כל פתרונות הצללה לבית והגינה במקום אחד

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

כיסוי יציב להגנה מהשמש הוא דבר חשוב במדינתנו המדברית והחמה. במידה ואתם בעלי חצר או גינה, בוודאי ניסיתם למצוא מענה לשמש הקופחת שלא נותנת מנוח בחודשים החמים של השנה. על מנת להימנע ממכת התייבשות, ולהצליח ליהנות מהגינה שלנו בצורה הטובה ביותר, עלינו להתקין פרגולה שתמנע מקרני האור להפריע לנו. אבל מבין סוגי הפרגולות הרבים, באיזו מהן כדאי להשתמש? אספנו עבורכם את כל פתרונות ההצללה לבית ולגינה במקום אחד

 

פתרונות הצללה

קיימים מגוון פתרונות הצללה שונים לביתנו. בין אם מדובר בפרגולות רגילות, פרגולות חשמליות, פרגולות אלומיניום או פרגולות מעץ – לכל אחד מהם יש יתרון בפני עצמו שיכול להיות פתרון ההצללה שלכם בביתכם. מיד נפרט על כל אחד מהפרגולות הללו, אבל לפני כן כדאי לחשוב – עבור מה אנחנו זקוקים לפתרון הצללה? האם אנחנו מעוניינים במכסה מהשמש בחצר שלנו, או שאנחנו רוצים להגן על בריכות שחייה במקום העבודה שלנו עם פרגולות חזקות? בריכות שחיה ביתיות עמידות ואיכותיות זקוקות להצללה איכותית גם כן, והנה הפירוט המלא של כל הפרגולות:

פרגולה רגילה

פרגולה רגילה היא הפרגולה שקיימת כמעט בכל בית שמעוניין בקצת צל. פרגולות רגילות ופשוטות יכולות לנוע בין סוגי עץ שונים, מטרות שונות, גדלים שונים וכן הלאה. עלינו לשאול את עצמנו לפני בחירת הפרגולה מה הם ההעדפות שלנו – האם אנחנו אנשים של חצר מסודרת, או חצר פראית? האם אנחנו רוצים עיצוב כפרי או עיצוב מודרני? השאלות הללו אמורות למקד אותנו בבחירת הפרגולה המתאימה. כמו כן, קיימים גם מגוון סגנונות עיצוב ושימוש. למשל פרגולה מעל הג'קוזי בחוץ יכולה לספק לנו הגנה מהאוויר הקר ואינטימיות נוחה. פרגולה מעל פטיו מוסיפה לעיצוב שלה ולאזור שהופך יותר ממוקם ויציב. פרגולה מעל הבריכה עוזרת לנו בימי שמש חמים כשאנחנו רוצים קצת להצטנן. פרגולה מעל החנייה מספקת לנו הגנה מהשמש גם כן וגם מוסיפה חן לכניסה לבית. גם החומרים השונים של הפרגולות משפיעים על ההחלטה באיזו פרגולה לבחור.

 

פרגולה מעץ

עץ הוא החומר הנפוץ ביותר בבניית פרגולות. רוב האנשים רוכשים פרגולות עץ מאחר והעץ קיים במגוון רב של צבעים וסוגים. פרגולת עץ היא במחיר נמוך יחסית ולא עולה הרבה להתקנה. פרגולות עץ מתאימות לסגנון בית כפרי שמשתלב באופן אסתטי בכל צמחייה וחצר. החיסרון של פרגולה מעץ הוא שהעץ עלול להירקב ולהיות פגיע אל מול מזיקים שונים. בנוסף על כך, החשש הגדול ביותר הוא חשש שריפת הפרגולה. עץ מלא הוא הפתרון לבעיות הללו, אך עלותו גבוהה יותר מפרגולות עץ אחרות.

 

פרגולת פלדה

פלדה היא לא חומר שנרקב, בניגוד לעץ. פרגולות פלדה אמנם עלולות להוביל לחלודה, אך בפלדה שמטופלת בכימיקליים מיוחדים זה נמנע. פרגולת פלדה מותקנת במהירות רבה ובקלות, בניגוד לפרגולות אחרות. הפלדה לא זקוקה להמון תמיכה ויציבות ובכך מקלה על תהליך ההתקנה. כמו כן, פרגולת פלדה מתאימה יותר לבתים בעיצוב מודרני.

 

פרגולת אלומיניום

אלומיניום הוא חומר קל ונוח לתחזוקה. פרגולת אלומיניום היא הבחירה המושלמת מאחר ואלומיניום הוא החומר המתאים ביותר לפרגולה. מדוע? ההתקנה היא פשוטה, קלילה ומהירה. אלומיניום עמיד בפני לחות ואינו דורש תחזוקה תמידית. האלומיניום לא נפגע או מושפע מתנאי מזג האוויר והוא אינו מתבלה, נסדק, נשרף, מתעוות או סובל ממזיקים. מדובר בפרגולה היציבה והעמידה ביותר. בנוסף קיימות גם פרגולות אלומיניום חשמליות. פרגולת אלומיניום חשמלית בנויה מלוחות חמרן בגדלים שונים. הפרגולה מותקנת באמצעות חיבור למבנה קיים יחד עם תמיכה של שני בסיסים העשויים אלומיניום. הפרגולה החשמלית היא בעלת מנוע חשמלי שניתן לשלוט באמצעות כפתור או שלט, הפרגולה החשמלית נפתחת, נסגרת ויכולה גם להטיל צל מועט אם נרצה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!