מטבחי גינה מבית חסון

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אנשים שיש להם גינה או מרפסת גדולה, מעוניינים לשבת בה, להנות ולפעמים גם לארח ולאכול,  לפעמים אפילו לבשל בחוץ או לערוך מנגל. במקום שתבשלו בתוך הבית, תוכלו בקלות לעשות זאת כאשר יש לכם מטבח גינה מבית חסון. אך לפני שאתם רוכשים מטבח גינה, חשוב לשים לב למספר פרמטרים חשובים הכוללים בניהם גם את העיצוב. בכתבה הבאה נסביר על סוגי המטבחים עבור הגינה או המרפסת ועל מה חשוב לשים דגש.

 

בחירת מיקום בגינת הבית

אז לפני שאתם רוכשים מטבח גינה מבית חסון, המומחים שלנו יאפיינו יחד אתכם את המיקום עבור המטבח. בית חסון מייצרים מטבחי חוץ בגדלים שונים, כאשר המטרה העיקרית היא להתאים את גודל המטבח לחלל שיש לכם בחצר באופן מושלם. יש פינות בחצר שמוגבלות במקום ועליכם לבחור עבורן את המטבח האיכותי ביותר שיוכל לשרת אתכם באופן מקסימלי. כמו כן, על מנת שהמטבח לא יהיה מקובע מיקום אחד, את המטבחים שלנו בחסון ניתן להזיז ממקום למקום בחצר שלכם.

 

הגדרת מטרות המטבח

כמו במטבחי פנים, גם עבור מטבחי החוץ יש להגדיר את המטרות. חשבו מה חשוב שיהיה לכם בתוך המטבח. אם חשוב לכם שתהיה אפשרות למנגל בחצר, בתכנון המטבח קחו בחשבון תוספת של ערכת גריל. אם חשוב לכם שתוכלו לשטוף את כלי המנגל מחוץ לבית, שימו לב היכן נקודת המים הקרובה, אליה תוכלו לחבר את החלק של הכיור. התכנון הוא מאוד חשוב לפני שרוכשים את המטבח. כיום קיימים אצלנו גם מטבחים שקיים בהם אי וניתן לאכול בו.

 

מטבח עמיד עם אפשרות ניקוי מהירה

בגלל שמטבחי גינה הם מטבחים שמיועדים לחצר, עליהם להיות עמידים בפני מזג האוויר. אצלנו בחסון אתם יכולים להיות רגועים כי המטבחים שלנו מיוצרים מחומרים חזקים ועמידים גם למגע עם מים וגם כאשר יש שמש קופחת. כמו כן, חלקים מתוכם עשויים נירוסטה ולכן הם מתנקים במהירות ובקלות.

 

שירות מקצועי ואמין אצלנו בחסון

מעבר למטבחים המצוינים שלנו גם מבחינת האיכות וגם מבחינת העיצוב, אנו דואגים לתת לכם שירות לא פחות ממצוין. אצלנו נמצאים המומחים שיתכננו יחד אתכם את המטבח הרצוי. לאחר מכן, תוכלו לקבל אספקה מהירה, ליווי בעת ההתקנה ושירות גם לאחר הרכישה. אצלנו תקבלו שירות איכותי מההתחלה, עד הסוף וכאשר המטבח כבר מותקן.

 

אין פשרות על עיצוב

ברכישת מטבח גינה, עיצוב הוא חלק בלתי נפרד והוא חשוב בדיוק כמו החלק של האיכות. אנו מייצרים כיום מבחר גדול של מטבחי חוץ הכוללים רק מטבח או גם בר שניתן לשבת ולאכול בו. באתר שלנו קיימת גלריית עבודות של מטבחים שכבר נרכשו. תוכלו לקבל השראה לעיצוב מטבח הגינה שלכם או לעצב אותו בדיוק כמו שחלמתם ובהתאם לגינה שלכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!