הדרכות עבודה בגובה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

 

חלק מהעבודה שאתם מבצעים, כרוכה גם בעלייה לגובה? עובדים עם פיגומים, מנופים וסולמות? העובדים שלכם חייבים לקבל הדרכה בנושא עבודה בגובה ולא רק כדי לדעת את האלמנטים הטכניים, שצריך לדעת כל עובד שעולה לגובה, אלא גם ובעיקר בכדי לשמר אצל העובדים את תודעת הזהירות והבטיחות. על הדרכות עבודה בגובה ועל החשיבות המכרעת שלהן, תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות, היחידה להדרכה בגובה תענה על כל השאלות.

 

מה כוללת הדרכת עבודה בגובה?

הדרכה בנושא עבודה בגובה היא הדרכה מקצועית, הנערכת על ידי מדריכים מקצועיים בתחום וכוללת בתוכה את כל ההיבטים הטכניים שאותם צריך להכיר כל עובד שעולה לגובה. בכלל זה, לומדים העובדים על מתקני עלייה לגובה כמו פיגומים, מנופים, סולמות ובמות הרמה, על התקנים הרלוונטיים למתקנים אלה, על אופן הבנייה שלהם ורישוי התחום, על האופן בו מאובטחים המתקנים האלה וכן הלאה. כמו כן, לומדים העובדים על הסיכונים האורבים להם בגובה ובכלל זה סיכוני נפילה וסיכוני פגיעה בעוברים ושבים על פני הקרקע ובגובה כאחד. לבסוף, לומדים העובדים על אמצעי המיגון שעומדים לרשותם, השימוש בהם והיישום שלהם, על כללי בטיחות שיש לנקוט בהם ועל האופן בו עליהם להתנהל בגובה על מנת להבטיח את בטיחותם האישית ובטיחות הסובבים אותם.

 

מהו הערך הנוסף שמספקות הדרכות עבודה בגובה?

מעבר לידע הטכני והמקצועי שאותו רוכשים העובדים במסגרת הדרכות עבודה בגובה או קורס עבודה בגובה, הערך המשמעותי הנוסף ואולי המרכזי, שמספקות הדרכות אלה הוא הערך של שמירת נושא הבטיחות והזהירות בתודעת העובד לאורך זמן ובאופן רציף. עבודה בגובה היא עבודה מסוכנת נקודה. אלא שאדם שמבצע את העבודה הזאת לאורך שנים ללא פגע, יפתח במהרה דפוס חשיבה של "לי זה לא יקרה". התפתחות של דפוס חשיבה זה היא האחראית למרבית תאונות העבודה בגובה וכדי לנטרל את דפוס החשיבה הזה, חשוב לשמור על תודעת בטיחות גבוהה אצל העובדים בכל עת ובצורה רציפה. עובד שעולה לגובה צריך לחוש את תחושת הסכנה, הזהירות והבטיחות הנדרשת בכל פעם מחדש ואת זה בדיוק יכולות הדרכות עבודה בגובה להבטיח.

הדרכות אלה הן לא הכלי היחיד שעומד לרשותכם על מנת למקסם את תודעת הבטיחות באתר העבודה שלכם. חשוב מאוד להשתמש בשילוט בטיחות וזהירות כמה שרק אפשר, כך שבכל פינה אליה יפנה העובד, מולו תעלה תזכורת לכך שהוא מצוי בסכנה ושעליו לנהוג בזהירות. כמו כן, בכדי שהעובד לא יצטרך לחשוב על כל צעד שהוא עושה בגובה והוא הרי לא יחשוב על כל צעד כזה גם אם מאוד נרצה, חשוב מאוד שהדברים יהיו מוטמעים אצלו בתת מודע בצורה עמוקה. גם בהיבט זה יכולות הדרכות עבודה בגובה לסייע בהטמעת הידע הנדרש כך שבשעת חירום ידע העובד להתנהל בצורה מהירה ואוטומטית על מנת להבטיח את בטיחותו ואת בטיחות הסובבים אותו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!