החלפת מנעול בדלת אלומיניום

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

החלפת מנעול היא פרוצדורה שמבוצעת כל יום ברחבי ישראל, במקרים של החלפת מנעול שנפרץ או התקלקל, החלפת מנעול שנשבר בתוכו מפתח, החלפת מנעול לאחר החלפת בעלות על הנכס וכן הלאה. שירות החלפת מנעול הוא שירות המסופק על ידי מנעולן מקצועי וחייב להתבצע ברישיון מלא של משטרת ישראל. שירות זה ניתן גם במקרה של החלפת מנעול בדלת אלומיניום ולמשימה הזאת ספציפית, חשוב לבחור את איש המקצוע הנכון, לא בגלל שזה יותר מורכב, אלא בגלל שזה יותר רגיש.

 

מה כל כך רגיש בפרוצדורה של החלפת מנעול בדלת אלומיניום?

ובכן, זה לא כל כך רגיש, אבל זה מספיק רגיש בכדי שתבחרו היטב את איש המקצוע שיבצע עבורכם את המשימה. ולמה זה רגיש? דמיינו לעצמכם שאתם מזמינים מנעולן כדי להחליף את מנעול דלת הכניסה לבית שלכם שעשויה מאלומיניום. בתהליך ההחלפה יש לפרק תחילה את המנעול הנוכחי, תהליך שעשוי להיות כרוך לעיתים בקצת דפיקות, קצת חבטות וקצת משחקים עם המברג בתוך חלל הצילינדר של הדלת. לאחר מכן יש להכניס את המנעול החדש ולהתקין אותו. בכל אחד מהשלבים האלה, יש לא מעט הזדמנויות בהן יכול המברג, הפלאייר, או המברגה, לשרוט את צבע דלת האלומיניום שלכם באופן כזה שיגרום לפגיעה אסתטית משמעותית לדלת. אתם ממש לא רוצים להמשיך לחיות עם שריטה כזאת רק בגלל שהחלפתם מנעול, וזאת בדיוק הסיבה שבגללה חשוב שהעבודה תתבצע בצורה מקצועית.

 

האם אפשר בכלל לבחור את האיש הנכון על פי הפרמטר הזה?

התשובה היא לא. בהזמנת שירות החלפת מנעול בדלת אלומיניום יש שורה של קריטריונים שאתם יכולים לבדוק על איש המקצוע שאתם מזמינים, לרבות מתן או אי מתן שירות 24 שעות ביממה, זמן תגובה לקריאת שירות, סוגי  פורץ מנעולים שעבורם ניתן השירות, שירותים אחרים שמציע המנעולן – כל אלה יכולים להעיד על הרמה המקצועית של המנעולן, אבל לא יכולים לספר לכם האם הוא מודע לרגישות של החלפת מנעול בדלת אלומיניום. על כן, הדבר הראשון שאתם רוצים לעשות הוא לוודא שאתם אכן בוחנים את כל הקריטריונים שאתם כן יכולים לבחון, כפי שפירטנו אותם כאן לעיל ולוודא שאתם מזמינים איש מקצוע רציני, שמציע שירותים רבים, שיודע להתמודד עם שלל אתגרים וסוגי מנעולים ושגם יודע להציע את השירות שלו בתנאים מיטביים עבור הלקוח (מסביב לשעון, זמן תגובה קצר וכן הלאה).

אלה לכשעצמם יכולים להוות נקודת פתיחה טובה. ובכל מקרה, כאשר מגיע המנעולן אקספרס, אתם רוצים להסתכל לו בעיניים ולהדגיש לו בדיוק את הרגישות הזאת שאתם רוצים שישים אליה לב, ואפילו לקבל ממנו התחייבות בכתב לפיצוי במידה וייגרם נזק לדלת. ישנם מנעולנים שעובדים עם פוליסת ביטוח מקצועית וזה לכשעצמו יכול להעיד מבחינתכם על רמה מקצועית ועל התאמה למשימה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!