הפינה המיוחדת בבית

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

יש שיגידו שהפינה המיוחדת בבית היא הסלון, חלק יגידו שזה המטבח, יש אפילו את חובבי חדר האמבטיה או חדר השינה, כל החדרים האלו חשובים, שלא תטעו, אבל אלו שמבינים באמת יודעים שהפינה המיוחדת בבית היא בכלל המרפסת. המרפסת היא אם כל החדרים, מלכת החצר, פנינת הבית, מרכז המפגשים החברתיים והחוויות הטובות.

היום נדבר על עיצוב המרפסת ועל הדרכים לשדרג את המקום האהוב עלינו ביותר לכזה שאי אפשר לעזוב אותו. נתחיל ממה שהופך את המרפסת לפינה המיוחדת של הבית- האירוח!

מרפסות נחשבות כמקום אידיאלי לארח חברים, משפחה ואורחים מכל קשת המעגלים החברתיים. מצד אחד- אווירה של פאן, משב רוח נעים מאוזן עם שמש חמימה והזדמנות להשוויץ בנוף ובפינה שארגנתם לכם בחצר, ומהצד השני- חוסך לנו אירוח של מלא אנשים בתוך הבית שלנו ומונע מכל מיני סקרנים להציץ לנו לתוך חדר השינה ולסייר בין חדרי הבית שלנו.

כמובן שכל אירוח חברתי במרפסת מלווה בארוחה וכפי שישראלים אוהבים ביותר- על האש איז און דה פייר. ולכן, ההמלצה החמה ביותר שלנו לשדרוג המרפסת הוא גריל הגז. על האש רק ביותר סטייל ופחות התעסקות.

גריל גז הוא מלך הברביקיו וכוכב ה׳על האש׳ הכי גדול שתפגשו. הוא מושלם למרפסת הביתית כי הוא מגיע בכל מגוון הגדלים- מהגריל הכי גדול ומרשים ועד לגריל הקטן והקומפקטי שיושב לכם בפינת המרפסת ומחכה לאירוע הבא שלכם.

לא רק שגריל הגז יסדר לכם בקלות ובלי לכלוך מיותר ארוחה שווה בכל מידות הצלייה והעשייה של העדפת כל אורח ואורח, גריל גז גם נחשב לאחד מהפריטים העיצוביים הכי חמים של התקופה. המראה של גריל הגז נותן חמימות למרפסת שלכם ויוצר מראה מודרני וחדשני (או כפרי ומסורתי, תלוי בעיצוב גריל הגז שבחרתם) למרפסת שלכם תוך רגע, רק מלהניח אותו בסביבה.

אחרי שארגנו למשפחה ולחברים ארוחה טובה ופשוטה להכנה עם גריל  הגז היפה שלנו וגרפנו כמה מחמאות, הגיע הזמן לשבת לאכול. כאן מגיע הטיפ השני שליו לשדרוג המרפסת- כיסאות! אין מה לעשות, אנחנו צריכים לשבת על משהו. אנא מכם, היפטרו מכיסאות חצר מפלסטיק שרגלם נשברה והם כבר כמה חודשים עומדים בצד בערימה מכוסי אבק. כיסאות לחצר יכולים להיות בסטייל, עם צבעים בולטים, ייחודיים ושונים זה מזה- תתפרעו! זו המרפסת שלכם, לא הבית.

שדרגו את המרפסת שלכם בעציצים וצמחים. מלאו אותה בירוק ובפורח כדי שאווירת החצר והטבע יורגשו באוויר. לא משנה אם זה בתוך האדמה או באדניות- פרחים ועציצים עושים טוב בלב ובעין. יחד עם הכיסאות הצבעוניים ועם גריל הגז שבדיוק צולה את הירקות והבשרים (אחחח הריח) אתם תעניקו לעצמכם ולאורחים שלכם את החוויה המושלמת.

עכשיו בואו נראה… מי עדיין לא חושב שהמרפסת היא הפינה המיוחדת בבית? ככה חשבנו. יאללה, לכו להזמין חברים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!