סוגי פרגולות אלומיניום

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

סוגי פרגולות אלומיניוםסוגי פרגולות אלומיניום

שדרגו את הבית שלכם עם פרגולת אלומיניום איכותית. התפקיד של הפרגולה היא להעניק לכם פתרון הצללה מפני השמש, וגם מפני ימי החורף הסוערים. יש סוגי פרגולות אלומיניום שונים, עליכם לדעת להתאים את סוג הפרגולה בהתאם למבנה שלכם. מכיוון שלכם את הידע הנדרש אנחנו כאן כדי לעבור אתכם צעד צעד עד לבחירת הדגם הרצוי בהתאם לשטח המבנה שלכם, המיקום והתקציב. 

 

מה כל כך מיוחד בפרגולת אלומיניום?

לפני שניגע בכל סוגי הפרגולות חשוב תחילה לדעת למה אתם צריכים לבחור דווקא באלומיניום ולא בעץ או מתכת. יש יתרונות רבים לכל סוגי הפרגולות, אך כאשר אנחנו משווים בין הסוגים מי שבולטת באופן ניכר היא פרגולת אלומיניום. היתרון הגדול ביותר של אלומיניום הוא שחומר הגלם לא דורש תחזוקה שוטפת כמו שאר חומרי הגלם. בעוד שהבלאי מאוד גבוה כאשר מדובר על עץ או מתכת אחרת, הבלאי של אלומיניום מאוד נמוך. פרגולות אלומיניום לא דורשות תחזוקה שוטפת, הצבע לא דוהה בימי הקיץ, ובשונה מעץ, הפרגולה אינה נרקבת ומתנפחת עם מגע במים. 

אלומיניום הוא חומר קל אך מצד שני מאוד חזק. המחיר אותו תשלמו לטווח הארוך על התקנת פרגולת אלומיניום יהיה נמוך יותר מאשר כל חומר אחר. גם כאשר אנחנו משווים את עלויות המחיר של פלסטיק לעומת אלומיניום אנחנו רואים את זה. כאשר מדובר על תשלום בפעם הראשונה אין ספק שפלסטיק יהיה זול יותר, אך בגלל הבלאי הגבוה של פלסטיק בתנאי מזג אוויר קיצוניים עלויות התיקונים יעלו על המחיר של פרגולת אלומיניום. כמו כן, הפרגולה אינה חומר דליק כמו עץ, חומר הגלם עמיד בפני חרקים ומזיגים אחרים ונדרשת אפס תחזוקה.

 

מהם כל סוגי פרגולות אלומיניום?

יש מגוון רחב של סוגי פרגולות אלומיניום, מתוך כל ההיצע הזה עליכם לבחור את הסוג אשר יתאים לכם. לפניכם סוגי פרגולות אלומיניום שונים:

  • פרגולה תלויה

    פרגולה תלויה מכונת גם פרגולה צפה. מדובר על פרגולה שאין לה עמודים תומכים. היא מחוברת לקיר בטון וחוסכת לנו בהרבה שטח. הפרגולה הזאת נחשבת ליוקרתית יותר, היא נפוצה בכניסה לבתים, חנויות, מסעדות וכן הלאה. ההתקנה יכולה להיות רק על קיר בטון באמצעות שני ברגים או ארבעה, תלוי בדגם הספציפי. המחיר עבור פרגולה תלויה הוא החל מ-450 ש"ח למ"ר. 

  • פרגולה צמודה לקיר

    פרגולה זו היא מבין הנפוצות מתוך כל סוגי פרגולות אלומיניום. ההתקנה מתבצעת על ידי עיגון קורה רוחבית אשר תומכת בצד אחד, בצד השני הפרגולה נשענת של שני עמודי תמיכה, לעיתים יותר משניים. המחיר אותו תשלמו עבור פרגולה זו הוא החל מ-450 ש"ח למ"ר.

  • פרגולה על עמודים

    פרגולה זו אינה מחוברת לקיר, היא מתאימה לחצרות או למקומות בהם אין לנו אפשרות להיעזר בתמיכת הקיר. חשוב לציין, תמיכה בקיר יכולה להיות רק על בטון, כל חומר אחר יכול לסכן אתכם. פרגולה זו מקובעת לאדמה באמצעות 4 עמודים. ההתקנה יכולה להיות על משטח בטון או עץ, חשוב לשמור על משטחים יציבים שיאפשרו את הקיבוע הנכון. במקרה בו הקרקע לא מאפשרת לכם סוג התקנה זה תוכלו לקבע את העמודים למשטח באמצעות בטון. המחיר אותו תשלמו עבור פרגולה זו הוא החל מ-400 ש"ח למ"ר.

התקנה על ידי בעל מקצוע

יש לכם את האפשרות להתקין את הפרגולות באופן עצמאי, אך אנחנו לא ממליצים לעשות את זה מכמה סיבות. הסיבה הראשונה היא הסיבה הבטיחותית, אם אין לכם את הידע הנדרש אל תקחו סיכונים בשביל לחסוך כמה מאות שקלים. הסיבה השניה היא שרק בעזרת בעל מקצוע תוכלו לדעת מהו סוג ההתקנה המתאים ביותר עבורכם. רק בעל מקצוע יכול להעניק לכם אחריות על העבודה. לעיתים צצות תקלות בימי החורף כאשר מדובר על פרגולות, בעיקר בעיות איטום. על מנת שלא תצטרכו לשלם באופן פרטי על פתרון התקלות היעזרו בבעל מקצוע עם אחריות על בעיות איטום.

 

גם אם בחרתם להתקין את הפרגולה באופן עצמאי חשוב שתשמרו על כל כללי הזהירות. זכרו שיש צורך באישור קונסטרוקטור לצורך התקנת פרגולה, הימנעו מעבודה בגובה ללא רישיון, וודאו שמקום ההתקנה שבחרתם תקין ולא יכול להזיק לכם או לשכנים שלכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!