סגירת מרפסת זכוכית

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

סגירת מרפסת זכוכית לפי תקן

סגירת זכוכית למרפסת הוא אולי הפתרון האלגנטי ביותר לכל מי שרוצה לנצל את מרפסת השמש שלו בצורה הטובה ביותר, במיוחד לאור העובדה שסגירה כזאת יכולה להיות מיושמת על כל שטח המרפסת או על חלקו בלבד. מה זה בעצם סגירת מרפסת זכוכית? האם הסגירה כולה עשויה מזכוכית? האם זה בטוח? האם ניתן לסגור רק חלק מהמרפסת? כל התשובות לכל השאלות, ממש כאן בשורות הבאות.

מה זה סגירת מרפסת זכוכית?

מרפסת שמש היא בעצם שטח שהשימוש היחיד שלו הוא ישיבה באוויר הפתוח, בעיקר בעונת הקיץ ובעיקר בשעות הקרירות יותר של היום. סגירת מרפסת זכוכית מאפשרת לכם להפוך את המרפסת שלכם לפונקציונלית הרבה יותר, להרחיב את השימוש בה גם לעונת החורף וגם לשעות ארוכות יותר במהלך עונת הקיץ. סגירת הזכוכית יוצרת למעשה חלל סגור במרפסת שלכם, בין שבכל שטח המרפסת ובין שרק בחלקה. את החלל הסגור הזה תוכלו לנצל גם לישיבה מול הנוף הפתוח, ליהנות ממעבר אוויר חופשי באמצעות חלונות ומפתחי דלתות, ותוכלו גם לשלב בו את פינת האוכל שלכם ואפילו ליהנות ממיזוג אוויר. אפשרויות אלה מאפשרות לכם ליהנות מהמרפסת לאורך שעות רבות יותר של היום בקיץ ולאורך כל עונת החורף.

האם הסגירה היא כולה מזכוכית והאם זה בכלל בטוח?

ובכן, התשובה היא כזאת: סגירת מרפסת זכוכית היא סגירה המבוססת על שני רכיבי מפתח: שלד אלומיניום ולוחות זכוכית. תחילה בונים את שלד האלומיניום באמצעות פרופילים סטנדרטיים או מעוצבים, לרבות פרופילים בסגנון עיצוב בלגי דקורטיבי ולאחר מכן משלבים על גבי השלד את לוחות הזכוכית שיוצרים את הסגירה בפועל. בתוך המכלול הזה אפשר ליצור מפתחי חלונות ומפתחי דלתות בכל היקף ובכל תצורה. האם זה בטוח? בוודאי שכן. הזכוכית המשמשת לצורך סגירת מרפסת זכוכית היא זכוכית מחוסמת דו שכבתית בעלת כיסוי של יריעה פולימרית המעניקה לה חוזק של שמשת רכב קדמית. מאחר והזכוכית גם מחוסמת, חוזקה הוא אפילו רב הרבה יותר. החשש לשבירה הוא אפסי וגם אם שבירה כזאת תתרחש, היא תוכל בתוך היריעה הפולימרית ללא שום סכנה לסביבה.

האם ניתן לסגור רק חלק מהמרפסת?

התשובה היא בהחלט כן וזה אחד האלמנטים האטרקטיביים ביותר בפתרון של סגירת מרפסת זכוכית. אתם לא חייבים לסגור את כל המרפסת שלכם אם אינכם רוצים בכך. אתם יכולים להשאיר לכם מחצית מהמרפסת פתוחה לחלוטין, כך שתוכלו להמשיך וליהנות מהחוויה הקלאסית של מרפסת שמש לכשתבחרו בכך ובמקביל לסגור חלק מסוים מהמרפסת לצרכים האחרים כפי שתיארנו אותם לעיל. את המרפסת ניתן לסגור בשלל תצורות, לרבות מחצית לרוחב או מחצית לאורך, סגירה בתצורה מיוחדת, סגירה מעוגלת ושלל אפשרויות אחרות שעליהן תוכלו ללמוד מהגורם המקצועי שתבחרו בו לבצע עבורכם סגירת מרפסת זכוכית.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!