הדברת נמלי אש עוקצות – איך נפטרים מהן?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

נמלי האש, זאת בשונה מנמלים שחורות רגילות עוקצות עקיצה בלתי נסבלת, צורבת וכואבת מאוד. הן בגוון של חום צהבהב, כמעט שקופה ולכן מאוד קשה לראות אותה ולשים אליה לב. נמלים אלה מתרבות בקצב מסחרר ואחת הבעיות איתן היא שקשה מאוד להדביר אותן ולהיפטר מהן, זאת בשונה מחרקים ומזיקים אחרים שתוך זמן קצר ניתן לראות את תוצאת ההדברה. למעשה, מדובר ב-1 מתוך 100 המזיקים המסוכנים והכי בעיתיים לסביבה שלנו.

 

האם נמלי האש מסוכנות לנו?

הגודל שלה הוא 1 מילימטר, היא עוקצת בני אדם ובעלי חיים. שהיא עוקצת זה מרגיש כמו כוויה מגרדת על העור. המזל שלנו הוא העקיצה שלהן איננה מסוכנת, אבל לבעלי החיים, היא כן יכולה לגרום לנזקים משמעותיים ואפילו למוות. נמלי האש פלשו מישראל בשנות ה-90 מדרום אמריקה ובשנים האחרונות חלה עליה של ממש בתהליך ההתרבות וההתפשטות שלהן. הן נמצאות בכל הארץ כמעט בעיקר לאורך רצועת החוף. תוכלו להזמין מדביר בבת ים, בראשון לציון, בתל אביב או בכל אזור אחר אליו פלשו נמלי האש.

 

כיצד ניתן לזהותן?

ממש כמו סוגים אחרים של מזיקים, גם הן אוהבות מאוד חום ושמש. לכן, הן יוצאות בעיקר בעונת הקיץ החמה ומתרבות במדשאות, פארקים ציבוריים, ברחובות ואפילו במשתלות. הן מגיעות גם למרחב הביתי ונמצאות במרפסות, דפנות הקירות, בספות, חדרי אמבטיה ובחצרות. הן צועדות בשורות והן מאוד קטנות. בדרך כלל, באזורים שיש בהם נמלי אש, אין נמלים אחרות משום שהן פוגעות בהן וגם טורפות עכבישים.

 

נעקצתי מה לעשות?

כאמור, לבני האדם העקיצה איננה מסוכנת, אלא אם כן מופיעים תסמינים של אלרגיה ואז צריך לפנות לטיפול רפואי. העקיצה יוצרת סוג של כוויה על העור. ניתן להניח קוביית קרח או גל אלוורה כדי להקל על התחושה של הצריבה. מומלץ לנסות שלא לגרד את העקיצה כדי למנוע הופעה של זיהום. תוך מספר שעות עד יומיים העקיצה תעבור לבד.

 

הדברת נמלי אש

כאמור, מדובר במזיק שמאוד קשה להדביר משום שהן מתרבות בקצב בלתי נשלט. רק אחרי שמזהים את המקום המדויק בו הן נמצאות, אפשר לנסות להדביר אותן. אין לעשות שימוש  בחומרי הדברה ביתיים משום שהן עקשניות וזה לא עוזר. בנוסף, מינון שגוי של חומרי הדברה יגרום לחזרה שלהן תוך זמן קצר.  התהליך המקצועי כולל הצבה של פיתיונות אותם הן מביאים אל הקן ואז חלק מעבודת ההדברה מתבצעת. אם גיליתם שיש נמלי אש בסביבת המגורים שלכם, פנו מיד למדביר מקצועי ועל תקלו ראש בדבר.

 

סובלים ממכת נמלים או נמלי אש? אבודים? במדבירים נט יש את הפתרון המתאים עבורכם. אנו מבצעים הדברה יעילה, מקצועית ויסודית כך שתוכלו לישון בראש שקט ולהסתובב במרחב הביתי שלכם בחופשיות.

שנים של ניסיון בתחום ההדברות הוביל אותנו לפתח מערך שירות מקיף בפריסה ארצית. שירות הלקוחות שלנו זמין עבורכם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. צרו איתנו קשר דרך האתר או בטלפון 072-3341-454 ונשמח לחזור אליכם ולענות לכם על כל שאלה.

 

 

 

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!