איך ליצור מעטפת שמירה בבניין מגורים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אחד האלמנטים החשובים ביותר עבור כולנו – בין אם אנו מתגוררים בבית פרטי ועל אחת כמה וכמה אם אנחנו דיירים בבניין משותף, הוא נושא הבטחון. המודעות לעובדה זו גברה מאוד בקרב רבים בכל רחבי הארץ, שמקפידים כיום לשכור את שירותיה של חברת שמירה בבניין מגורים המעניקה מעטפת של שירותים שכל מטרתם היא לוודא שהדיירים מרגישים בטוחים ומוגנים בסביבה הפרטית אך לא פרטית שלהם.

שמירה בבניין מגורים – 5 דגשים ליצירת רשת אבטחה יעילה

·        מאבטח מקצועי 7\24 – שמירה בבניין מגורים היא רק אחד מכמה אלמנטים חשובים שהם חלק בלתי נפרד מיצירת מעטפת שלמה שמטרתה להגן ולשמור על רווחת הדיירים. עם זאת, אין לזלזל בחשיבותו של גורם אנושי בדמות מאבטח חמוש בלובי, או לעתים אף כפקיד קבלה של ממש. כך, בנוסף ליכולתו לתת מענה ראשוני לכל אירוע בטחוני, יוכל גם להעניק שירותים לדיירי הבניין; להזעיק שירותי ניקיון ואחזקה כשצריך, לקבל גורמים שמגיעים לבניין ועוד.

·        מצלמות אבטחה – זהו אחד הדגשים הבסיסיים באבטחת מבנים. התקנת המצלמות נעשות לאחר סיור מקיף ומוקפד של אנשי מקצוע המתמחים בהתאמה והתקנת מצלמות אבטחה בהתאם לתנאי השטח, נקודות תורפה הזקוקות לחיזוק ועוד. המצלמות לא רק מונעות מקרים של פריצות וגניבות, אלא גם מסייעות בגילוי תקלות שונות כשאלו נראות לעין.

·        מה לגבי הגג? – הגג נחשב לאחת מנקודות התורפה המרכזיות במבנה, המאפשרת פריצה וכניסה מבלי שאף אחד ירגיש זאת. באיזורים עירוניים בעיקר בהם בניינים צמודים זה לזה, אפשר בקלות לעבור בין גגות ולבצע את הפשע. צוותי האבטחה חייבים להכיר בגג כנקודת תורפה, ולבצע סיורים תכופים, לנעול הרמטית את כל הדרכים המובילות אל הגג, להתקין תאורה במקום ועוד.

·        והחניון? – במבנים שבהם יש חניון תת קרקעי, אי אפשר פשוט להתעלם מקיומו. הרי במהלך היום והלילה יוצאות ונכנסות מכוניות למקום, מה שמחייב ניהול מקיף של נקודה זו. בנוסף, החניון הוא דרך נוספת ממנה אפשר לפרוץ למבנה, כך שהדבר מחייב נוכחות מאבטחים ומצלמות על כל מקרה שלא יבוא.

·        סיורים רגליים ורכובים – בעיקר כשמדובר בבניין יוקרה, מערך שמירה בבניין מגורים יכלול גם סיורים רגליים ורכובים ברדיוס מעט רחב יותר של המבנה. על הצוותים לדעת שפגיעה במבנה יכולה להתבצע גם מרחוק כך שישנה חשיבות אדירה להפגנת נוכחות גם סביב המבנה ובעיקר בנקודות חבויות ונסתרות.

תשומת לב מרבית לכל האלמנטים תביא ליצירת רשת אבטחה איכותית יותר

חברת ניהול המעניקה שירותי שמירה בבניין מגורים תעסיק אנשי מקצוע בעלי וותק וניסיון בתחום האבטחה, שיעשו הכל כדי להבטיח לדיירים את שנת הלילה הטובה והרגועה שהם זקוקים לה, בידיעה שיש מי ששומר עליהם. חברה שכזו תקפיד על כל הדגשים הנ"ל, בלי פשרות ובלי התחכמויות.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!