצר ולבסוף הן יעילות מאוד עבור מטרת ההצללה עבור הכלב שלכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!