סגירת מרפסת אלומיניום 7 טיפים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

סגירת מרפסת אלומיניום

סגירת מרפסת מאפשרת לכם להפוך את מרפסת השמש שלכם מחלל פתוח לחדר סגור, שמתווסף למניין החדרים בבית. סגירת מרפסת אלומיניום משמשת בעיקר לסגירת שמש של מרפסת שמש באמצעות זכוכית, ומיועדת בעיקר לא להפיכת המרפסת לחדר כמו כל חדר בבית, אלא להפיכתה למרפסת שמש סגורה. אז מה זה סגירת מרפסת אלומיניום? איך קשור האלומיניום לזכוכית? למה בכלל לסגור מרפסת אם היא נשארת מרפסת? על כך בשורות הבאות.

 

מה זה סגירת אלומיניום ואיך זה קשור לזכוכית?

סגירת מרפסת אלומיניום משמעותה לא סגירה שכל כולה עשויה אלומיניום, אלא שהשלד שלה עשוי אלומיניום. סגירת מרפסת מבוצעת על פי כללים הנדסיים מקצועיים, שבאים לידי ביטוי בכל תהליך בנייה וחלק מרכזי בכללים אלה הוא מרכיב הקונסטרוקציה או השלד. גם בסגירה שהיא אינה אלומיניום, בונים תחילה שלד שמעניק למכלול הסגירה את היציבות המבנית שלו, ולאחר מכן מבצעים את הסגירה עצמה באמצעות לוחות, אריחים, רצועות עץ וכן הלאה. סגירת מרפסת אלומיניום מבוצעת בדרך כלל במטרה ליצור חלל סגור במרפסת השמש, אך להשאיר את החלל הזה למטרת מרפסת שמש, שפשוט תהיה סגורה. לשם כך, נעשה שימוש בלוחות זכוכית לצורך הסגירה, כך שהשמש תוכל לחדור פנימה, אך יתקיים בידוד אוויר בין החלל הפנימי לחיצוני. במקרה כזה, השלד עשוי פרופילים של אלומיניום וביניהם מיושמים לוחות זכוכית שסוגרים בפועל את החלל.

 

למה לסגור מרפסת אם היא נשארת מרפסת?

הרעיון המרכזי של מרפסת שמש הוא ליצור מעין מרחב שהוא בתוך הבית, אבל גם מחוצה לו, מרחב שמעניק לנו תחושה שאנחנו בתוך הבית, אבל גם נהנים מהאוויר בחוץ. כאשר אנו סוגרים את המרפסת, אנחנו למעשה מבודדים את חלל המרפסת מן החוץ ומבטלים למעשה את המאפיין של "להרגיש בחוץ". על כן, נשאלת השאלה למה בכלל לבצע סגירת מרפסת אלומיניום אם אין כוונה להפוך את המרפסת לחדר רגיל ולהשאיר אותה בתור מרפסת. ובכן, התשובה היא שמרפסת שמש פתוחה יכולה לשרת אותנו אך ורק בעונת הקיץ, בעוד מרפסת שמש סגורה יכולה לשמש אותנו לאורך כל השנה. מעבר לכך, אנחנו אמנם ממשיכים להשתמש במרפסת בתור מרפסת, אבל אנחנו יכולים להרחיב את השימושים בה לאור החלל הסגור שלה. בכלל זה, ניתן לאחסן בה דברים, להוסיף מיזוג אוויר, להשתמש בה גם כפינת אוכל וכן הלאה.

בכל מקרה, במסגרת פרויקט סגירת מרפסת אלומיניום ניתן תמיד לתכנן את הסגירה כדי ליהנות ממקסימום מודולריות. ניתן לתכנן חלונות גדולים מכל כיוון כך שבפתיחתם ניתן ליהנות מזרימת אוויר מלאה וכאשר קר בחוץ, ניתן ליהנות מבידוד מלא מן החוץ. כל האפשרויות למעשה פתוחות בפניכם, ואתם רק צריכים לבחור את סוג הפרופילים, סוג הזכוכית והתכנון הכולל של סגירת מרפסת אלומיניום, ואת זה תוכלו לעשות בסיוע אנשי מקצוע המתמחים בעבודות אלומיניום.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!