איתור נזילות בפרגולה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מערכות המים והאינסטלציה אשר בבית שלנו, עלולות להפוך לתקולות ולא מתפקדות, במיוחד כאשר מדובר במערכות מים המותקנות מבנים ישנים או בכאלה שלא בוצעה בהם תחזוקה מזה זמן רב. בנוסף, בימי החורף הקרים מתרחשות במבנה נזילות שמובילות ללחות ועובש – מה שמסוכן במיוחד לבריאות. לכן חשוב לבצע איתור נזילות מקצועי וזאת כדי להפוך את המבנה לתקין וחיוני יותר. אבל כיצד אפשר לבצע איתור נזילה בצורה נכונה? כל המידע בהמשך.

איתור נזילות בפרגולות מאלומיניום– ככה עושים זאת נכון!

נזילות במבנה או בפרגולה מאלומיניום יכולות להופיע עקב סיבות שונות ומגוונות החל מבעיות באיטום, צינורות תקולים במערכות המים, מרזבים חלודים, תשתיות ישנות ועוד. לכן חשוב לדעת לאתר את מקור התקלה ולטפל בה במהירות.

חשיבות הפעולה הינה במעלה ראשונה שכן בית שיש בו נזילות, לחות, עובש ודליפות: יכול להוביל גם להרס של המבנה ושל ציוד וריהוט בתוך הבית, כמו גם לתחלואה בקרב בני הבית ובעלי החיים, שכוללת: הקאות, בחילות, סחרחורות ושאר נזקים פיזיים שנגרמים עקב מבנה בו התשתיות תקולות.

כיצד מבצעים איתור נזילות?

בכל הנוגע לאיתור מקורות הנזילה במבנה או בפרגולה מאלומיניום, חשוב לדעת כי בעבר רבים היו נרתעים מהפעולה, וזאת בשל הצורך של המומחים בתחום האינסטלציה לקדוח ולשבור קירות ומרצפות כדי לאתר את מקור הנזילה.

כיום, בשל התקדמות טכנולוגיית וייעול פעולות בתחום האינסטלציה – ניתן לבצע איתור יעיל, ללא הרס של המבנה באמצעות כמה שיטות והן:

איתור נזילות מים המלצות במצלמה טרמית – אחת השיטות היעילות ביותר לאיתור נזילה נעשה באמצעות שימוש במצלמה טרמית. המצלמה שעובדת בגילוי אזורים חמים וקרים ומצלמת בזוויות של 360 מעלות את מערכות המים והביוב, ידועה גם בשמה "מצלמת פנים צנרת". המצלמה מקנה תמונה רחבה אודות מצב מערכות המים תוך סימון אזורים חמים וקרים – מה שמוביל את המומחים למסקנות לגבי תקינות מערכות המים והמקומות בהם יש לבצע החלפת צנרות ותיקונים.

איתור באמצעות סטטוסקופ – דרך נוספת לאתר נזילות ללא הרס של מבנים הינה באמצעות סטטוסקופ, כן ממש כמו זה של רופא. האינסטלטור מבצע הצמדת מכשיר השמע אל הקירות ובכך גילוי מקור הנזילה ללא הרס קירות או הרמת מרצפות.

איתור נזילה על ידי גז צבעוני – דרך נוספת לבצע את הפעולה הינה על ידי פיזור במבנה גז צבעוני שאינו רעיל, ואיתור הנזילה על ידי כך שהגז עולה במקומות לחים.

באמצעות כלל שיטות אלה, יכולים רבים  מבעלי המבנים להבין היכן מקור הנזילה במבנה, תוך שבאמצעות איתור נזילות על ידי אינסטלטור או חברת אינסטלציה מומחים – יכולים רבים לתקן את הנזילה באופן נקודתי, יעיל וחסכני!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!