טיפים לשמירה על ריהוט הגינה / פרגולה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אתם משקיעים רבות בחיפוש אחר ריהוט חוץ עבור הגינה או המרפסת ולכן טבעי שתרצו ליהנות ממנו לאורך זמן רב, אך ישנם גורמים אשר עלולים לפגוע בעמידותו ובמראהו מה שגורם לבלייה בריהוט – שמש ישירה וגשם הם רק חלק מהם. אז כיצד ניתן לשמור על ריהוט וציוד החוץ כך שיאריך שנים וישמור על מראה חדש? הכל מתחיל בקירוי נכון. פרגולה בנויה תספק צל ותגן על אזור החוץ מפני פגעי מזג האוויר ותאפשר לכם ליהנות מעד 99% הצללה והורדה משמעותית במעלות החום בתקופת הקיץ הלוהטת

רהיטי הגן כיום הינם מושקעים במיוחד ומגיעים בדרגות עיצוב וגימור אשר כמעט אינן נופלות מעיצוב רהיטי הפנים, אך בניגוד לנעשה בפנים הבית, כאן אנו צריכים לוודא שבחירת החומרים הינה מדויקת על מנת לוודא שהרהיטים שלנו יאריכו שנים. חומרים כמו ראטן למשל, הינם עמידים בפני פגעי מזג האוויר כך שתוכלו למקם אותם באזורי החוץ ללא חשש. עם זאת, מומלץ לוודא שהרהיטים אינם ממוקמים אל מול שמש ישירה ולחות במשך כל חודשי השנה, ושהינם מוגנים מפני הגשם והברד בחודשי החורף.

פרגולה בנויה- הצללה אשר תאפשר לכם לשמור על ריהוט החוץ

פתרונות הצללה ובמיוחד פרגולה, יאפשרו לכם לקרות את אזורי החוץ ולשמור על הריהוט והציוד, תוך מתן צל והצללה והורדת מעלות החום. בניגוד למראה המושקע והמוקפד של הפרגולה, התכנון וההתקנה שלה אינם אורכים זמן רב וגם דרגות המחיר נעות בין טווח רחב יחסית, כך שתוכלו למצוא אחת אשר תתאים בדיוק עבורכם.

פרגולה מחיר מבצע

סוגי הפרגולות השונים- לבחור מתוך עולם שלם של אפשרויות

כאשר מדובר באמצעי קירוי והצללה, הרצון הוא לייצר מראה אחיד ומעוצב אשר ישתלב בהרמוניה עם כל אזור החוץ. כיום תוכלו למצוא שלל סוגי פרגולות אשר יאפשרו לכם להתאימן בדיוק עבור צרכיכם, החל מבחירת מידה מדויקת, אופן החיבור של הפרגולה- עילי או תחתי, בחירת גימור וצבעוניות, ובחלק מהפרגולות אף מנגנון המאפשר פתיחה וסגירה. ישנם מספר סוגים מרכזיים של סוככים מאלומיניום, אשר מבוצעים בבנייה קלה מבלי הצורך בקונסטרוקציות מורכבות ועבודה מאסיבית. בין דגמי הפרגולה המובילים תמצאו:

פרגולה חשמלית- מאובזרת בסוכך הבנוי לוחות אלומיניום הניתנים לכוונון על פי הצורך ומזג האוויר, כך למשל תוכלו לשלוט בכמות האור הנכנסת אל המרפסת או הגינה.

פרגולה עומדת- פרגולה הבנויה מאלומיניום ונתמכת על ידי עמודים, כך שאינה תלויה במבנה. מספקת פתרון במקרים בהם אין קיר אליו ניתן לחבר פרגולה.

פרגולה תלויה – מורכבת מעמודים תומכים המתחברים אל קיר חיצוני ויוצרים סוכך. נחשבת כפתרון פופולארי ונוח במקרים רבים. בנוסף לפרגולות האלומיניום הקלות תמצאו פרגולות המשלבות חומרים שונים, החל מעץ ועד במבוק ויריעות בד, בהתאם לצורך ולשפה העיצובית בה תבחרו. כל אחד מהסוככים הללו יאפשרו לכם קירוי של אזור החוץ ושמירה מרבית על ציוד וריהוט החוץ במטרה להימנע מבלאי ושחיקה. במידה ובחרתם שלא למקם פרגולה או סוכך אחר בחצרכם, תוכלו לאחסן את ריהוט הגן במחסן חיצוני מבנייה קלה, המאפשר קירוי. בנוסף, בין אם בחרתם במחסן סגור ובין אם בסוכך מגן, מומלץ גם לכסות את הציוד וריהוט החוץ בכיסוי ייעודי הנועד להגן עליהם גם מפני אבק, מזיקים, חול ולכלוך.

למבחר רהיטי גן לחצו כאן

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!